eTrucks.pl • Od 17 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST

Pełna wersja: Ponownie spakowany mod do scs nie działa
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam ponownie Smile

Zwracam się do Was z prośbą o przypomnienie jak należy postępować. Mianowicie chcę wrócić do tworzenia fizyki do gry. W tym celu pobrałem 1 z brzegu mod z fizyką zgodny z wersją 1.40 ( sprawdzałem i działa ). Problemem jest to, że przestaje działać gdy go ponownie spakuję, a postępuję następująco:

1. Wypakowuję SCS Extractorem
2. Nanoszę zmiany
3. Pakuję 7-ZIP zmieniając rozszerzenie przed spakowaniem z ZIP na SCS
4. Zaznaczam " bez kompresji ", pakuję dodaję mod do gry, zaznaczam w grze i nic. Mod po prostu nie działa. Nawet jak spakuję ten sam mod bez żadnych zmian, to też nie działa.

Co robię źle?
Pokaż jak wygląda w okienku zip po otworzeniu ten twój mod
Sorki ale nie łapię. W jakim okienku po otworzeniu?
Przypuszczam, że chodzi mu o to.

Image
A jeśli o to chodzi to proszę:

Image
(25/06/2021 12:56 PM)raventes napisał(a): [ -> ]A jeśli o to chodzi to proszę:

Image

Chodziło mi o taki widok

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
A to w takim razie proszę:

Image

Są to dokładnie te same pliki co w oryginale ( modyfikowałem tylko physics.sii, oraz physics_interior_camera.sii w ścieżce def / vehicle )
też często w 7zip tak miałem, nie używam go i pakuję tylko w WINrar. Spakuj w WinRar, nawet z kompresją (nic nie zmieniaj w poziomie kompresji), kliknij .zip i zmień na .scs. Powinno działać Cool

W skrócie:
7zip niech ci służy do rozpakowywania, bo nie trzeba cały czas SCS Extractora
WinRar niech służy do pakowania, takim sposobem jak napisałem wyżej
Problem w tym, że niestety pakowanie WinRar - em nic nie zmienia, tak więc to nie tutaj leży problem.
@raventes Dalej nie pokazałeś tego o co prosił Adam, a co jest bardzo ważne. Przeczytaj jeszcze raz o co DOKŁADNIE prosił:

(24/06/2021 10:50 PM)Adam.J napisał(a): [ -> ]Pokaż jak wygląda w okienku zip po otworzeniu ten twój mod

Nie w folderze ...
Stron: 1 2
Przekierowanie