Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 2 głosów - 5 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Projekt: Podkarpacie
Autor Wiadomość
.:KoxTrucker:. Offline
Na detoksie etsowym
****
Trucker

Skąd: Z Polski :P
Liczba postów: 1,484
Dołączył: 22/10/2014
Reputacja: 46
Podziękował: 2992
Podziękowano mu 1068 raz(y)
Post: #131
RE: Projekt: Podkarpacie
Spokojnie
Korona z głowy nie spadnie Tongue
Myślę, że ja, Wito, i mangat coś zdziałalibyśmy.
Podejrzewam, że ta mapka będzie należała do map półrealnych z dwóch powodów:
a) zasób modeli, prefabów itd.
b) nie da się zrobić mapy 1:1, chyba, że zamiast ETS 2 byłby powiedzmy Rzeszów Truck Simulator. Tongue

Tak reasumując, Podkarpacie to w końcu rejon bliski np. .:Sebie11:., Limkowi, Irkowi itd.
Mapmakerzy i tester przydaliby się na mapie, nie tylko by to szło szybciej, ale i na mapce zmniejszy się prawdopodobieństwo bugów, typu prześwity tekstur, niewidzialne ściany itd.
Desirae Wam dużo dobrych rad wskazuje.
12/04/2016 02:51 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
RadolSzczecin Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 945
Dołączył: 07/12/2014
Reputacja: 75
Podziękował: 1
Podziękowano mu 2599 raz(y)
Post: #132
RE: Projekt: Podkarpacie
Przy takiej skali to nie tylko ilość ale i pewne detale są ważne - na razie mi brakuje i jednego i drugiego.
Zwróciłem uwagę na skalę lampy ostrzegawcej i obok stojącej osoby - 1 fotka.

JA uważam że przy tej skali to kompletnie się nie przykładacie i nie ma na razie na zdjęciach nic interesującego.
Tu powinno aż kipić, a narazie jest , nie oszukujmy się - biednie.
W dodatku fajnie by było zoabczyć obok zdjecie porównawcze danego miejsca z 'reala'.

Prace wygladają jak na razie jak kupa wcześniejszych projektów na samym początku i ja bym forum i dodawanie marnych fotek zostawił na 3-4 miesiące w spokoju a przysiadł porządnie nad projektem.
Przy tej skali macie co robić i jak sie wykazać że umiecie odwzorować "rzeczywistość" - a na razie tego kompletnie nie widać.
Sorry za szczerość.

Marketing projektu zostawcie na później jak będzie czym sie pochwalić - jak napisałem wcześniej - zaczeliście od du.. strony i dalej podążacie w tym kierunku.

Muszę Was oper.... bo marnujecie potencjał i moliwości jaki daje taki podkład mapy Tongue
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12/04/2016 03:12 PM przez RadolSzczecin.)
12/04/2016 02:51 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: .:KoxTrucker:. , Dominiko , Adam.J
.:KoxTrucker:. Offline
Na detoksie etsowym
****
Trucker

Skąd: Z Polski :P
Liczba postów: 1,484
Dołączył: 22/10/2014
Reputacja: 46
Podziękował: 2992
Podziękowano mu 1068 raz(y)
Post: #133
RE: Projekt: Podkarpacie
Radosławie, muszę się z Tobą zgodzić. Smile
Choć praca jest czasochłonna i trudna, to powinniście na te kilka dni (powiedzmy) skupić się nad mapą, a nie pisać o takich mało ważnych szczegółach. Do tego powinniście mieć więcej rąk do roboty, choć gdzie kucharek sześć, tam nie ma co jeść, testera, i zająć się różnymi rejonami mapy a nie jedną przelotówką. Pewnie też niektórych interesują lasy między miastkami i wioskami. Nie może być tak, że po powiedzmy tych 140 postach zaczniecie się brać za inny rejon niż Wola Mielecka. A Mielec też wartoby zobaczyć.
12/04/2016 02:59 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Dominiko Offline
Blender MapEditor Grafika
****
Trucker

Skąd: Tuchola
Liczba postów: 682
Dołączył: 28/12/2015
Reputacja: 31
Podziękował: 1198
Podziękowano mu 845 raz(y)
Post: #134
RE: Projekt: Podkarpacie
(12/04/2016 02:51 PM)RadolSzczecin napisał(a):  Przy takiej skali to nie tylko ilość ale i pewne detale są ważne - na razie mi brakuje i jednego i drugiego.
Zwróciłem uwagę na skalę lampy ostrzegawcej i obok stojącej osoby - 1 fotka.

