Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 2 głosów - 5 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Projekt: Podkarpacie
Autor Wiadomość
Dominiko Offline
Blender MapEditor Grafika
****
Trucker

Skąd: Tuchola
Liczba postów: 682
Dołączył: 28/12/2015
Reputacja: 31
Podziękował: 1198
Podziękowano mu 845 raz(y)
Post: #61
RE: Projekt: Podkarpacie
Jeszcze nie wiemy. Masz jakiś pomysł?

,,Hejterzy nienawidzą rzeczy, których nigdy nie zdobędą, oraz ludzi, którymi nie będą w stanie się stać.''
05/04/2016 04:26 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Narzew Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd: Podkarpackie
Liczba postów: 210
Dołączył: 03/08/2015
Reputacja: 10
Podziękował: 123
Podziękowano mu 263 raz(y)
Post: #62
RE: Projekt: Podkarpacie
(04/04/2016 02:32 PM)Dafix napisał(a):  No właśnie że nie poprawili.I jeszcze ja mieszkam na wójtostwie na Sadowej

Ulica Sadowa będzie na 100% Smile Najprawdopodobniej w pierwszej kolejności doprowadzona zostanie droga z Trepczy (szablon już jest) przez ulicę Jana Pawła II ze skrzyżowaniami z Sadową i Cegielnianą i drogą krajową 28. Reszta dróg planowana na chwilę obecną w Sanoku to przelotowki DK28 i DK84 z dojazdami do firm.
Jednak obecnie Dominiko pracuje nad częścią północną mapy, więc póki co muszę zająć się łącznikiem przez Domaradz i Strzyżów z Mielcem. W pierwszej wersji mapy najprawdopodobniej będzie fragment okolicy wokół Mielca i fragment łącznika drogi 986 w kierunku Ropczyc.
Spowolnienie czasu to nie problem, zmieni się skalę mapy i definicje (mam na myśli skalę czasu, obecny template zostaje bez zmian) i problemu z czasem nie będzie. Skala będzie bardzo podobna do skali z Hungary Map. Pierwsze wersje mapy jednak raczej będą wydawane jako addon-map (gdyż będą posiadać małą ilość miejscowości), gdy osiągnie się tą magiczną liczbę 30-40 miejscowości to zrobi się wtedy również wersję standalone.

@Edit
Testowałem skalę mapy. Przejażdzka z Grabownicy Starzeńskiej do Dynowa (31,1 km według GMaps) zajęła mi około 10 minut. Prędkość oscylowała w granicach 80-90km z wyjątkiem kilku zakrętów, tam mniejsza. Czas przejażdzki samochodem według GMaps wynosi 30 minut. Czyli z tego można wyliczyć skalę powstającej mapy na około 1:3.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05/04/2016 10:21 PM przez Narzew.)
05/04/2016 08:24 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: limowski , Dominiko , .:KoxTrucker:.
.:KoxTrucker:. Offline
Na detoksie etsowym
****
Trucker

Skąd: Z Polski :P
Liczba postów: 1,484
Dołączył: 22/10/2014
Reputacja: 46
Podziękował: 2992
Podziękowano mu 1068 raz(y)
Post: #63
RE: Projekt: Podkarpacie
Dominiko, jeśli na razie nie mam szans być mapmakerem, to czy mógłbym zostać co najmniej testerem mapki?
Standalone?
06/04/2016 07:10 AM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Dominiko Offline
Blender MapEditor Grafika
****
Trucker

Skąd: Tuchola
Liczba postów: 682
Dołączył: 28/12/2015
Reputacja: 31
Podziękował: 1198
Podziękowano mu 845 raz(y)
Post: #64
RE: Projekt: Podkarpacie
(06/04/2016 07:10 AM).:KoxTrucker:. napisał(a):  Dominiko, jeśli na razie nie mam szans być mapmakerem, to czy mógłbym zostać co najmniej testerem mapki?
Standalone?

Gdy wyjdzie beta Standalone, to każdy będzie mógł być testerem. Także każdy, kto pobierze mapę, którą tworzymy pod nazwą Projekt: Podkarpacie będzie mógł na niej pojeździć i zgłosić nam zauważone błędy.

Tak więc jeżeli wyjdzie BETA, to będziesz mógł zgłosić nam błedy.

Rozmyślam, czy nie założyć forum projektu, na którym będą różne informacje, oraz możliwość zgłaszania błędów.

,,Hejterzy nienawidzą rzeczy, których nigdy nie zdobędą, oraz ludzi, którymi nie będą w stanie się stać.''
06/04/2016 02:14 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
limowski Offline
(づ ̄ ³ ̄)づ
******
Moderator

Skąd: Limkowice
Liczba postów: 2,040
Dołączył: 19/02/2014
Reputacja: 211
Podziękował: 3696
Podziękowano mu 3332 raz(y)
Post: #65
RE: Projekt: Podkarpacie
Ej, ej, ej... przecież nie możecie wypuścić bubla, nawet w wersji beta. Potrzebny Wam tzw. limfotester, czyli gość, który zna te tereny bardziej niż siebie samego Big Grin

Image Image
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06/04/2016 04:08 PM przez limowski.)
06/04/2016 04:07 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Dominiko Offline
Blender MapEditor Grafika
****
Trucker

Skąd: Tuchola
Liczba postów: 682
Dołączył: 28/12/2015
Reputacja: 31
Podziękował: 1198
Podziękowano mu 845 raz(y)
Post: #66
RE: Projekt: Podkarpacie
(06/04/2016 04:07 PM)limfaon napisał(a):  Ej, ej, ej... przecież nie możecie wypuścić bubla, nawet w wersji beta. Potrzebny Wam tzw. limfotester, czyli gość, który zna te tereny bardziej niż siebie samego Big Grin

Taki ktoś to Narzew. On jak będzie trzeba pojedzie rowerem zobaczyć, czy wszystko dobrze odwzorowane Big Grin

,,Hejterzy nienawidzą rzeczy, których nigdy nie zdobędą, oraz ludzi, którymi nie będą w stanie się stać.''
06/04/2016 04:25 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
RadolSzczecin Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 945
Dołączył: 07/12/2014
Reputacja: 75
Podziękował: 1
Podziękowano mu 2599 raz(y)
Post: #67
RE: Projekt: Podkarpacie
Śledzę ten temat tak z ciekawości jak to się rozwinie dalej - i taka moja maleńka uwaga:
Nie zaczynacie troszkę to wszystko od du.. strony ? Beta wersja, Testowanie, Błędy, Jakie będą wersje mapy (zróbcie narazie choćby jedną) , forum na temat projektu.... a przy takiej skali to jest co chyba na razie co robić i budować aby było co potem testować i aby był sens ewentualnie zakładać jakieś forum.
Jest wrażenie ze piszecie na razie o tym wszystkim co ważne akurat po budowie mapki lub chociażby bliskiego terminu wydania choćby pierwszej jakieś tam większej grywalnej wersji.

Tu chyba trzeba więcej samej pracy na mapce niż tutaj pisania i tego wszystkiego co potem.
Jeszcze dobrze nie zaczeliście, a po postach można wywnioskować że... już kończycie budowę.

Wszystko jest na razie na zasadzie "jest planowane" , "prawdopodobnie będzie" ..itd więc chyba droga do testów jest jeszcze daleka.
Nie wspomnę już o różnych wersjach mapy.

Cytat:Wioski są równe lub większe niż miasta od SCS.
Mapa ma mieć bardzo dużo detali i mają być odwzorowywane na podstawie Google Street View. Na razie starczy nam dwóch Map Maker'ów

Cały czas piszę i biore pod uwagę właśnie skalę mapy i właśnie Wasze deklaracje co do szczegółów więc i chyba pracy jest więcej niż "standardowo" bo powinno być wszystkiego jakby więcej i dokładniej zrobione.
Zaczynając od szczegółów na samych ulicach aż po miejscowości (ponoć mają mieć rozmiary miast SCS-u)

Projekt ma potencjał, ale potrzebna 'zimna głowa', koordynacja, i praca...praca.. i jeszcze raz praca na samej mapie.
Skupcie się na budowie i rzeczach do niej potrzebnych , a nie na testach 'kiedyś tam' czy ewentaulnych późniejszych wersjach mapy.

p.s.
W tym tygodniu prawdopodobnie (pewnie w piątek) wychodzi patch 1.23 więc należy brać pod uwagę ze to co do tej pory zrobione na mapie na 1.22 trzeba będzie na nowo dostosować - nie wiem czy to się w ogóle odpali.

Moze najpierw (wiedząc przecież że patch się zbliża) należało by sobie wszystko zorganizować i przygotować co nie co do budowy i ruszyć z budową już na nowej wersji?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06/04/2016 05:19 PM przez RadolSzczecin.)
06/04/2016 04:37 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: WiTo , .:KoxTrucker:.
WiTo Offline
:.. LINKIN PARK..:
***
ViP

Skąd: Oława
Liczba postów: 670
Dołączył: 13/02/2015
Reputacja: 49
Podziękował: 640
Podziękowano mu 556 raz(y)
Post: #68
RE: Projekt: Podkarpacie
@Dominiko
Limfa się tylko spytał czy może byc testerem...

Po co wam forum jak nawet nie wiadomo czy projekt ,,przezyje"przy dobrych wiatrach miesiąc:E
Najpierw cos zrobcie a nie piszcie
Będzie to i to odwzorowane....Znak taki i taki będzie poprawiony...Skala będzie taka jak na mapie Węgier...
Zróbcie coś a potem piszcie że takie coś zrobiliścieWink

PS.Powodzenia przy dostosowywaniu mapy do 1.232smiech

06/04/2016 05:05 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Dominiko , Adam.J , .:KoxTrucker:.
Dominiko Offline
Blender MapEditor Grafika
****
Trucker

Skąd: Tuchola
Liczba postów: 682
Dołączył: 28/12/2015
Reputacja: 31
Podziękował: 1198
Podziękowano mu 845 raz(y)
Post: #69
RE: Projekt: Podkarpacie
(06/04/2016 05:05 PM)wito5 napisał(a):  @Dominiko
Limfa się tylko spytał czy może byc testerem...

Po co wam forum jak nawet nie wiadomo czy projekt ,,przezyje"przy dobrych wiatrach miesiąc:E
Najpierw cos zrobcie a nie piszcie
Będzie to i to odwzorowane....Znak taki i taki będzie poprawiony...Skala będzie taka jak na mapie Węgier...
Zróbcie coś a potem piszcie że takie coś zrobiliścieWink

PS.Powodzenia przy dostosowywaniu mapy do 1.232smiech

Dobra. Koniec pogaduch. teraz będą same relacje z budowy Smile
Jeszcze nie wiem, czy uda się nam dostosować mapę do 1.23, ale może znajdzie się ktoś, kto nam w tym pomoże. Na razie 1.23 to BETA, więc jeszcze mamy trochę czasu i może uda się wydać mapę na 1.22 . W każdym bądź razie będziemy starali się dostosować mapę pod patcha 1.23 .

PS: Za niedługo kolejne fotki z budowy.

,,Hejterzy nienawidzą rzeczy, których nigdy nie zdobędą, oraz ludzi, którymi nie będą w stanie się stać.''
06/04/2016 06:01 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
.:KoxTrucker:. Offline
Na detoksie etsowym
****
Trucker

Skąd: Z Polski :P
Liczba postów: 1,484
Dołączył: 22/10/2014
Reputacja: 46
Podziękował: 2992
Podziękowano mu 1068 raz(y)
Post: #70
RE: Projekt: Podkarpacie
Dominiko, chciałbym testować Twoją mapę. Smile
Ale na patchu 1.22. Smile
06/04/2016 06:55 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Projekt WWY ŁKowalski 12 6,845 17/01/2018 12:59 AM
Ostatni post: ŁKowalski

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa