Logowanie Zarejestruj


Wątek zamknięty 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Migające tekstury modelu
Autor Wiadomość
RadolSzczecin Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 944
Dołączył: 07/12/2014
Reputacja: 74
Podziękował: 1
Podziękowano mu 2596 raz(y)
Post: #1
Migające tekstury modelu
Króko o problemie:
Model hipermarketu do której tam wersji mapy działał poprawnie.
Od pewnego czasu i któreś tam wersji jednak zaczęły się cyrki, gdyż po jakimś czasie grania tekstury parkingu 'wariują' i mam coś takiego.
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.

Czasami jest dobrze w lusterkach a źle na zewnątrz i odwrotnie.
Maty są ustawione tak jak były oryginalnie.

Po kombinacjach z matami miałem czasem tak że tekstura parkingu była ok ale juz same krawężniki 'wariowały' jakby były nakładające się i przenikajace przed siebie 2 tekstury.

Co udało mi się dojść.
Model wgrałem do blendera (imoprt /export jest bez problemu)
Jak na moje oko (słabego znawcy blendera) to wina tekstury podpiętej pod kolizjony (siatka całego parkingu)
W grze wygląda to tak jakby tekstury się nakładały/przenikały.
Jest to tekstura odpowiadająca za krawężnik lub linie parkingowe (przypisana jest gólnie w modelu 3-krotnie)

Dokładnie tą teksturę w drzewku z kolizjonami zamieniłem na zwykłe 'shadowonly' i teraz problem niby zniknął (wciąż testuje)

Jak ktoś wie jak to prawidłowo naprawić to proszę o sugestie i wyjaśnienie.
Ja to robię raczej metodą prób i błędów i co mi głowa podpowiada, a wolałbym zrobić prawidłowo i się przy okazji nauczyć.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08/03/2015 03:22 PM przez RadolSzczecin.)
08/03/2015 03:08 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
RadolSzczecin Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 944
Dołączył: 07/12/2014
Reputacja: 74
Podziękował: 1
Podziękowano mu 2596 raz(y)
Post: #2
RE: Migające tekstury modelu
OK - jakoś się z tym uporałem.
Do zamknięcia.
08/03/2015 08:04 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Adam.J Offline
Map Maker na Emeryturze.
****
Trucker

Skąd: Rzeszów
Liczba postów: 1,053
Dołączył: 05/12/2014
Reputacja: 82
Podziękował: 2636
Podziękowano mu 1171 raz(y)
Post: #3
RE: Migające tekstury modelu
Można wiedzieć co było przyczyną może się komuś to przydać, jak będzie miał podobny problem z teksturą.

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
09/03/2015 12:52 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
RadolSzczecin Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 944
Dołączył: 07/12/2014
Reputacja: 74
Podziękował: 1
Podziękowano mu 2596 raz(y)
Post: #4
RE: Migające tekstury modelu
Co jest faktycznie przyczyną to właśnie i ja bym się chciał dowiedzieć Smile
Tak jak napisałem wyżej - teksturę podpiętą pod kolizje zamieniłem na sam mat 'shadowonly'.
Taka niby prowizorka - ale w tym przypadku działa prawidłowo.
09/03/2015 01:07 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
 Podziękowań: Adam.J
Wątek zamknięty 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Tekstury Blender KpA3 2 1,450 01/08/2016 04:36 AM
Ostatni post: KpA3
  Zmodeler 3 tekstury The Domin162 5 2,804 03/01/2015 04:36 PM
Ostatni post: CzesieK_BS

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa