Import/Export Blender [ETS2] - Wersja do druku +- eTrucks.pl • Od 16 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST (http://etrucks.pl) +-- Dział: Wasza Twórczość (/forum-167.html) +--- Dział: Modelowanie 3D (/forum-268.html) +---- Dział: Pomoc (/forum-272.html) +---- Wątek: Import/Export Blender [ETS2] (/thread-34852.html) Strony: 1 2 |
Import/Export Blender [ETS2] - KpA3 - 28/11/2015 08:18 PM Jak poprawnie zaimportować i eksportować model nie scs-u do blendera ? RE: Import/Export Blender [ETS2] - KpA3 - 29/11/2015 12:03 AM Odświeżam. RE: Import/Export Blender [ETS2] - Michal_Z_gno - 29/11/2015 12:32 AM Tu masz poradnik o tym: http://etrucks.pl/thread-16709.html RE: Import/Export Blender [ETS2] - KpA3 - 30/11/2015 05:18 PM Tak ale co zrobić żeby wczytały się tekstury,maty , trzeba wypakować folderami czy wszystko razem ? RE: Import/Export Blender [ETS2] - KpA3 - 30/11/2015 07:36 PM Co jest tu nie tak ? RE: Import/Export Blender [ETS2] - Michal_Z_gno - 30/11/2015 07:49 PM Sprawdź czy wszystkie tekstury masz dobrze nałożone na model. RE: Import/Export Blender [ETS2] - KpA3 - 30/11/2015 07:52 PM Jak to zrobić ? RE: Import/Export Blender [ETS2] - Michal_Z_gno - 30/11/2015 07:57 PM Z boku w drzewku. Ale najlepiej to chyba pokaże fotka: Ogólnie to w drzewku zaznaczasz sobie po kolei każdy fragment modeli i sprawdzasz czy jest jak u mnie na fotce pokazane. RE: Import/Export Blender [ETS2] - KpA3 - 30/11/2015 08:07 PM Sprawdziłem i wydaje mi się, że wszystkie elementy mają teksturę.Czy usunięte modele np.proporczyk ma wpływ na błędy ? RE: Import/Export Blender [ETS2] - Michal_Z_gno - 30/11/2015 08:15 PM Usunięte elementy raczej nie powinny mieć wpływu bo ich już przecież fizycznie nie ma więc na bank nie mogą być powodem jakichkolwiek problemów z modelem. Ale ogólnie to musisz dokładnie sprawdzić cały model czy wszystko jest na swoim miejscu bo blender to nie zmod i on nie wyeksportuję modelu jak będzie z nim coś nie tak. |