Logowanie Zarejestruj


Wątek zamknięty 
 
Ocena wątku:
  • 9 głosów - 3.22 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ProMods 2.10 (1.24.x)
Autor Wiadomość
RadolSzczecin Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 944
Dołączył: 07/12/2014
Reputacja: 75
Podziękował: 1
Podziękowano mu 2599 raz(y)
Post: #431
RE: ProMods 2.10 (1.24.x)
Nie ładnie tak cytować mnie, wykorzystujac okazje że nas zablokowano i nie mam możliwości zacytować drugiej strony i tego wszystkiego co doprowadziło do ostatecznej decyzji.

Nie będę się wdawał dalej w mini wojenki, i udawadniania co i jak,
Rozważamy wszelkie możliwości dalszej pracy i formy w jakiej zostanie wydana mapa.

EDIT:
Niewiem po co się tam na blogu tak rozpisywali jak mogli dobrze napisać w jednym zdaniu:
"Ekipa PR nie chciała robić tak jak to sobie z czasem wymyśliliśmy i wyobrażaliśmy"

Temat uznaje za zamknięty.Z czasem damy znać co i jak.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15/02/2017 11:48 AM przez RadolSzczecin.)
15/02/2017 11:26 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
mrzumi Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 121
Dołączył: 11/11/2011
Reputacja: 6
Podziękował: 35
Podziękowano mu 97 raz(y)
Post: #432
RE: ProMods 2.10 (1.24.x)
Bez urazy, ale to jest dziecinna zabawa między głupim i głupszym. Nie pomaga to rozwiązać problemu.
Sorry guys, but it is a childish play between stupid and stupider. It is not helping to solve the problem.
15/02/2017 11:45 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
RadolSzczecin Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 944
Dołączył: 07/12/2014
Reputacja: 75
Podziękował: 1
Podziękowano mu 2599 raz(y)
Post: #433
RE: ProMods 2.10 (1.24.x)
Nie wyrażam zgody na publikacje pod szyldem "ProMods" wszelkich terenów dotychczas robionych przez mapmakerów PR.
Wszelka praca wcześniejszych, dotychczasowych i obecnych ludzi współpracujących ze mną była rozpowszechniana na róznych, wszelkich stronach więc rozpowszechnianie tego bez mojej zgody, tylko za pomocą strony promods i czerpania dla siebie korzyści z nie swojej pracy uważam za złamanie netykiety i w pewnym sensie prawa własności do swojej pracy.
Proszę nie zapominać że przywłaszczacie sobie także moją ponad 3-letnią pracę bo tereny PR nie powstały nagle.

W razie złamania tego - roszcze sobie takie same prawa do edycji i publikacji wszelkich materiałów i swobodnej publikacji mojej wersji mapy przy pomocy wybranych przez ze mnie serwisów i na wybranych stronach internetowych.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15/02/2017 01:40 PM przez RadolSzczecin.)
15/02/2017 12:08 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
 Podziękowań: bumbumek , Bozo
DIESIRAE Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 163
Dołączył: 24/05/2015
Reputacja: 15
Podziękował: 13
Podziękowano mu 770 raz(y)
Post: #434
Brick RE: ProMods 2.10 (1.24.x)
Bzdury napisali na swoich stronach jak zwykle zresztą. Kolejny raz tekst jednostronny i mający mało wspólnego z prawdą. Świadectwem może być wymiana zdań z kolegą Żniwkiem w których potwierdzał, że informacje na temat stanu osobowego PR, podziału prac i ich tempa postępu były przekazywane i znane wszystkim członkom PM. Znana była również metoda i częstotliwość aktualizacji plików na serwer uzależniona min. od postępu tych prac a której przewagą moim zdaniem jest zachowanie jak największej spójności jednorazowo edytowanych sektorów. Efektem jest większa niezawodność działania tych sektorów w przeciwieństwie do pozostałych trenów wykonywanych przez załogę PM. Aktualna beta sypie błędami a to zapewne czubek góry lodowej.

Co do ustaleń dotyczących jakości i pewnej standaryzacji tez było wszystko dogadane, jasne i wprowadzane przy okazji robienia poprawek lub była zgoda na to że może to zrobić ktoś inny i ma wolna rękę (myślę kolego Żniwku że to też potwierdzisz). Dlatego ja tutaj nie widzę niczego oprócz złej woli pewnych osób.
Co do samego wykonawstwa poszczególnych części mapy to są indywidualne sprawy każdego z mapMakera, jego umiejętności itd. Wszystko ocenią gracze, a zróżnicowanie poziomu wykonawstwa (nie mylić z optymalizacją) to w mojej ocenie atut bo wprowadza na mapę różnorodność (każdy będzie miał swoje ulubione miejsca).

Przewaga ekonomiczna jednej części mapy nad drugą to bzdura. O wszystkim decyduje prawdopodobieństwo losowań i pewne powiązania firm (oczywiście im więcej firm tym prawdopodobieństwo dużej ilości połączeń wyższe ale bardzo często się zdarza że małe miasto z 4-5 firmami generuje 10-11 podstron z frachtami, więc o czym my tutaj mówimy, chyba tylko o kompletnej ignorancji i niewiedzy o tym jak działa gra). Poza tym nie ma to chyba wpływu na decyzję gracza który sam decyduje co i gdzie chce przewozić.

Nie wspominam tutaj o próbach przeciągnięcia mapMakerów na stronę PM, chyba tylko w celach nabycia praw do wydawania terenów już powstałych, co samo w sobie chyba nie najlepiej świadczy o nich.


"Stąd, przyszłe wersje ProMods będą oparte w dużym stopniu na stanie, w jakim Polska była w ostatniej wspólnej wersji – 2.15."

Na co nie ma i nie może być zgody. Dodanie kilku krzaczków w takiej formie jak na przedstawionych zdjęciach niczego nie zmienia, a sposób takiej modernizacji nie upoważnia do traktowania takich terenów jako własne a jedynie znacząco potrafi obniżyć płynność gry (czego fachowcy z PM do dzisiaj nie potrafią zrozumieć i dalej na potęgę produkują klatkujące miejsca).

Reasumując

moim zdaniem

Radolu, jeśli powyższy cytat zostanie wprowadzony przez Panów PM w życie, oraz w świetle przejęcia zasobów PR oraz tego co pisali, wersja mapy 2.15 i wszystkich zasobów użytych do jej wykonania jest własnością wspólną. Dlatego też przyszła PR może być wydana wraz z całą zawartością chociażby z uwagi na zbyt dużą integrację plików obu projektów.

My nie mamy ambicji modyfikowania terenów PM i nigdy nie było to naszym zamiarem. Ale w celach poprawy optymalizacji i usunięcia wielu rażących błędów wykonanie potrzebnych korekt jest możliwe, chociażby z uwagi na to komfort gry wszystkich chętnych którzy sięgną po mapę PR.

Decyzje należą do Radola i Waszych opini.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15/02/2017 12:31 PM przez DIESIRAE.)
15/02/2017 12:27 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
 Podziękowań: bumbumek
RadolSzczecin Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 944
Dołączył: 07/12/2014
Reputacja: 75
Podziękował: 1
Podziękowano mu 2599 raz(y)
Post: #435
RE: ProMods 2.10 (1.24.x)
Nie rozumiem jednego.
Skoro tak nasze tereny im się nie podobają, to dlaczego idą na łatwiznę i zostawiają to co jest w 2.15 ? ( nie wspomne ze mapmakerzy nie wyrazili zgody)
Dlaczego nie zaczną sobie od nowa budować Polski według tych ich 'własnych standardów'?

Mi by było łatwo odseparować reszte ich terenów wkoło Polski i przyłączyć Polskę do standardowej mapy - tym bardziej im.

Uznaje to za lenistwo i bezczelnosć z ich strony.
Ponadto chodzi zapewne także o to, by cała społecznosć polska nie odwróciła się całkiem od mapy promods, a co za tym idzie zmniejszyla się drastycznie klikaność w pobieralni.
(Ilu z polaków by chciało pobierać promods z Polską w formacie dlc going east? )

Jedno jest pewne jeśli nie zmienią swojego stanowiska:
Wydamy aktualną, rozbudowywaną polskę wraz z ich terenami - kolidujacą z ich wersją.
Poprawimy ich specyficzne tereny - te które tego wymagają.
Mapy nie będą kompatybilne.
Zaczniemy robić i kontynuować dalej prace dokładnie na tej samej bazie mapy i plików.

p.s.
Aby zasiąść na nowo do plików muszę nabrać chęci i na nowo sił.
Beda potrzebni nowi ludzie..itd Wkrótce zaczniemy działać.

Niestety z ich totalitarnego myślenia, że oni wiedzą i umieją wszystko najlepiej , zostaną podzieleni i ucierpią tylko gracze... a wystarczyło po prostu by zajęli się tym co ważne poza terenami Polski i nam "nie przeszkadzali" w tym co robimy.
Tak jak my nie wnikaliśmy w ich pomysły, rozwiązania i ogólnie w szczegóły prac.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15/02/2017 01:37 PM przez RadolSzczecin.)
15/02/2017 12:43 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
 Podziękowań: kierman , Dominiko , Narzew
lamatruck Offline
Zarejestrowany
*
Zarejestrowani

Skąd:
Liczba postów: 2
Dołączył: 28/05/2015
Reputacja: 0
Podziękował: 5
Podziękowano mu 0 raz(y)
Post: #436
RE: ProMods 2.10 (1.24.x)
Patrząc na fotki z bloga ProMods, mogę tylko powiedzieć, że psują robotę. Foto przedstawiające drogę w okolicach Chełmu: Po ichniejszej edycji mamy jakieś grodzone pola, więcej krzaków itp. No nie ProMods, tak nie wygląda polska wieś. Team PR wie co robi i robi wszystko świadomie, ProMods robi Polskę tak samo jak Litwę, Finlandię czy inną Rumunię... Jeszcze nie podoba mi się Wymiana wiaduktu w zdjeciu z Janowa. Aż boję się co będzie jak ich edycje dotkną resztę terenów.

Konflikt jest chyba na takim etapie, że jedyną sensowną opcją jest całkowite wycofanie się ProMods z Polski i pozostawienie jej teamowi PR do dalszej edycji, by można było łączyć obie mapy. Każde inne rozwiązanie, poza powrotem PR do PM jest totalną porażką.
15/02/2017 01:44 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
KenworthDriver Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd:
Liczba postów: 115
Dołączył: 17/01/2016
Reputacja: 3
Podziękował: 14
Podziękowano mu 79 raz(y)
Post: #437
RE: ProMods 2.10 (1.24.x)
Cytat:Wydamy aktualną, rozbudowywaną polskę wraz z ich terenami - kolidujacą z ich wersją.
Poprawimy ich specyficzne tereny - te które tego wymagają.
Mapy nie będą kompatybilne.
Zaczniemy robić i kontynuować dalej prace dokładnie na tej samej bazie mapy i plików.

Będziecie prace robić na podstawie wersji WIP udostępnionej przez ciebie?
15/02/2017 01:45 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
RadolSzczecin Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 944
Dołączył: 07/12/2014
Reputacja: 75
Podziękował: 1
Podziękowano mu 2599 raz(y)
Post: #438
RE: ProMods 2.10 (1.24.x)
Tak - choć będą wymagane pewne zmiany wewnątrz plików, mapa pozostanie dokładnie ta sama.
15/02/2017 01:57 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Ukaszeł Offline
Rajdowiec Bombowiec :e
****
Trucker

Skąd: Częstochowa
Liczba postów: 404
Dołączył: 01/08/2012
Reputacja: 11
Podziękował: 200
Podziękowano mu 359 raz(y)
Post: #439
RE: ProMods 2.10 (1.24.x)
Radol, może zróbcie własny projekt ? mapę promodsa macie, Polskę też. Takie rozwiązanie byłoby lepsze, robicie co chcecie, gdzie jak i kiedy chcecie. A możecie nawiązać współpracę z innymi projektami, bądź przyłączyć się do TSM. Co o tym sądzisz?

Image
15/02/2017 02:11 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
KenworthDriver Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd:
Liczba postów: 115
Dołączył: 17/01/2016
Reputacja: 3
Podziękował: 14
Podziękowano mu 79 raz(y)
Post: #440
RE: ProMods 2.10 (1.24.x)
(15/02/2017 01:57 PM)RadolSzczecin napisał(a):  Tak - choć będą wymagane pewne zmiany wewnątrz plików, mapa pozostanie dokładnie ta sama.

To dobra wiadomość.

Zauważyłem jeszcze, że twoje wysłane pliki zajmują o połowę mniej niż ProMods 2.15. Czy to z powodu kompresji?
15/02/2017 02:14 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Wątek zamknięty 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa