eTrucks.pl • Od 17 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST

Pełna wersja: Jak przystosować teksturę do DX11
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Jest to mini poradnik jak przystosować tekstury w naszym modzie do standardu DX11 i pozbycie się błędu w logu:
"<ERROR> [dx11] Failed to create texture …."

Co nam będzie potrzebne:
1. Tekstura którą aktualizujemy
2. Program Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.

Jeśli mamy wszystko to odpalamy naszą teksturę w programie DXTbmp i z prawej strony wyłączamy opcje MipMaps
Image

Teraz klikamy: File/Save as/DDS Texture i wybieramy opcję DDS DXT5 i zapisujemy:
Image

Tak zapisaną teksturę podmieniamy w naszym modzie i gotowe.

Autor poradnika: Michal_Z_gno
Zakaz kopiowania w całości bądź części.
Przekierowanie