Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 1 głosów - 5 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
No Damage Mod
Autor Wiadomość
MirM Offline
Siwy gracz
***
ViP

Skąd:
Liczba postów: 220
Dołączył: 12/01/2015
Reputacja: 40
Podziękował: 342
Podziękowano mu 491 raz(y)
Post: #5
RE: No Damage Mod
@Darecki19

Zapis o wielkości uszkodzeń ciągnika i naczepy znajduje się w pliku "game_data.sii" w folderze "def".

Decydują o tym następujące zapisy:

truck_damage_coef: 0.0007 // truck damage coef per hit, impact speed squared modified by weights
trailer_damage_coef: 0.0007
truck_to_trailer_dmg: 0.2 // how much damage is transferred from truck to trailer (and vice versa)

Wystarczy, że pogubione wartości zastąpimy zerami, np. zamiast 0.0007 robimy 0.0000

W wielu fanowskich mapach taki plik znajduje się najczęściej w ich pierwszym pliku, który często ma w nazwie def.

Wystarczy taki plik otworzyć WinRar lub 7-Zip, przejść do podfolderu def , odszukać w nim plik o nazwie game_data.sii i otworzyć notatnikiem.

Następnie zaznaczyć wszystko - Ctrl+A, skopiować - Ctrl+C.

Potem w innym miejscu ( np. na pulpicie) tworzymy nowy folder o nazwie def.
W tym folderze tworzymy plik tekstowy o nazwie game_data.txt.
Otwieramy go notatnikiem i wklejamy wcześniej skopiowane dane - Ctrl+V.
Teraz zmieniamy w tym pliku parametry o których pisałem wyżej.

Zapisujemy zmiany, zamykamy plik oraz zmieniamy nazwę jego rozszerzenia z .txt na .sii

Na końcu kompresujemy folder def jako archiwum zip, bez kompresji, albo z kompresją ale metodą deflate.

Utworzy się plik def.zip.

Aby wiedzieć co ten plik zawiera zmieniamy jego nazwę i rozszerzenie, dla przykładu na : żżżż_TSM_Map_6_No Damage.scs

Nazwa musi być taka, aby nasz mod wczytywał się po plikach map lub innych modach w których niekiedy jest game_data.sii.

Potem przenosimy go do folderu mod i pamiętamy aby zaznaczyć w edycji profilu.

Plik game_data.sii jest bardzo istotny dla ETS2 i ma bardzo dużo innych ważnych, ciekawych zapisów i zachęcam do zerknięcia na nie. Smile

Już nie wspomnę o innym pliku economy_data.sii Tongue

Masz problem z grą lub modami - pisz o tym na forum. Na PW w takich sprawach nie odpowiadam.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24/05/2015 11:51 PM przez MirM.)
24/05/2015 11:42 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Michal_Z_gno , darro.82@wp.pl
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
No Damage Mod - Michal_Z_gno - 18/04/2015, 02:02 PM
RE: No Damage Mod - tdt marek - 24/05/2015, 09:48 PM
RE: No Damage Mod - MirM - 24/05/2015, 10:40 PM
RE: No Damage Mod - tdt marek - 25/05/2015, 02:23 AM
RE: No Damage Mod - Darecki19 - 24/05/2015, 10:59 PM
RE: No Damage Mod - MirM - 24/05/2015 11:42 PM

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  [ETS2] No Damage Mod [1.34] Ania 0 1,293 15/02/2019 08:40 AM
Ostatni post: Ania
  [ETS2] No damage Michal_Z_gno 1 2,535 25/01/2017 03:54 PM
Ostatni post: Mietek
  [ETS2] No Damage Michal_Z_gno 0 1,520 12/11/2016 12:31 AM
Ostatni post: Michal_Z_gno
  [ETS2] No Damage Mod Michal_Z_gno 0 1,844 26/10/2016 11:41 PM
Ostatni post: Michal_Z_gno
  [ETS2] No Damage Mod for Cars and Trucks Ania 0 1,126 22/10/2016 10:44 PM
Ostatni post: Ania

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa