eTrucks.pl • Od 16 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST
Fixed Weather 3.0 [FINAL VERSION!] - Wersja do druku

+- eTrucks.pl • Od 16 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST (http://etrucks.pl)
+-- Dział: Euro Truck Simulator 2
(/forum-288.html)
+--- Dział: Download (/forum-119.html)
+---- Dział: Modyfikacje do ETS 2 (/forum-124.html)
+----- Dział: Pogoda w grze (/forum-415.html)
+----- Wątek: Fixed Weather 3.0 [FINAL VERSION!] (/thread-31437.html)

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9


Fixed Weather 3.0 [FINAL VERSION!] - .:KoxTrucker:. - 04/07/2015 08:29 PM

Jest to modyfikacja na pogodę.

Image
Image
Image


Fixed Weather 3.0:

- Całkowicie nowe skyboxy.
- Pogoda jak w sierpniu.
- Lepsze kolorystycznie efekty mgły.
- Lekko żółtawe/bardziej realne światło słoneczne i realistyczne cienie


Wersja gry: 1.31 wzwyż


Link:


Pobieranie Modyfikacji:


Goście nie widzą linków. Proszę, zarejestruj się TUTAJ, żeby zobaczyć ukrytą treść .

Sezonowe fixy (na zimę i późną jesień):

Pobieranie Modyfikacji:


Goście nie widzą linków. Proszę, zarejestruj się TUTAJ, żeby zobaczyć ukrytą treść .

Pobieranie Modyfikacji:


Goście nie widzą linków. Proszę, zarejestruj się TUTAJ, żeby zobaczyć ukrytą treść .

Muszą mieć wyższy piorytet niż Fixed Weather, a Fixed Weather musi być wyżej niż sezonowy mod.
Fixy są stworzone pod dany mod, więc żeby nie pomylić fixa na późną jesień z zimowym. Tongue

Autor:
koxsuser

Jeśli chcesz zmodyfikować mój mod, pamiętaj, że możesz to zrobić tylko dla siebie bez możliwości upubliczniania tego na innych forach!

Możliwe crashe w okolicach ŚwinoujściaWykrzyknik Musisz usunąć definicje climate z plików def i map mapy ProMods.


RE: Fixed Weather v 1.2 - marcel1999 - 04/07/2015 10:03 PM

Siemka napisałbyś mi które pliki odpowiadają za wschód i zachód słońca, rozpoczęcie nocy i koniec nocy Wink


RE: Fixed Weather v 1.2 - .:KoxTrucker:. - 05/07/2015 07:22 AM

Jeśli chcesz zmodyfikować mój mod, pamiętaj, że możesz to zrobić tylko dla siebie bez możliwości upubliczniania tego na innych forach.
Za wschód i zachód słońca odpowiada plik env_data. A za przesuwanie nocy odpowiada definicja nice.sii w linijce start_hour: 22 end_hour: 0 i start_hour: 1, end_hour: 4


RE: Fixed Weather v 1.2 - marcel1999 - 05/07/2015 06:11 PM

Udało mi się zmienić zachód słońca ale nie ogarniam o które linijki chodzi w zmianie czasu nocy :/


RE: Fixed Weather v 1.2 - HasuFrogg - 06/07/2015 10:51 AM

(04/07/2015 08:29 PM)koxsuser napisał(a):  - Ogólnie, niebo jest realistyczniejsze.

Trochę nie rozumiem jak może być niebo bardziej realistyczne od tego co zrobiło SCS gdzie Ty nie dałeś swoich plików graficznych nieba (dds).
W takim razie dlaczego nie zrobisz tak ciemnej nocy jak była przed wprowadzeniem nowej pogody przez SCS. Teraz wygląda tragicznie.


RE: Fixed Weather v 1.2 - bumbumek - 06/07/2015 12:37 PM

Ciut prawda, a stworzenie ciemnej nocy jest możliwe, co udowadnia choćby Realistic Lighting v2.6. Ale być może kolega koxsuser nie potrzebuje ściemnionej nocy w swoim modzie.


RE: Fixed Weather v 1.2 - .:KoxTrucker:. - 06/07/2015 02:19 PM

Bumbumek
Dla mnie tworzenie skybox-ów jest czarną magią.
W końcu nie ogarniam Blendera w kwestii tworzenia skybox-ów.


RE: Fixed Weather v 1.2 - _MIKI_ - 08/07/2015 01:05 AM

Gęściejsze i realistyczniejsze.... Trzymajcie mnie ludzie. Jakiego słownika używasz?


RE: Fixed Weather v 1.2 - .:KoxTrucker:. - 08/07/2015 09:03 AM

Porównajcie zachód słońca w realu. Czy nie będzie podobnego mixu chmur?


RE: Fixed Weather v 1.3 - .:KoxTrucker:. - 18/07/2015 06:58 AM

Ok. wydałem wersję 1.3.
Link w pierwszym poście.