Fixed Weather 3.0 [FINAL VERSION!] - Wersja do druku +- eTrucks.pl • Od 16 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST (http://etrucks.pl) +-- Dział: Euro Truck Simulator 2 (/forum-288.html) +--- Dział: Download (/forum-119.html) +---- Dział: Modyfikacje do ETS 2 (/forum-124.html) +----- Dział: Pogoda w grze (/forum-415.html) +----- Wątek: Fixed Weather 3.0 [FINAL VERSION!] (/thread-31437.html) |
Fixed Weather 3.0 [FINAL VERSION!] - .:KoxTrucker:. - 04/07/2015 08:29 PM Jest to modyfikacja na pogodę. Fixed Weather 3.0: - Całkowicie nowe skyboxy. - Pogoda jak w sierpniu. - Lepsze kolorystycznie efekty mgły. - Lekko żółtawe/bardziej realne światło słoneczne i realistyczne cienie Wersja gry: 1.31 wzwyż Link: Pobieranie Modyfikacji: Goście nie widzą linków. Proszę, zarejestruj się TUTAJ, żeby zobaczyć ukrytą treść . Sezonowe fixy (na zimę i późną jesień): Pobieranie Modyfikacji: Goście nie widzą linków. Proszę, zarejestruj się TUTAJ, żeby zobaczyć ukrytą treść . Pobieranie Modyfikacji: Goście nie widzą linków. Proszę, zarejestruj się TUTAJ, żeby zobaczyć ukrytą treść . Muszą mieć wyższy piorytet niż Fixed Weather, a Fixed Weather musi być wyżej niż sezonowy mod. Fixy są stworzone pod dany mod, więc żeby nie pomylić fixa na późną jesień z zimowym. Autor: koxsuser Jeśli chcesz zmodyfikować mój mod, pamiętaj, że możesz to zrobić tylko dla siebie bez możliwości upubliczniania tego na innych forach! Możliwe crashe w okolicach Świnoujścia Musisz usunąć definicje climate z plików def i map mapy ProMods. RE: Fixed Weather v 1.2 - marcel1999 - 04/07/2015 10:03 PM Siemka napisałbyś mi które pliki odpowiadają za wschód i zachód słońca, rozpoczęcie nocy i koniec nocy RE: Fixed Weather v 1.2 - .:KoxTrucker:. - 05/07/2015 07:22 AM Jeśli chcesz zmodyfikować mój mod, pamiętaj, że możesz to zrobić tylko dla siebie bez możliwości upubliczniania tego na innych forach. Za wschód i zachód słońca odpowiada plik env_data. A za przesuwanie nocy odpowiada definicja nice.sii w linijce start_hour: 22 end_hour: 0 i start_hour: 1, end_hour: 4 RE: Fixed Weather v 1.2 - marcel1999 - 05/07/2015 06:11 PM Udało mi się zmienić zachód słońca ale nie ogarniam o które linijki chodzi w zmianie czasu nocy :/ RE: Fixed Weather v 1.2 - HasuFrogg - 06/07/2015 10:51 AM (04/07/2015 08:29 PM)koxsuser napisał(a): - Ogólnie, niebo jest realistyczniejsze. Trochę nie rozumiem jak może być niebo bardziej realistyczne od tego co zrobiło SCS gdzie Ty nie dałeś swoich plików graficznych nieba (dds). W takim razie dlaczego nie zrobisz tak ciemnej nocy jak była przed wprowadzeniem nowej pogody przez SCS. Teraz wygląda tragicznie. RE: Fixed Weather v 1.2 - bumbumek - 06/07/2015 12:37 PM Ciut prawda, a stworzenie ciemnej nocy jest możliwe, co udowadnia choćby Realistic Lighting v2.6. Ale być może kolega koxsuser nie potrzebuje ściemnionej nocy w swoim modzie. RE: Fixed Weather v 1.2 - .:KoxTrucker:. - 06/07/2015 02:19 PM Bumbumek Dla mnie tworzenie skybox-ów jest czarną magią. W końcu nie ogarniam Blendera w kwestii tworzenia skybox-ów. RE: Fixed Weather v 1.2 - _MIKI_ - 08/07/2015 01:05 AM Gęściejsze i realistyczniejsze.... Trzymajcie mnie ludzie. Jakiego słownika używasz? RE: Fixed Weather v 1.2 - .:KoxTrucker:. - 08/07/2015 09:03 AM Porównajcie zachód słońca w realu. Czy nie będzie podobnego mixu chmur? RE: Fixed Weather v 1.3 - .:KoxTrucker:. - 18/07/2015 06:58 AM Ok. wydałem wersję 1.3. Link w pierwszym poście. |