Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Blender Widoczność face
Autor Wiadomość
Michal_Z_gno Offline
..::Administrator::..
*******
Administrator

Skąd: Gniezno
Liczba postów: 15,103
Dołączył: 08/10/2010
Reputacja: 640
Podziękował: 34122
Podziękowano mu 15567 raz(y)
Post: #2
RE: Blender Widoczność face
A powiedz czy te niewidoczne elementy są na tym samym .dds co reszta obiektu Pytajnik
Czy odznaczyłeś opcję MipMaps (ważne przy odpalaniu gry w DX11) Pytajnik
Czy elementy są niewidoczne całkowicie czy tylko z określonej perspektywy Pytajnik
Czy zastosowałeś modyfikator "Triangulate" (czy obiekt składa się na bank z trójkątów) Pytajnik
I na koniec czy wszystkie .mat i .tobj itp. są na bank dobrze wyprowadzone Pytajnik

Image
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
07/11/2019 03:58 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
Blender Widoczność face - lcniko - 07/11/2019, 11:00 AM
RE: Blender Widoczność face - Michal_Z_gno - 07/11/2019 03:58 PM
RE: Blender Widoczność face - lcniko - 07/11/2019, 04:28 PM

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa