nikt123
03/05/2020, 07:26 PM
Witajcie. Mam problem po eksporice. Chodzi o to, że część którą dodałem do pojazdu jest cała różowa. Wyaje mi się, że wszystko robię poprawnie.
1. Cześć dodana jest dodana do drzewka całego modelu
2. Tekstury są zmapowane i dodane na ten element "wyciągany"
3. Jeśli chodzi o zakładkę z teksturami to prezentuje to poniższy screen. Chodzi o teksturę passageiros
Co ciekawe po eksporcie wygenerowany zostaje plik mat, który zawiera następujące informacje
material : "eut2.dif.spec.shadow" {
diffuse : { 0.513726 , 0.513726 , 0.513726 }
specular : { 0.00784314 , 0.00784314 , 0.00784314 }
shininess : 10
}
Nie jest generowany plik z roszerzeniem .tobj
Oryginalny mat części z pojazdu z którego wyciągałem wygląda tak:
material : "eut2.dif.spec.shadow" {
texture[0] : "/vehicle/bus/upgrade/mp3/pasajeros/textures/passageiros.tobj"
texture_name[0] : "texture_base"
add_ambient : 0
diffuse : { 0.514041 , 0.514041 , 0.514041 }
reflection : 0
shininess : 10
specular : { 0.0100228 , 0.0100228 , 0.0100228 }
}
W oryginalnym modzie z którego brałem część plik tobj związany z tą teksturą wygląda tak:
±p ; /vehicle/bus/upgrade/mp3/pasajeros/textures/passageiros.dds
Dodaje również log z gry z błędami
Goście nie widzą linków. Proszę, zarejestruj się TUTAJ, żeby zobaczyć ukrytą treść .
Dodam, że cały model eksportuje się poprawnie, z wyjątkiem tej jednej części, którą dorabiałem. Co może być przyczyną problemu?
1. Cześć dodana jest dodana do drzewka całego modelu
2. Tekstury są zmapowane i dodane na ten element "wyciągany"
3. Jeśli chodzi o zakładkę z teksturami to prezentuje to poniższy screen. Chodzi o teksturę passageiros
Co ciekawe po eksporcie wygenerowany zostaje plik mat, który zawiera następujące informacje
material : "eut2.dif.spec.shadow" {
diffuse : { 0.513726 , 0.513726 , 0.513726 }
specular : { 0.00784314 , 0.00784314 , 0.00784314 }
shininess : 10
}
Nie jest generowany plik z roszerzeniem .tobj
Oryginalny mat części z pojazdu z którego wyciągałem wygląda tak:
material : "eut2.dif.spec.shadow" {
texture[0] : "/vehicle/bus/upgrade/mp3/pasajeros/textures/passageiros.tobj"
texture_name[0] : "texture_base"
add_ambient : 0
diffuse : { 0.514041 , 0.514041 , 0.514041 }
reflection : 0
shininess : 10
specular : { 0.0100228 , 0.0100228 , 0.0100228 }
}
W oryginalnym modzie z którego brałem część plik tobj związany z tą teksturą wygląda tak:
±p ; /vehicle/bus/upgrade/mp3/pasajeros/textures/passageiros.dds
Dodaje również log z gry z błędami
Kod:
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Dodam, że cały model eksportuje się poprawnie, z wyjątkiem tej jednej części, którą dorabiałem. Co może być przyczyną problemu?