JA uważam że przy tej skali to kompletnie się nie przykładacie i nie ma na razie na zdjęciach nic interesującego.
Tu powinno aż kipić, a narazie jest , nie oszukujmy się - biednie.
W dodatku fajnie by było zoabczyć obok zdjecie porównawcze danego miejsca z 'reala'.

Prace wygladają jak na razie jak kupa wcześniejszych projektów na samym początku i ja bym forum i dodawanie marnych fotek zostawił na 3-4 miesiące w spokoju a przysiadł porządnie nad projektem.
Przy tej skali macie co robić i jak sie wykazać że umiecie odwzorować "rzeczywistość" - a na razie tego kompletnie nie widać.
Sorry za szczerość.

Marketing projektu zostawcie na później jak będzie czym sie pochwalić - jak napisałem wcześniej - zaczeliście od du.. strony i dalej podążacie w tym kierunku.

Muszę Was oper.... bo marnujecie potencjał i moliwości jaki daje taki podkład mapy Tongue

Dziękuje za ocenę Radku!
Faktycznie nie jest to takie fajne, że pokazuje tyle detali, jeszcze w dodatku nei ukończonych. Teraz wchodzę w ME i nie będę tutaj zamieszczał żadnych fotek itp. związanych budową do póki nie skończę Woli Mieleckiej. Wtedy dam kilka fotek całej miejscowości i zacznę robić kolejną, po czym wrzucę fotki itd.

,,Hejterzy nienawidzą rzeczy, których nigdy nie zdobędą, oraz ludzi, którymi nie będą w stanie się stać.''
12/04/2016 03:09 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: .:KoxTrucker:. , Adam.J
RadolSzczecin Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 945
Dołączył: 07/12/2014
Reputacja: 75
Podziękował: 1
Podziękowano mu 2599 raz(y)
Post: #135
RE: Projekt: Podkarpacie
Piszecie o testerze i jakimś tam konkursie, a tu kompletnie jest on niepotrzebny - bo nie ma do czego.
Błędy można wypisać oglądając same fotki niewykończonych kompletnie terenów.
Co niby miałby on testować?

Do pracy chłopaki i tyle!
W normalnej skali miasto na cacy robi sie czasem kilka miesięcy a zadeklarowaliście że wioska bedzie w skali miasta SCS-u więc ....
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12/04/2016 03:19 PM przez RadolSzczecin.)
12/04/2016 03:14 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Dominiko , .:KoxTrucker:. , Adam.J
The Domin162
Gość
Gość

Skąd:
 
Podziękował:
Podziękowano mu raz(y)
Post: #136
RE: Projekt: Podkarpacie
Tak popatrzyłem na ten skin od mondeo i przypomniało mi się coś. Gdybyście czegoś potrzebowali, to na necie są fajne mody do em4. Modele nie są highpoly, a raczej low poly, ale za to mają spoko texturki. Big Grin

Image
12/04/2016 04:05 PM
Odpowiedz cytując ten post
Dominiko Offline
Blender MapEditor Grafika
****
Trucker

Skąd: Tuchola
Liczba postów: 682
Dołączył: 28/12/2015
Reputacja: 31
Podziękował: 1198
Podziękowano mu 845 raz(y)
Post: #137
RE: Projekt: Podkarpacie
(12/04/2016 04:05 PM)The Domin162 napisał(a):  Tak popatrzyłem na ten skin od mondeo i przypomniało mi się coś. Gdybyście czegoś potrzebowali, to na necie są fajne mody do em4. Modele nie są highpoly, a raczej low poly, ale za to mają spoko texturki. Big Grin

Image

Jak przekonwertujesz do ETS2 to na pewno je wykorzystamy Tongue

,,Hejterzy nienawidzą rzeczy, których nigdy nie zdobędą, oraz ludzi, którymi nie będą w stanie się stać.''
12/04/2016 04:11 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Misiek Offline
łachmyta
****
Trucker

Skąd: Mielec
Liczba postów: 961
Dołączył: 29/11/2015
Reputacja: 18
Podziękował: 175
Podziękowano mu 645 raz(y)
Post: #138
RE: Projekt: Podkarpacie
(12/04/2016 04:05 PM)The Domin162 napisał(a):  Tak popatrzyłem na ten skin od mondeo i przypomniało mi się coś. Gdybyście czegoś potrzebowali, to na necie są fajne mody do em4. Modele nie są highpoly, a raczej low poly, ale za to mają spoko texturki. Big Grin

Image

Skąd wiedziałeś? Big Grin Sam gram w emergency 4 i korzystam Tongue
12/04/2016 06:32 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Misiek Offline
łachmyta
****
Trucker

Skąd: Mielec
Liczba postów: 961
Dołączył: 29/11/2015
Reputacja: 18
Podziękował: 175
Podziękowano mu 645 raz(y)
Post: #139
RE: Projekt: Podkarpacie
(12/04/2016 02:51 PM).:KoxTrucker:. napisał(a):  Spokojnie
Korona z głowy nie spadnie Tongue
Myślę, że ja, Wito, i mangat coś zdziałalibyśmy.
Podejrzewam, że ta mapka będzie należała do map półrealnych z dwóch powodów:
a) zasób modeli, prefabów itd.
b) nie da się zrobić mapy 1:1, chyba, że zamiast ETS 2 byłby powiedzmy Rzeszów Truck Simulator. Tongue

Tak reasumując, Podkarpacie to w końcu rejon bliski np. .:Sebie11:., Limkowi, Irkowi itd.
Mapmakerzy i tester przydaliby się na mapie, nie tylko by to szło szybciej, ale i na mapce zmniejszy się prawdopodobieństwo bugów, typu prześwity tekstur, niewidzialne ściany itd.
Desirae Wam dużo dobrych rad wskazuje.

A ja? ty gadzie Big Grin
12/04/2016 06:34 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: .:KoxTrucker:.
Misiek Offline
łachmyta
****
Trucker

Skąd: Mielec
Liczba postów: 961
Dołączył: 29/11/2015
Reputacja: 18
Podziękował: 175
Podziękowano mu 645 raz(y)
Post: #140
RE: Projekt: Podkarpacie
(12/04/2016 02:51 PM)RadolSzczecin napisał(a):  Przy takiej skali to nie tylko ilość ale i pewne detale są ważne - na razie mi brakuje i jednego i drugiego.
Zwróciłem uwagę na skalę lampy ostrzegawcej i obok stojącej osoby - 1 fotka.

JA uważam że przy tej skali to kompletnie się nie przykładacie i nie ma na razie na zdjęciach nic interesującego.
Tu powinno aż kipić, a narazie jest , nie oszukujmy się - biednie.
W dodatku fajnie by było zoabczyć obok zdjecie porównawcze danego miejsca z 'reala'.

Prace wygladają jak na razie jak kupa wcześniejszych projektów na samym początku i ja bym forum i dodawanie marnych fotek zostawił na 3-4 miesiące w spokoju a przysiadł porządnie nad projektem.
Przy tej skali macie co robić i jak sie wykazać że umiecie odwzorować "rzeczywistość" - a na razie tego kompletnie nie widać.
Sorry za szczerość.

Marketing projektu zostawcie na później jak będzie czym sie pochwalić - jak napisałem wcześniej - zaczeliście od du.. strony i dalej podążacie w tym kierunku.

Muszę Was oper.... bo marnujecie potencjał i moliwości jaki daje taki podkład mapy Tongue

No, ty możesz mieć modele od zaraz... A my jesteśmy mała grupką którą chce coś zrobić! Oraz to że może mapa dupy nie urywa, ale ważne że jakaś jest.
12/04/2016 06:36 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Projekt WWY ŁKowalski 12 6,910 17/01/2018 12:59 AM
Ostatni post: ŁKowalski

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 4 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa