Logowanie Zarejestruj


Wątek zamknięty 
 
Ocena wątku:
  • 9 głosów - 3.22 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ProMods 2.10 (1.24.x)
Autor Wiadomość
bandurama Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd:
Liczba postów: 42
Dołączył: 21/03/2014
Reputacja: 2
Podziękował: 8
Podziękowano mu 4 raz(y)
Post: #71
RE: ProMods 2.02 (1.23.x)
Ja powiem tak, na pewno nie usuwajcie tego co jest. Spróbujcie to zrobić jakoś polubownie. Jeżeli nie będą chcieli tego to po prostu wyłączcie niektóre firmy w def'ie, a nam- tym którzy w szczególności grają w Polsce, dodasz jakiś zamiennik pliku def który to zmieni.
Jest to trochę dziwne, że chcą się kłócić. Przecież to dodaje mapie rozmaitości. A jeżeli będą waszą grupę dalej ograniczać to się odłączcie. Zawsze można pomyśleć o mapie która będzie w skali podobnej do mapy Węgier. Jako osobny moduł. Tak aby kilometry leciały tak jak tam lecą. Zawsze to będziecie wolni, nikt was nie będzie ograniczać.
12/06/2016 05:55 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
prenrzyk Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd:
Liczba postów: 77
Dołączył: 03/12/2013
Reputacja: 2
Podziękował: 16
Podziękowano mu 14 raz(y)
Post: #72
RE: ProMods 2.02 (1.23.x)
Przyklaskuje w/w stwierdzeniom.Jezeli ProMods sie nie podoba to zawsze PR może byc jak mapa węgier. Bardzo ładna, grywalna i stanowiąca odskocznie od całości map.I bardzo miło w nią sie gra.
Nigdzie nie jest powiedziane ze PR musi byc częścią całości.A szkoda tego wysiłku zaangażowania ludzi włożonego w ten projekt.
12/06/2016 07:28 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
danio123 Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd:
Liczba postów: 247
Dołączył: 26/06/2015
Reputacja: 3
Podziękował: 4
Podziękowano mu 46 raz(y)
Post: #73
RE: ProMods 2.02 (1.23.x)
Jeżeli są pewne standardy i się ich trzymamy, to kluczem jest słowo kompromis. Wielką stratą byłoby wyjście mapy Polski z projektu Promods.
12/06/2016 07:34 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
daro12345 Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd:
Liczba postów: 24
Dołączył: 13/08/2014
Reputacja: 0
Podziękował: 1
Podziękowano mu 0 raz(y)
Post: #74
RE: ProMods 2.02 (1.23.x)
czemu nie dodali łańcuchów na tylną oś w ciężarówce bo w Islandi musiałem się przełączyć na skrzynię sekwencyjną bo automat nie dał rady koła się ślizgają .

W Gorzowie Wielkopolski
Spedycja -Posped

Spedycja widmo ani jak wjechać ani jak wyjechać a mam wgrane gabaryty i masakra z oddaniem ładunku tylko klawisz f9 pomaga ale jak mama mały ładunek i teras muszę unikać tej spedycji ciekawe czy to u mnie tylko tak jest proszę o odpowiedz.
12/06/2016 10:21 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
RadolSzczecin Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 945
Dołączył: 07/12/2014
Reputacja: 75
Podziękował: 1
Podziękowano mu 2599 raz(y)
Post: #75
RE: ProMods 2.02 (1.23.x)
O mapie w skali Węgier to od razu zapomnijcie - nie o to chodzi aby się tu nagle odłączać od projektu i cudować.
Polska i PR zostanie tak jak była w takiej postaci i bez cudowania ze skalą ...itd
Ogólnie nie mam zamiaru toczyć 'wojny' z pozostałą częścią ekipy promods, bo tak jak wspomniałem faktycznie po części mają rację
i przyznaję że zrobiliśmy coś więcej niż "przewiduje to norma" Niestety jednak nigdy formalnie o takiej normie nie było mowy i uzgodnień.
Teraz ciężko trochę to korygować.

Ponieważ prowadzę projekt od długiego czasu to z doświadczenia wiem jedno - na dłuższą metę nie da się mieć i prowadzić jednocześnie dwóch wersji jakiegoś terenu.
I tak przyjdzie taki czas że trzeba będzie zrezygnować z jednej wersji, więc jeśli 'unieruchomimy' około 20 firm w tym rejonie to już tak zostanie na stałe.

Na tym terenie będą w przyszłosci zapewne poprawki mniejsze lub większe i na pewno nie da rady utrzymać grywalnych 2-óch wersji jednocześnie - jednej z 65 firmami a drugiej np. z 35 firmami.

Tak jak wspomniałem, wiem że po części mają rację, bo to widać dobrze na przykładzie Polski i np. Warszawy gdzie mamy chyba 13 firm, więc proporcjonalnie nawet gdyby dać po 15 w Gdańsku i Gdynii to suma firm wychodzi 30.
Oczywiscie nie wspominam że są także firmy w mniejszych miejscowościach obok w tym rejonie.

Niestety - "rozpędziliśmy się trochę" ale nie wiem czy to dobry moment aby teraz kombinować i czy to jest aż taki wielki problem aby wogóle ruszać te firmy, skoro już są i działają.

Na razie spróbujemy uzgodnić jakie to będą firmy do wyłączenia i zostaną skasowane przypisania dla nich a firmy wyłączone z pokazywania na mapie.
Firmy te więc staną się jakby tylko elementem architektonicznym miasta.
12/06/2016 11:47 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
 Podziękowań: Michal_Z_gno , Wawrzyn5252 , Rene-GAD , .:KoxTrucker:. , Tedy
djdarklighter Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd: Kielce PL
Liczba postów: 819
Dołączył: 04/03/2015
Reputacja: 62
Podziękował: 766
Podziękowano mu 912 raz(y)
Post: #76
RE: ProMods 2.02 (1.23.x)
Czyli bez "add-onu".
Trochę szkoda, ale kto wie, może tak będzie lepiej.

ATS
Peterbilt 389 modified by Viper2
ETS2
Scania T by RJL
12/06/2016 11:52 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Rene-GAD Offline
Forumowy GAD
****
Trucker

Skąd: Nowa Sól / Berlin
Liczba postów: 2,535
Dołączył: 09/05/2014
Reputacja: 144
Podziękował: 3201
Podziękowano mu 3447 raz(y)
Post: #77
RE: ProMods 2.02 (1.23.x)
(12/06/2016 11:47 PM)RadolSzczecin napisał(a):  ...
Na razie spróbujemy uzgodnić jakie to będą firmy do wyłączenia i zostaną skasowane przypisania dla nich a firmy wyłączone z pokazywania na mapie.
Firmy te więc staną się jakby tylko elementem architektonicznym miasta.

Też dobre rozwiązanie - urozmaici się krajobraz a z czasem coś tam podepniecie "po cichu" do zleceń :E

1.37 ETS 2 + DLC + ten -> Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść. + DAF XF105 by Vad&K
1.37 ATS + DLC + ten -> Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść. + Kenworth K100-E / Freigthliner FLB / Petrebilt 352
Naczepy typu "gabaryt" by Jazzycat ; AI by Jazzycat

Image
13/06/2016 06:55 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
bumbumek Offline
stary gracz z czasów ZX-Spectrum
****
Trucker

Skąd: Poznań
Liczba postów: 1,414
Dołączył: 26/05/2014
Reputacja: 84
Podziękował: 2544
Podziękowano mu 2513 raz(y)
Post: #78
RE: ProMods 2.02 (1.23.x)
Szkoda Waszej wspaniałej pracy, by rezygnować z tylu firm - w końcu to tylko urozmaica rozgrywkę, i dodaje więcej możliwości wyboru tam gdzie się chce jechać. Stawiać się tez nie ma co, bo w końcu z ProMods tworzycie drużynę.

Cóż, myślę że powinniśmy całkowicie zdać się na Ciebie Radku - poznałeś nasze zdanie, gdzie większość byłaby za samodzielnym dodatkiem z większą ilością firm, za czym i ja opiewam. Ale jak na tę chwilę oponujesz za selekcją, to przyjmuję to z pokorą Smile
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13/06/2016 02:05 PM przez bumbumek.)
13/06/2016 10:13 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Deczor Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd: Dublin
Liczba postów: 479
Dołączył: 24/03/2014
Reputacja: 16
Podziękował: 280
Podziękowano mu 455 raz(y)
Post: #79
RE: ProMods 2.02 (1.23.x)
Szkoda że nie mogło zostać dla testu, w razie problemów przy następnej wersji można by wtedy zmniejszyć liczbę spedycji, część można by było ustawić na dostawę tylko, bez możliwości brania nowych zleceń. Uważam że rozdzielenie was z punktu widzenia graczy było by bardzo niekorzystne, mamy zgodność, jedną paczkę co jest dla nas wygodne, dodatkowo ludzie z poza Polski decydowała by się rzadziej na PR a tak mogą z automatu podziwiać ciężką pracę rodaków i piękne tereny PL. Sprawa druga Radku to nie wydaje Ci się że trochę zazdrość podyktowała taką decyzję, dziwnie by było jak w PL by były fajniej miasta rozbudowane jak w całym PM? Gdzieś może prawda leży pośrodku, szkoda waszej pracy za którą jesteśmy wdzięczni, może uda Ci się wrzucić krótki film na YT jak to miało wyglądać, pozdrawiam cały team PR.
13/06/2016 01:58 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
RadolSzczecin Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 945
Dołączył: 07/12/2014
Reputacja: 75
Podziękował: 1
Podziękowano mu 2599 raz(y)
Post: #80
RE: ProMods 2.02 (1.23.x)
(13/06/2016 01:58 PM)Deczor napisał(a):  Sprawa druga Radku to nie wydaje Ci się że trochę zazdrość podyktowała taką decyzję, dziwnie by było jak w PL by były fajniej miasta rozbudowane jak w całym PM?

Ja zawsze staram się myśleć bardziej konkstruktywnie i obiektywnie.
Według mnie "zazdrości" moze i trochę jest, ale sami koledzy z promods zasugerowali aby tylko 'deaktywować' niektóre firmy bez jakiegokolwiek ruszania miasta, wiec raczej chodzi tu o proporcje ilości.

My byśmy chceli dać Wam w takiej postaci jak jest i z tyloma firmami, ale jednocześnie wiem że proporcjonalnie do innych dużych miast zostało to sporo przesadzone i widać to choćby w podglądzie mapy.
(W samej grze, jeżdżąć po mieście nie ma się takiego wrażenia i różnicy nie widać)
13/06/2016 04:12 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Wątek zamknięty 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 6 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa