Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Znaki drogowe ETS2
|
Autor |
Wiadomość |
bisson1976
Gość
Skąd:
Podziękował:
Podziękowano mu raz(y)
|
Znaki drogowe ETS2
Tematu nie znalazłem w, więc zakładam nowy jeśli temat taki już istnieje proszę o przeniesienie go w odpowiednie miejsce.
Overlay edytor
Siemka
Próbuję dodać nową teksturę do znaków
Stworzyłem dds
zapisałem plik tboj
/material/overlay/city_pl_lubin_w.dds
potem mat
material : "eut2.sign" {
texture[0] : "city_pl_lubin_w.tobj"
texture_name[0] : "texture_base"
diffuse : { 1 , 1 , 1 }
specular : { 0 , 0 , 0 }
shininess : 4
add_ambient : 0
}
definicje zapisałem tak:
def - world - overlay.sii
SiiNunit
{
overlay_def : .overlay {
city_names[]: "pl_lubin_w"
}
}
po próbie dodania tekstury nazwy w map edytorze, pojawiły się takie błędy:
00:02:01.993 : <ERROR> [tobj] The file '/material/overlay/city_pl_lubin_w.tobj' has incorrect version - found b10a0d01, expected 70b10a01.
00:02:02.070 : <ERROR> [tobj] NULL texture data
00:02:02.070 : <ERROR> [tobj] NULL texture data
00:02:02.070 : <ERROR> [dx9] Failed to create texture in hw_load().
00:02:02.071 : <ERROR> FIXME: Texture update failed (/material/overlay/city_pl_lubin_w.tobj)
00:02:02.071 : <ERROR> [tobj] NULL texture data
00:02:02.071 : <ERROR> [tobj] NULL texture data
00:02:02.071 : <ERROR> [dx9] Failed to create texture in hw_load().
Proszę o wytłumaczenie co robię źle....
|
|
13/10/2014 03:26 PM |
|
Podziękowań: | |
|
Wiadomości w tym wątku |
Znaki drogowe ETS2 - bisson1976 - 13/10/2014 03:26 PM
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości