(17/01/2018 01:34 PM)SzopciuPL napisał(a): Hej, hej! Przepraszam, że odświeżę. Ma ktoś może te pliki?
Raczej ciężko będzie bo teraz maty robi się raczej indywidualnie pod model i jedyne z powyższych takie uniwersalne to:
Cień:
Kod:
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Proszę, zarejestruj się TUTAJ, żeby zobaczyć ukrytą treść .
Szkło/szyby:
Kod:
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Proszę, zarejestruj się TUTAJ, żeby zobaczyć ukrytą treść .
Podświetlane elementy:
Kod:
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Proszę, zarejestruj się TUTAJ, żeby zobaczyć ukrytą treść .
A resztę to trzeba już samemu bawić się raczej efektami bo na każdym modelu może ten efekt być inny w grze (w zależności od wycieniowania modelu, tekstur itp.).
Oczywiście wiadomo powyższe to taki przykład i efekty należy samemu dopracować linijkami poniżej ścieżek do plików .tobj - czyli ważna jest pierwsza linijka w której należy zdefiniować czy to ma być szkło, się świecić itp. a reszta treści matów to już efekty wizualne w grze (czy ma bardziej świecić czy też szkło być jaśniejsze czy ciemniejsze lub mieć jakiś tam kolor itp.).