Logowanie Zarejestruj


Wątek zamknięty 
 
Ocena wątku:
  • 9 głosów - 3.22 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ProMods 2.10 (1.24.x)
Autor Wiadomość
RadolSzczecin Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 944
Dołączył: 07/12/2014
Reputacja: 75
Podziękował: 1
Podziękowano mu 2599 raz(y)
Post: #441
RE: ProMods 2.10 (1.24.x)
Cytat:Zauważyłem jeszcze, że twoje wysłane pliki zajmują o połowę mniej niż ProMods 2.15. Czy to z powodu kompresji?
Tak - to tylko kwestia że 'mocniej' ją spakowałem.
Jest to mapa w wersji 2.2x - więc w powijakach i gdzieniegdzie "w robocie"
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15/02/2017 02:22 PM przez RadolSzczecin.)
15/02/2017 02:18 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
 Podziękowań: Danzel
someone1989 Offline
Zbanowany
Zbanowany

Skąd: Opole
Liczba postów: 46
Dołączył: 27/05/2016
Podziękował: 7
Podziękowano mu 22 raz(y)
Post: #442
RE: ProMods 2.10 (1.24.x)
Dla mnie sprawa jest prosta.

Skoro pm w każdej kolejnej wersji będzie zawierał tereny pr z wersji pm 2.15 i być może będzie rozbudowywany teren czy tam poprawiany to wy możecie zrobić dokładnie to samo. Pracować nad terenami pr i wydawać jako pr z pm na stan pm 2.15.

Skoro wasze teamy się połączyły i pm twierdzi, że dzięki temu może korzystać z terenów pr to vice versa.

Jeżeli będą podejmować kroki prawne za naruszenie praw autorskich za korzystanie z terenów pm to wy możecie podjąć takie same za naruszenie praw autorskich i korzystanie z dzieła pr.

Konkretnym kopem w tłusty dolarowy zad promodsa byłoby:
- wydanie paczki w 1 linku za darmo ( opcja donate - na pewno się znajdą osoby, które od czasu do czasu rzucą parę $ i w ogólnym rozrachunku wyjdzie to lepiej niż 1$ za linka)
- poprawienie terenów pm np terenów Barcelony
- rozwój projektu pr według własnych standardów

Kiedy się okaże, że naglę znaczna część osób by pobierała waszą wersje a nie promodsa, chłopaki obudzą się z ręką w nocniku pełną swojego g... którego sobie sami nawarzyli.

O ile czepianie się terenów Gdynia-Gdańsk-Sopot z ilością firm można zrozumieć i mogliście pójść na ugodę i te 30 firm to czepianie się o jakieś znaki czy szablony dróg jest dziecinne... no kurde czy ktoś w 2.15 zauważył jakieś super duper hiper mega różnice w oznakowaniu terenów EU a PL? Bez jaj. To jak postawić 1000 takich samych aut w 1 miejscu i chodzić i się czepiać, że jedno ma odprysk lakieru 3 cm od lewego reflektora a drugie go nie ma... kto to normalnie by zauważył... w grze tak samo znaki nie są najważniejsze...

Gdyby cały projekt pm wyglądał tak jak trójmiasto to by była bajka i jeden kij jakie by były znaki. Widocznie dla pm ważniejszym jest jak wygląda jakiś znak niż jak zagospodarowany jest teren sprawiający wrażenie całkiem innego otoczenia niż reszta gry. Jak zobaczyłem film na tym forum pierwsze skojarzenie miałem, że to druga mapa Węgier... tak żywy teren pełny szczegółów i ciekawostek.

Walcie pm, róbcie swoje po swojemu a gracze może i coś stracą ale wiele też zyskają.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15/02/2017 09:06 PM przez someone1989.)
15/02/2017 02:42 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
 Podziękowań: Ukaszeł , .:KoxTrucker:. , Marek_30 , Narzew
RadolSzczecin Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 944
Dołączył: 07/12/2014
Reputacja: 75
Podziękował: 1
Podziękowano mu 2599 raz(y)
Post: #443
RE: ProMods 2.10 (1.24.x)
(15/02/2017 02:11 PM)Ukaszeł napisał(a):  A możecie nawiązać współpracę z innymi projektami, bądź przyłączyć się do TSM. Co o tym sądzisz?

Nie uważasz że należy się uczyć na błędach i drugi raz w takie bagno nie wchodzić?

Niestety na TSM mam jakieś uczulenie czy uprzedzenie ..itd ...ciężko to mi jakimiś argumentami poprzeć, ale po prostu mi to jakoś nie leży.

Wydaje mi się że w tym przypadku szczególnie obu projektom nie jest jakoś po drodze.
Nie należy na to patrzeć z perspektywy gracza ile to dróg będzie do przejechania - to nie tędy droga.

p.s.
"ucho promods" było na forum - pewnie zda relacje o czym my tutaj piszemy Tongue
Ja stanowisko ekipy zamieściłem na ich FB i na tym koniec.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15/02/2017 03:48 PM przez RadolSzczecin.)
15/02/2017 03:38 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Misiek Offline
łachmyta
****
Trucker

Skąd: Mielec
Liczba postów: 961
Dołączył: 29/11/2015
Reputacja: 18
Podziękował: 175
Podziękowano mu 645 raz(y)
Post: #444
RE: ProMods 2.10 (1.24.x)
jak ci nie pasują inne mapy to może robienie na oddzielnym module. Miejsca jest dużo, żadna inna mapa nie przeszkadza i można "powiększyć" polskę.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15/02/2017 05:44 PM przez Misiek.)
15/02/2017 05:44 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Narzew Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd: Podkarpackie
Liczba postów: 210
Dołączył: 03/08/2015
Reputacja: 10
Podziękował: 123
Podziękowano mu 263 raz(y)
Post: #445
RE: ProMods 2.10 (1.24.x)
Jestem przeciwny tworzeniu map standalone. Moim zdaniem mapy powinny się powiększać a nie zmniejszać. Nie lubię postawy ProModsa i nie chodzi tu tylko o to jak potraktowali PolandRebuilding. Z Project Balkans i Southern Region też niestety mają sprzeczkę.
Jak dla mnie duża ilość terenów do jazdy to tylko plus, choć im lepiej dany obszar wykonany, tym przyjemniej się gra.
100% realizmu to przesada, jeśli coś przypomina realne miejsca (a PolandRebuilding przypomina) to gra się przyjemnie. Na mapie TSM również grało mi się przyjemnie, póki nie ma obszarów totalnie niechlujnie wykonanych (jak Armenia i Gruzja np.) to nie widzę problemu Wink
15/02/2017 07:37 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Borsuk Niedostępny
(ex eTrucker)
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 333
Dołączył: 27/02/2014
Reputacja: 148
Podziękował: 282
Podziękowano mu 2185 raz(y)
Post: #446
RE: ProMods 2.10 (1.24.x)
ProMods zyskał tereny Polski bez zgody autorów to fakt który się dokonał, idąc tym tokiem rozumowania co zyskała w zamian ekipa Poland Rebuilding? Otóż zyskała resztę Europy. Mając taki materiał do modyfikacji, nic nie stoi na przeszkodzie by projekt przemianować na Europe Rebuilding, pracować nad jego optymalizacją i poprawą grywalności i gwizdać na inne inne projekty ograniczające swobodę działania a ProMods traktować jak zwykłą konkurencję. Skoro powiedziało się A należy powiedzieć B.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15/02/2017 07:55 PM przez Borsuk.)
15/02/2017 07:54 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
 Podziękowań: Tedy , Adam.J , Marek_30
limowski Offline
(づ ̄ ³ ̄)づ
******
Moderator

Skąd: Limkowice
Liczba postów: 2,040
Dołączył: 19/02/2014
Reputacja: 211
Podziękował: 3696
Podziękowano mu 3332 raz(y)
Post: #447
RE: ProMods 2.10 (1.24.x)
@Borsuk, i właśnie o tym pisałem w Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.. Oczywiście należałoby się z tym wstrzymać aż do momentu faktycznego wykorzystania omawianych terenów przez ProMods i dopiero wtedy podjąć odpowiednie kroki.

Co do samej sytuacji to uważam, że powinniście dogadać się pomiędzy sobą i poinformować nas dopiero o ostatecznej decyzji. Wzajemne obrzucanie się oskarżeniami nie wpływa pozytywnie na obiektywną ocenę zaistniałej sytuacji. Moim zdaniem w tym przypadku żadna ze stron nie jest bez winy.

Image Image
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15/02/2017 09:28 PM przez limowski.)
15/02/2017 09:21 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
 Podziękowań: Adam.J , mrzumi
bumbumek Offline
stary gracz z czasów ZX-Spectrum
****
Trucker

Skąd: Poznań
Liczba postów: 1,414
Dołączył: 26/05/2014
Reputacja: 84
Podziękował: 2544
Podziękowano mu 2513 raz(y)
Post: #448
RE: ProMods 2.10 (1.24.x)
Czyli Radku i ekipo PR - odpocznijcie psychicznie, wyluzujcie, powspominajcie miłe dzieciństwo, a potem wydajcie proszę to co przygotowaliście dla nas jako PR add-on Szczerbol
16/02/2017 12:13 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
 Podziękowań: Bozo , Narzew
mrzumi Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 121
Dołączył: 11/11/2011
Reputacja: 6
Podziękował: 35
Podziękowano mu 97 raz(y)
Post: #449
RE: ProMods 2.10 (1.24.x)
(15/02/2017 09:21 PM)limfaon napisał(a):  @Borsuk, i właśnie o tym pisałem w Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.. Oczywiście należałoby się z tym wstrzymać aż do momentu faktycznego wykorzystania omawianych terenów przez ProMods i dopiero wtedy podjąć odpowiednie kroki.

Co do samej sytuacji to uważam, że powinniście dogadać się pomiędzy sobą i poinformować nas dopiero o ostatecznej decyzji. Wzajemne obrzucanie się oskarżeniami nie wpływa pozytywnie na obiektywną ocenę zaistniałej sytuacji. Moim zdaniem w tym przypadku żadna ze stron nie jest bez winy.
Święte słowa.

Byłem uważany za człowieka zawsze broniącego SCS, mimo że decyzje SCS nieraz uważałem tutaj za błędne. Teraz boję się, że będę postrzegany jako człowiek ProMods, mimo że w życiu grałem w ich mod 5 minut, a to Radol jest człowiekiem z którym blisko współpracowałem jakieś 2-3 lata na forum wotr.

Ktoś napisał że post na blogu ProMods jest jednostronny, przedstawiający racje jednej strony - ProMods. A czym innym jest ten wątek jak praktycznie w całości jednostronnym, przedstawiającym racje jednej strony - Radola?

Nie powinno się publikować prywatnych rozmów, więc nie publikuję Wam co pisał do mnie Radol. Publikuję tylko zbitek wiadomości które napisałem do niego przed kilkudziesięcioma minutami (nie przerwany żadną wiadomoscią od niego). Czuję że swoimi przemyśleniami w tej kwestii powinienem podzielić się też z Wami.
Cytat:Bo komunikacja jest jednym z kluczy w drodze do kompromisu
Musisz zdać sobie sprawę ze to co mówisz i jak mówisz ma wpływ na całą sytuację i jej odbiór. I to się może na tobie zemścić.

Chodzi o to, że nie obraź się, ale Pro Mods powiedziało w formie 1 czy 2 oświadczeń:
PR zdecydowało się odejść, nie możemy ich zmusić do pozostania, życzymy im szczęścia. Nasza interpretacja prawna jest taka, że mamy prawo do używania tego co w 2.15. Będziemy przebudowywać Polskę.

Twoja komunikacja to publiczne pranie wszystkich brudów, używanie twardych sformułowań o okradaniu, lekceważące wypowiadanie się o innych, uprzedzenia, dziesiątki postów najeżonych emocjami. No i wypuszczenie ich danych.

I jak Ty wyobrażasz sobie przy takiej postawie jakiekolwiek wypracowywanie kompromisu?

Bez urazy, ale w sytuacji gdy oni robią złą rzecz względem Ciebie, Ty rewanżujesz się wobec nich jeszcze gorszą. Zamiast jak dorosły, dojrzały człowiek pomyśleć o tym jak zareagować.
Ja wstrzymuję się od osądów dotyczących racji, więc nie powiem Ci, że Pro Mods ma rację. Ale w tym konflikcie to oni komunikują się znacznie dojrzalej. I nawet ten Żniwek pisał znacznie dojrzalej.
Taki jest mój osąd jak to co czytam wygląda.

Czy próbowaliście postawić się, starając się być jak najbardziej neutralnym i odkładając emocje na bok, na miejscu każdej ze stron?
Czy w ogóle pomyśleliście o tym wszystkim w szerszej perspektywie? Co w związku z tą sprawą będzie za kilka miesięcy czy za dwa lata? Jak myślicie, ile procent graczy PM+PR interesuje ten dym, ile czyta ten wątek i ile honorowo oleje mapę ProMods na rzecz mapy Poland Rebuilding?

My tutaj znamy długo, lubimy, szanujemy (a niektórzy pewnie i ubóstwiają) Radola i Poland Rebuilding. Ale wielu Polaków przychodzi po prostu po wielką mapę i chce pograć. I za przeproszeniem gucio ich będzie obchodziło czy to zrobił Radol z PR czy Ździsio Nowak z ProMods. Czy ktoś z Was pomyślał co taki absolutnie neutralny gracz pomyśli i jak oceni strony po przeczytaniu oświadczenia na stronie ProMods i po lekturze tego wątku?

Nie mówię o przyjęciu postawy służalczo poddańczej. Nie. Problem trzeba rozwiązać mądrze, a nie emocjami i wzajemnym obrzucaniem się oskarżeniami

Mam pomysł na kompromis między stronami i myślałem podjąć się mediacji. Ale zacząłem się bać "wdepnięcia..."
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16/02/2017 10:48 AM przez mrzumi.)
16/02/2017 10:05 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
 Podziękowań: lamatruck , nirwana9
KenworthDriver Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd:
Liczba postów: 115
Dołączył: 17/01/2016
Reputacja: 3
Podziękował: 14
Podziękowano mu 79 raz(y)
Post: #450
RE: ProMods 2.10 (1.24.x)
Cytat:Nasza interpretacja prawna jest taka, że mamy prawo do używania tego co w 2.15

Moim zdaniem, jeżeli Radol nie podpisywał jakiś umów z developerami ProMods, to tę "interpretację prawną" można sobie wsadzić... gdzieś.
16/02/2017 10:45 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Wątek zamknięty 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa