Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Blender Widoczność face
Autor Wiadomość
lcniko3 Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd:
Liczba postów: 44
Dołączył: 30/10/2019
Reputacja: 3
Podziękował: 5
Podziękowano mu 2 raz(y)
Post: #3
RE: Blender Widoczność face
(07/11/2019 03:58 PM)Michal_Z_gno napisał(a):  A powiedz czy te niewidoczne elementy są na tym samym .dds co reszta obiektu Pytajnik
Czy odznaczyłeś opcję MipMaps (ważne przy odpalaniu gry w DX11) Pytajnik
Czy elementy są niewidoczne całkowicie czy tylko z określonej perspektywy Pytajnik
Czy zastosowałeś modyfikator "Triangulate" (czy obiekt składa się na bank z trójkątów) Pytajnik
I na koniec czy wszystkie .mat i .tobj itp. są na bank dobrze wyprowadzone Pytajnik

Triangulate to obowiązek Smile .mat i obj na swoim miejscu. Co pochrzaniłem z tym ze tekstura jest widoczna w grze ale od srodka bryły. Nie ma co się rozwodzić zrobiłem od nowa. Jest git tylko byłem ciekaw co spieprzyłem żeby tego błędu już nie popełnić Smile Zawsze biorę check geometry zęby sprawdzić czy jest wszystko ok przed zapakowaniem
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07/11/2019 04:32 PM przez lcniko3.)
07/11/2019 04:28 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
Blender Widoczność face - lcniko - 07/11/2019, 11:00 AM
RE: Blender Widoczność face - lcniko - 07/11/2019 04:28 PM

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa