29/02/2020, 12:34 PM
Jest to mini poradnik jak przystosować tekstury w naszym modzie do standardu DX11 i pozbycie się błędu w logu:
"<ERROR> [dx11] Failed to create texture …."
Co nam będzie potrzebne:
1. Tekstura którą aktualizujemy
2. Program Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Jeśli mamy wszystko to odpalamy naszą teksturę w programie DXTbmp i z prawej strony wyłączamy opcje MipMaps
Teraz klikamy: File/Save as/DDS Texture i wybieramy opcję DDS DXT5 i zapisujemy:
Tak zapisaną teksturę podmieniamy w naszym modzie i gotowe.
Autor poradnika: Michal_Z_gno
Zakaz kopiowania w całości bądź części.
"<ERROR> [dx11] Failed to create texture …."
Co nam będzie potrzebne:
1. Tekstura którą aktualizujemy
2. Program Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Jeśli mamy wszystko to odpalamy naszą teksturę w programie DXTbmp i z prawej strony wyłączamy opcje MipMaps
Teraz klikamy: File/Save as/DDS Texture i wybieramy opcję DDS DXT5 i zapisujemy:
Tak zapisaną teksturę podmieniamy w naszym modzie i gotowe.
Autor poradnika: Michal_Z_gno
Zakaz kopiowania w całości bądź części.