Logowanie Zarejestruj


Wątek zamknięty 
 
Ocena wątku:
  • 9 głosów - 3.22 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ProMods 2.10 (1.24.x)
Autor Wiadomość
KenworthDriver Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd:
Liczba postów: 115
Dołączył: 17/01/2016
Reputacja: 3
Podziękował: 14
Podziękowano mu 79 raz(y)
Post: #381
RE: ProMods 2.10 (1.24.x)
Cytat:myślę, że moglibyście przy odpowiednich zasobach stworzyć projekt, który cieszyłby się dużo większym zainteresowaniem ze strony rodaków

Albo mogliby dołączyć do konwersji mapy Polish-GTS do ETS 2.
11/02/2017 03:53 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
DJ8925 Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd:
Liczba postów: 27
Dołączył: 11/12/2014
Reputacja: 1
Podziękował: 11
Podziękowano mu 0 raz(y)
Post: #382
RE: ProMods 2.10 (1.24.x)
Tylko ze wywala jak się wejdzie w rynek pracy w ets2 na tej "nowej" wersji ktoś poradzi co zrobić ?
11/02/2017 04:20 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
RadolSzczecin Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 945
Dołączył: 07/12/2014
Reputacja: 75
Podziękował: 1
Podziękowano mu 2599 raz(y)
Post: #383
RE: ProMods 2.10 (1.24.x)
To wersja robocza , więc ostrzegałem.
Wrzuciłem wszystko, a więc też to co dopiero zaczęte i pewnie nie wszystkie firmy takze aktywowane itd..itd
Jak pokazał filmik - trochę to działa.
Chodziło o pokazanie co zostalo do tej pory zrobione

Jakieś prośby odnośnie plików i linków to proszę na PW do mnie.

Niestey forum strasznie kuleje - nie mogę zawsze sie tu wbić.
11/02/2017 04:29 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
 Podziękowań: poltek11@wp.pl
Danzel Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd:
Liczba postów: 22
Dołączył: 08/08/2016
Reputacja: 0
Podziękował: 27
Podziękowano mu 1 raz(y)
Post: #384
RE: ProMods 2.10 (1.24.x)
Chłopaki trójmiasto z filmiku mega. Aż miałem ciarki po dupie jak oglądałem przejazd Smile I to uczucie jak chcesz sobie coś bardzo kupić, ale nie masz hajsu Big Grin Nie wiem do czego się tam z firmami czepia PM, dla mnie lepiej niż git
11/02/2017 04:54 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
DIESIRAE Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 163
Dołączył: 24/05/2015
Reputacja: 15
Podziękował: 13
Podziękowano mu 769 raz(y)
Post: #385
RE: ProMods 2.10 (1.24.x)
(11/02/2017 04:20 PM)DJ8925 napisał(a):  Tylko ze wywala jak się wejdzie w rynek pracy w ets2 na tej "nowej" wersji ktoś poradzi co zrobić ?

To nie wchodz na rynek pracy i nie bierz zlecenia wolnego strzelca. Poza tym jak już coś zgłaszasz to zrób to zgłoszenie poprawnie opisane i z logiem, albo daruj sobie.

Inaczej nie dojdziemy przyczyny.
11/02/2017 05:19 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
DJ8925 Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd:
Liczba postów: 27
Dołączył: 11/12/2014
Reputacja: 1
Podziękował: 11
Podziękowano mu 0 raz(y)
Post: #386
RE: ProMods 2.10 (1.24.x)
Ale po co log skoro to jest wersja 2.15 z dodanymi nowymi terenami w Polsce skoro na normalnej 2.15 śmiga normalnie wszystko to nie ma potrzeby dawać log bo ewidentnie coś z mapka jest.
11/02/2017 06:28 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
RadolSzczecin Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 945
Dołączył: 07/12/2014
Reputacja: 75
Podziękował: 1
Podziękowano mu 2599 raz(y)
Post: #387
RE: ProMods 2.10 (1.24.x)
Dobra - wyjaśnienie bo widzę że ludzie naprawdę nie wiedzą co się działo.

Te tereny na filmiku zdaniem panów z ProMods się w tej postaci nie nadawały do opublikowania.

Ja byłem za współpracą, ale też niezależnością jeśli chodzi o kwestie i plany dotyczące terenów Polski.
Dlaczego wcześniej nie było problemów - bo Promods nie ingerował w to co i jak robimy.

Niestety z czasem przeistoczyło to się w sugestie, a potem wręcz nakazy - i groźby ze nie wydadzą tego czy owego dopóki nie zrobimy po ich myśli.

Czy teraz wyraziłem się jasno?

To nie jest mój kaprys bo wiem ze wielu ludzi bedzie złych widząc ten filmik i wiedząc o całej kłótni.
No niestety - promods przeszedł bardzo płynnie z rangi "kolegi" do "dyktatora"

Ja nie po to się chciałem dołączyć by być całkowicie pod czyimś dyktatem.

Wyjaśnie to chyba dokładniej:
Robicie mapę we dwóch, ja Kraków drugi Warszawę - każdy ma początkowy wkład z zasobami (modele, prefaby, zaczęte tereny..itd)
Robimy to w miarę na przyjętym przez siebie poziomie bo wiadomo ze każdy z nas ma tam jakieś pojęcie.
Ja nie ingeruje, nie podglądam, nie wnikam w rozwiązania itd skupiam siena swoim terenie.

Kolega zaczyna co raz częsciej "zaglądać mi w pracę" , sugerować liczbę firm, a potem i wręcz nakazywać zmiany, uzywanie takich a nie innych elementów ..itd
Oczywiscie grozi że jeśli tego nie zrobię to nie spakuje moich sektorów i nie wyda.


Jest tu stroną dominującą bo to ja dołączyłem do niego, jest znany, ma więcej członków..itd..itd wiadomo o co chodzi.

Czy to jest jasne?
Czy dalej mamy robić w takiej atmosferze tylko po to by to co zrobimy a oni zaakceptowali (jeśli zaakceptują) - zostało wydane?

Ja , przepraszam ale za dużo czasu spędziłem by projekt był na powierzchni by to zaakceptować.

I to jest wszystko i cały problem zawarty w kilku zdaniach.

p.s.
Z tego co mi przekazano to nie zostanie wydane w najbliższej promods co robiliśmy ostatnio i co jest na filmikach.
Udostępniłem właśnie linki byście sami ocenili w grze jak to wygląda - bo wydaje mi sie ze wiedzieliśmy dobrze na co ludzie czekają
Drugi film:
https://www.youtube.com/watch?v=2p1fGL-9-4Y
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11/02/2017 07:12 PM przez RadolSzczecin.)
11/02/2017 06:34 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
 Podziękowań: Dominiko , limowski , MadGreg , Marek_30 , dandy1978 , Michaleczeq , Bozo , Danzel , Adam.J , nirwana9 , ZeO , bumbumek , Zielony , Tedy , Deczor , kubascania , Wesoły
Danzel Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd:
Liczba postów: 22
Dołączył: 08/08/2016
Reputacja: 0
Podziękował: 27
Podziękowano mu 1 raz(y)
Post: #388
RE: ProMods 2.10 (1.24.x)
W takim razie nie mam zamiaru ściągać PM w najbliższej wersji chyba, że SCS wypuści jakiś naprawdę ciekawy patch
12/02/2017 10:29 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
kierman Offline
Vip
***
ViP

Skąd: Brzeg(PL),Letterkenny(IRL)
Liczba postów: 187
Dołączył: 04/12/2014
Reputacja: 3
Podziękował: 258
Podziękowano mu 142 raz(y)
Post: #389
RE: ProMods 2.10 (1.24.x)
Bedzie trzeba zostac przy obecnej wersji map pod patcha 1.26
12/02/2017 02:24 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Darson Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd: UK
Liczba postów: 1,314
Dołączył: 18/06/2011
Reputacja: 183
Podziękował: 296
Podziękowano mu 1295 raz(y)
Post: #390
RE: ProMods 2.10 (1.24.x)
Myślę że to co zostało zrobione nie pójdzie na marne,chyba czas na powrót Poland Rebuilding.

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
ZAKAZ KOPIOWANIA SKINÓW MODÓW MOJEGO AUTORSTWA NA INNE FORA BEZ MOJEJ ZGODY.
CPU Intel Core i7 2600K @ 3.40GHz Technologia Sandy Bridge 32nm
RAM 16.0GB 2-Kanałowy DDR3 @ 665MHz
Grafika G246HL (1920x1080@60Hz) 4095MBNVIDIA GeForce GTX 970 (MSI)
Płyta Główna Foxconn H67M-S/H67M-V/H67 (CPU 1).
12/02/2017 02:32 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
 Podziękowań: MadGreg , Adam.J
Wątek zamknięty 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa