Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 6 głosów - 4.83 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Graku w ME
Autor Wiadomość
Michal_Z_gno Online
..::Administrator::..
*******
Administrator

Skąd: Gniezno
Liczba postów: 15,121
Dołączył: 08/10/2010
Reputacja: 641
Podziękował: 34199
Podziękowano mu 15606 raz(y)
Post: #211
RE: Graku w ME
(22/12/2018 04:45 PM)GrakuPL napisał(a):  Nie jestem SCS więc mogę sobie na takie nie szablonowe smaczki pozwolić. Tongue

I oby jak najwięcej było takich rzeczy bo to jednak potrafi dużo wnieść na mapkę.

Image
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
23/12/2018 01:22 AM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
GrakuPL Offline
World Designer
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 315
Dołączył: 11/07/2012
Reputacja: 21
Podziękował: 526
Podziękowano mu 899 raz(y)
Post: #212
RE: Graku w ME



16/01/2019 07:21 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: mangat , Michal_Z_gno
Michal_Z_gno Online
..::Administrator::..
*******
Administrator

Skąd: Gniezno
Liczba postów: 15,121
Dołączył: 08/10/2010
Reputacja: 641
Podziękował: 34199
Podziękowano mu 15606 raz(y)
Post: #213
RE: Graku w ME
No to zapowiada się rozwój kanału o "nowe gałęzie" więc tylko życzyć powodzenia aby wszystko poszło zgodnie z planem.

Image
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
17/01/2019 02:38 AM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
GrakuPL Offline
World Designer
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 315
Dołączył: 11/07/2012
Reputacja: 21
Podziękował: 526
Podziękowano mu 899 raz(y)
Post: #214
RE: Graku w ME
Pochwale się... a co mi tam. Tongue

Tereny, które skończyłem robić 3 tygodnie temu i zabrakło mi czasu na poprawki. Zostało jeszcze klika pierdółek ale efekt finalny już widać. Otwarte przestrzenie to zdecydowanie to, czego nauczyłem się podczas pracy przy tym obszarze mapy.

Image

Image

Image

07/02/2019 07:47 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Michal_Z_gno , Bozo , Adam.J , michalz , mangat , PLAYER
Michal_Z_gno Online
..::Administrator::..
*******
Administrator

Skąd: Gniezno
Liczba postów: 15,121
Dołączył: 08/10/2010
Reputacja: 641
Podziękował: 34199
Podziękowano mu 15606 raz(y)
Post: #215
RE: Graku w ME
Ogólnie to nie ma co pisać tego samego po raz kolejny czyli, że jest okej bo to normalne, że jest Big Grin
Tak czy siak od dłuższego czasu widzę na PR i niektórych innych mapkach modderskich ostre przejścia między terenami (chodnik - trawa - widać na ostatniej fotce o co biega) i pytanie czy da radę to jakoś wykańczać np. krawężnikiem, jakimś "railingiem cieniującym" (tymi dirtami czy jak to tam się zwie - jestem bardziej osobom czynu niż teorii więc z fachowymi nazwami jestem czasem na bakier :E) lub jakoś inaczej złagodzić te krawędzie (sam brush raczej odpada bo są tam często za duże pola) bo to na moje trochę psuje nieraz świetne lokacje.

Image
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07/02/2019 08:16 PM przez Michal_Z_gno.)
07/02/2019 08:13 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: GrakuPL
Wąski Offline
Mafia Gabaryciorzy :E
****
Trucker

Skąd: WLS
Liczba postów: 539
Dołączył: 13/07/2012
Reputacja: 52
Podziękował: 1078
Podziękowano mu 986 raz(y)
Post: #216
RE: Graku w ME
(07/02/2019 08:13 PM)Michal_Z_gno napisał(a):  Ogólnie to nie ma co pisać tego samego po raz kolejny czyli, że jest okej bo to normalne, że jest Big Grin
Tak czy siak od dłuższego czasu widzę na PR i niektórych innych mapkach modderskich ostre przejścia między terenami (chodnik - trawa - widać na ostatniej fotce o co biega) i pytanie czy da radę to jakoś wykańczać np. krawężnikiem, jakimś "railingiem cieniującym" (tymi dirtami czy jak to tam się zwie - jestem bardziej osobom czynu niż teorii więc z fachowymi nazwami jestem czasem na bakier :E) lub jakoś inaczej złagodzić te krawędzie (sam brush raczej odpada bo są tam często za duże pola) bo to na moje trochę psuje nieraz świetne lokacje.

Te chodniki zapewne są robione Brushem ale jak wiadomo teren przy drodze zawsze ma duże pola brusha i robią to z ALTem żeby były takie właśnie ostre przejścia.
A stawianie modeli chodników czy bezier patcha jako chodnik to też daleko na tym się nie zajdzie, chyba że zrobić jakiś lowpoly model chodnika z dobrymi teksturami jako buildings to już by miało jakiś sens.

07/02/2019 08:33 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Michal_Z_gno , GrakuPL
Jakubek1993 Offline
Vip
***
ViP

Skąd: Wałbrzych
Liczba postów: 107
Dołączył: 17/04/2017
Reputacja: 2
Podziękował: 33
Podziękowano mu 165 raz(y)
Post: #217
RE: Graku w ME
Jedyne co to taka pierdołka jak znak kierunkowy niebieski na S8 w kierunku Białegostoku.A tak to jak zwykle złoto Smile Ładne te Stare Jeżewo. A co do chodnika robienie jego brushem pozytywnie wpływa na optymalizacje i jak dla mnie prezentuje się bardzo dobrze.
07/02/2019 08:52 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Nicko Offline
Map Maker / Modeller
****
Trucker

Skąd: Skawina, Małopolskie
Liczba postów: 253
Dołączył: 03/03/2018
Reputacja: 25
Podziękował: 387
Podziękowano mu 511 raz(y)
Post: #218
RE: Graku w ME
Railing przejściowy można faktycznie użyć, nazywa się bodajże dirt_curb_1 i 2 wersja z numerem 2, ale to tylko decyzja Graka co zrobi Wink Ale klimat ogólny widać.

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
07/02/2019 10:43 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Michal_Z_gno Online
..::Administrator::..
*******
Administrator

Skąd: Gniezno
Liczba postów: 15,121
Dołączył: 08/10/2010
Reputacja: 641
Podziękował: 34199
Podziękowano mu 15606 raz(y)
Post: #219
RE: Graku w ME
(07/02/2019 08:33 PM)Wąski napisał(a):  Te chodniki zapewne są robione Brushem ale jak wiadomo teren przy drodze zawsze ma duże pola brusha i robią to z ALTem żeby były takie właśnie ostre przejścia.
A stawianie modeli chodników czy bezier patcha jako chodnik to też daleko na tym się nie zajdzie, chyba że zrobić jakiś lowpoly model chodnika z dobrymi teksturami jako buildings to już by miało jakiś sens.

Nie zapewne a na 100% tak to jest robione Tongue
A co do chodnika lowpoly to one już teraz takie są (najprostszy model z możliwych) i jedyne co to można by urwać z góra 4 poly (na górnej części krawężników) na odcinku czyli i tak to by w sumie nic nie dało w praktyce.


Ps. MatrixGamesPL właśnie o te dirty mi chodziło Tongue

Image
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07/02/2019 11:41 PM przez Michal_Z_gno.)
07/02/2019 11:41 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
elot360 Offline
Użytkownik chory na głowę
Zbanowany

Skąd: Bytom
Liczba postów: 80
Dołączył: 06/07/2015
Podziękował: 52
Podziękowano mu 112 raz(y)
Post: #220
RE: Graku w ME
Nie macie normalnych strzałek w projekcie żeby na ekspresówce używać szablonów zrobionych pod autostrady?
08/02/2019 06:54 AM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: WiTo , GrakuPL
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa