Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wydajność w wersji 1.40 i błędy.
Autor Wiadomość
Deczor Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd: Dublin
Liczba postów: 479
Dołączył: 24/03/2014
Reputacja: 16
Podziękował: 280
Podziękowano mu 455 raz(y)
Post: #15
RE: Wydajność w wersji 1.40 i błędy.
Podaję tymczasowe rozwiązanie ponieważ nie mam pojęcia kiedy w tej sprawie SCS wykona jakiś ruch. Działa u mnie, nie wiem jak to będzie u w was.
Zatrzymałem ciężarówkę w bardzo zacienionym miejscu gdzie FPSy spadły z 60 do 30-35 po wyłączeniu świateł powracały do 60 w opcjach graficznych ustawiłem synchronizację pionową z włączonej na wyłączoną i o dziwo po włączeniu świateł FPS z około 80 spadły jedynie do około 65, przy sprzyjających warunkach rosły do około 90 ale zbyt duża liczba klatek do możliwości monitora powoduje również niemiły wizualny efekt i w moim przypadku podczas wyższej liczby klatek efekt braku synchronizacji jest widoczny, może mniej wkurzający, raczej tearingiem bym tego nie nazwał. Myślę że użytkownicy którzy nie odnotowali spadków właśnie grają z wyłączoną synchronizacją, dlatego chwalą się FPSami wyższymi jak 60. Jeżeli mamy problemy z płynnością odpalamy grę i ustawiamy:
W opcjach graficznych odświeżanie na domyślne a synchronizację pionową wyłączoną, zatwierdzamy i w menu w tym momencie powinna wzrosnąć liczba FPSów nawet do kilkaset klatek. Jeżeli nasz monitor wspiera technologię G Sync lub Free Sync i z niej korzystamy myślę że już możemy zabrać się do grania mój monitor jednak nie posiada takiej funkcji więc wchodzimy w Panel serowania NVidia, wybieramy Zarządzanie ustawieniami 3D, przechodzimy do zakładki Ustawienia programu i wybieramy ETSa z listy (z ATSem zapewne też działa, później to jeszcze sprawdzę) i opcja Maksymalna częstotliwość wyświetlania klatek ustawiamy tam włącz i następnie ustawiamy liczbę 60 (nie wiem czemu domyślnie sterownik zasugerował mi 58).
W opcji co nie jest konieczne Maksymalna częstotliwość wyświetlania klatek w tle ustawić można 20 lub 30 co podczas minimalizowania gry ogranicza klatki generowane co ma wpływ szczególnie w laptopach i wydłuża ich pracę na baterii podczas tabowania się do innych aplikacji).
Podejrzewam że karty od ATI mają w sterownikach podobne opcje do Radeonów.
Nie używam GeForce Experience i nie mam pojęcia czy ta aplikacja będzie miała wpływ na te ustawienia.
Po kliknięciu zastosuj i odpaleniu gry u mnie działa płynnie jak na wersji 1.39, zrobiłem trasę Islandia - Szwecja bez lagów.
Podkreślam że sprawdza się to w moim przypadku, jak ktoś to sprawdzi niech napisze opinię czy ta metoda też mu poprawiła płynność rozgrywki. Mam nadzieję że komuś to pomoże.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01/04/2021 01:35 PM przez Deczor.)
01/04/2021 01:32 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: fifi2k , Michal_Z_gno
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Wydajność w wersji 1.40 i błędy. - Deczor - 01/04/2021 01:32 PM

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  błędy aktywny187 0 339 22/08/2023 08:43 PM
Ostatni post: aktywny187

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa