Niepypowe miejsca rozładunków w ME - Wersja do druku +- eTrucks.pl • Od 16 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST (http://etrucks.pl) +-- Dział: Wasza Twórczość (/forum-167.html) +--- Dział: Map Editor SCS (/forum-273.html) +---- Dział: Pomoc (/forum-277.html) +---- Wątek: Niepypowe miejsca rozładunków w ME (/thread-28671.html) |
Niepypowe miejsca rozładunków w ME - krysio992 - 03/03/2015 02:59 PM Witam. Czy mógł by mi ktoś wytłumaczyć "krok po kroku" jak to się robi na początek np; przy zwykłym modelu asphalt (chyba wiecie o co chodzi) RE: Niepypowe miejsca rozładunków w ME - krysio992 - 03/03/2015 05:08 PM odświeżam RE: Niepypowe miejsca rozładunków w ME - RadolSzczecin - 03/03/2015 06:04 PM Obecnie nie ma możliwości w edytorze postawienia sobie gdzie chcesz takiego miejsca załadunku/rozładunku. Każdy prefab firmy ma to zapisane i przypisane 'na stałe' - stawiasz firmę i automatycznie na terenie firmy masz takie miejsca. Dla takich miejsc które nie są jakby firmami potrzebne są specjalnie zmodyfikowane i przypisane prefaby. RE: Niepypowe miejsca rozładunków w ME - krysio992 - 03/03/2015 06:24 PM No wiem i właśnie pytam jak to przypisać do prefabu i ogólnie czy to bardzo trudne? RE: Niepypowe miejsca rozładunków w ME - Dżejkob - 03/03/2015 08:30 PM Żeby pobawić się prefarbem potrzebujesz Zmodelera 3 i z tego co wiem to sporo przy tym pracy, choć jak ogarniesz podstawy to reszta jest banalnie prosta. Pierwszy prefarb zawsze będzie na zasadzie prób i błędów. RE: Niepypowe miejsca rozładunków w ME - krysio992 - 03/03/2015 09:22 PM Dobra jak wchodzi w to Zmodeler to ja odpadam, ten program mnie nie lubi RE: Niepypowe miejsca rozładunków w ME - Dżejkob - 03/03/2015 09:41 PM No chyba że poczekasz na dalsze aktualizacje wtyczki do Blendera od SCS'u, choć z tego co mówią testerzy to cudów tam nie ma jak na razie. |