Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 2 głosów - 5 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Projekt: Podkarpacie
Autor Wiadomość
.:KoxTrucker:. Offline
Na detoksie etsowym
****
Trucker

Skąd: Z Polski :P
Liczba postów: 1,484
Dołączył: 22/10/2014
Reputacja: 46
Podziękował: 2992
Podziękowano mu 1068 raz(y)
Post: #201
RE: Projekt: Podkarpacie
Zacytuję tu jeden z postów na forum konkrencji odnośnie dystrybucji mapy:

Cytat:Lepiej nie łączyć PM i PP. Bedzie to strasznie nierealistyczne, a mapa ProModsów jest strasznie obciążająca. Nie wiem jak będzie tutaj, ale lepiej, jeżeli mapa będzie samodzielna. Wink

Nie wiem, czy zgodzicie się z tą opinią, ale jak Narzew się uparł, to będzie chyba problem z optymalizacją, jak będzie add-on.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05/05/2016 04:04 PM przez .:KoxTrucker:..)
05/05/2016 04:01 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
DIESIRAE Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 163
Dołączył: 24/05/2015
Reputacja: 15
Podziękował: 13
Podziękowano mu 769 raz(y)
Post: #202
RE: Projekt: Podkarpacie
(05/05/2016 04:01 PM).:KoxTrucker:. napisał(a):  Zacytuję tu jeden z postów na forum konkrencji odnośnie dystrybucji mapy:

Cytat:Lepiej nie łączyć PM i PP. Bedzie to strasznie nierealistyczne, a mapa ProModsów jest strasznie obciążająca. Nie wiem jak będzie tutaj, ale lepiej, jeżeli mapa będzie samodzielna. Wink

Nie wiem, czy zgodzicie się z tą opinią, ale jak Narzew się uparł, to będzie chyba problem z optymalizacją, jak będzie add-on.

A co ma Panie Koxie piernik do wiatrakaTongue

Mapę obciąża głównie ilość, szczegółowość i waga użytych modeli + aranżacja i optymalizacja lokacji. Im więcej detali, smaczków, kwiatków, krzaczków i innych dupereli tym, nie łudźcie się, będzie ciężej dla słabszych konfiguracji PC.

I nie ważne czy będzie to mapa PM, TSM, Podkarpacia czy jakaś inna.
Diabeł tkwi w szczegółach, a to czy mapka będzie połączona z PM czy nie jest dla jej płynnego działania bez znaczenia.

Dlatego z obecnie dostępnych fotek nie można niczego pewnego wywnioskować czy akurat PP nie będzie mapą równie wymagającą. Jak widać na fotach lokacje są nie ukończone i nie poodmykane aż po horyzont. I teraz w fazie testów gra działa płynnie ale po ukończeniu lokacji może się okazać, że będą gdzieś tam jakieś przyciachy lub spadki fps.

Ponadto ostatnia odsłona ETSa ma już chyba z 5 lat i chyba nie myślicie, że jak tam kiedyś w końcu być może pojawi się Ets3 to na nawet na "dzisiejszym mocnym sprzęcie" będziecie grać na wysokich lub ultra ustawieniach.

W ogóle to dziwi mnie takie podejście, bo z jednej strony chcecie map zmodyfikowanych, ciekawych, realnych, bogatych w detale itd. + fajnych modów na wszystko a a potem narzekacie, że tnie, że spadki fps, że macie mocną kartę i nie można grać na ultra. Ot trzeba sobie dobrać odpowiednie optymalne ustawienia do możliwości konfiguracji PC i cieszyć się z tego co jest a nie marudzić.

Poprzeglądajcie sobie testy różnych konf. w różnych grach w wysokich lub ultra ustawieniach i odpowiedzcie sobie sami jak to naprawdę jest z optymalizacją i tym czemu tak naprawdę podoła Wasza karta graficzna, nawet z wyższej półki.

Co do samodzielności mapy to hmmm, cóż moim zdaniem z jednej strony dodawanie PP do mapy PM gdzieś tam na sektory poza kręgiem polarnym jest średnio dobrym pomysłem z drugiej strony jeżeli chodzi o to żeby zachować ciągłość profilu nie chyba innego rozwiązania.

W sumie kiedyś zastanawiałem się nad zrobieniem mapy aglomeracji Górnośląskiej + jakiś Beskid na początek. Mapa zrobiona w dużej skali, coś m/w na wzór chyba Symulatora Scanii ale o wile dokładniej i bardziej po aptekarsku cały region. Najlepszym rozwiązaniem a zarazem łącznikiem map w grze byłoby np. zaparkowanie trucka na mapie PM w jakimś centrum logistycznym i teleport do jakiegoś centrum logistycznego na mapie aglomeracji i kontynuacja gry.
Dodatkowym smaczkiem byłaby możliwość kontynuowania gry nie tylko truckiem scsu ale również modami na dostawczaki lub lub ciężarówki do powiedzmy 7ton z opcja bdf o ile udałoby mi się przekonać do pomysłu chętnego i bezinteresownego modelarza na wykonanie takich modeli.

Dobra tyle snucia fanatazjiTongue.

Cieszę się że ktoś coś zaczął kombinować m/w o czymś o czym kiedyś sam rozmyślałem. Liczę, że Wasz projekt nie padnie a wręcz przeciwnie rozwinie się w coś co zaskoczy wszystkich i wywróci do góry nogami całą grę.

Wytrwałości
07/05/2016 10:31 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: .:KoxTrucker:. , Dominiko , Narzew , Adam.J , basti73 , WiTo , Michal_Z_gno , filipmix024
WiTo Offline
:.. LINKIN PARK..:
***
ViP

Skąd: Oława
Liczba postów: 670
Dołączył: 13/02/2015
Reputacja: 49
Podziękował: 640
Podziękowano mu 556 raz(y)
Post: #203
RE: Projekt: Podkarpacie
Jak tam postępy w pracach nad mapką?
Projekt jeszcze istnieje?

14/05/2016 04:49 AM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: .:KoxTrucker:.
Dominiko Offline
Blender MapEditor Grafika
****
Trucker

Skąd: Tuchola
Liczba postów: 682
Dołączył: 28/12/2015
Reputacja: 31
Podziękował: 1198
Podziękowano mu 845 raz(y)
Post: #204
RE: Projekt: Podkarpacie
Projekt istnieje i się rozwija, aczkolwiek trochę trzeba czekać, aż nasz modelarz zrobi nam modele, których potrzebujemy, więc praca trwa troszkę dłużej.

,,Hejterzy nienawidzą rzeczy, których nigdy nie zdobędą, oraz ludzi, którymi nie będą w stanie się stać.''
14/05/2016 11:12 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: .:KoxTrucker:.
Adam.J Offline
Map Maker na Emeryturze.
****
Trucker

Skąd: Rzeszów
Liczba postów: 1,053
Dołączył: 05/12/2014
Reputacja: 82
Podziękował: 2641
Podziękowano mu 1172 raz(y)
Post: #205
RE: Projekt: Podkarpacie
Czyżby projekt upadł Pytajnik bo coś cisza w tym temacie .

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
24/05/2016 01:47 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: WiTo
WiTo Offline
:.. LINKIN PARK..:
***
ViP

Skąd: Oława
Liczba postów: 670
Dołączył: 13/02/2015
Reputacja: 49
Podziękował: 640
Podziękowano mu 556 raz(y)
Post: #206
RE: Projekt: Podkarpacie
(14/05/2016 11:12 AM)Dominiko napisał(a):  Projekt istnieje i się rozwija, aczkolwiek trochę trzeba czekać, aż nasz modelarz zrobi nam modele, których potrzebujemy, więc praca trwa troszkę dłużej.


To nie mozecie robić innych terenow,tylko czekać az wam ten ,,modelarz" zrobi poszczegolne modelePytajnik

24/05/2016 01:50 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Adam.J
Dominiko Offline
Blender MapEditor Grafika
****
Trucker

Skąd: Tuchola
Liczba postów: 682
Dołączył: 28/12/2015
Reputacja: 31
Podziękował: 1198
Podziękowano mu 845 raz(y)
Post: #207
RE: Projekt: Podkarpacie
(24/05/2016 01:50 PM)WiTo napisał(a):  
(14/05/2016 11:12 AM)Dominiko napisał(a):  Projekt istnieje i się rozwija, aczkolwiek trochę trzeba czekać, aż nasz modelarz zrobi nam modele, których potrzebujemy, więc praca trwa troszkę dłużej.


To nie mozecie robić innych terenow,tylko czekać az wam ten ,,modelarz" zrobi poszczegolne modelePytajnik

Teoretycznie możemy, ale w praktyce także potrzeba modeli na tamte tereny.

,,Hejterzy nienawidzą rzeczy, których nigdy nie zdobędą, oraz ludzi, którymi nie będą w stanie się stać.''
24/05/2016 03:01 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Rosok Offline
Vip
***
ViP

Skąd: R D E
Liczba postów: 565
Dołączył: 24/07/2014
Reputacja: 56
Podziękował: 486
Podziękowano mu 810 raz(y)
Post: #208
RE: Projekt: Podkarpacie
No i jak z projektem? :E Czekam i nie mogę się doczekać :E :E :E

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
31/05/2016 02:09 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Adam.J
Dominiko Offline
Blender MapEditor Grafika
****
Trucker

Skąd: Tuchola
Liczba postów: 682
Dołączył: 28/12/2015
Reputacja: 31
Podziękował: 1198
Podziękowano mu 845 raz(y)
Post: #209
RE: Projekt: Podkarpacie
Dzisiaj dwa zdjęcia z ronda obok biedronki, czyli przedsmak tego co zobaczycie za tydzień.

Image
Image

PS: Pokazywałem już to rondo, ale jest ono teraz bardziej rozbudowane.

,,Hejterzy nienawidzą rzeczy, których nigdy nie zdobędą, oraz ludzi, którymi nie będą w stanie się stać.''
31/05/2016 10:19 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Adam.J , Michal_Z_gno , Narzew , Rosok , romek-5 , .:KoxTrucker:.
Michal_Z_gno Offline
..::Administrator::..
*******
Administrator

Skąd: Gniezno
Liczba postów: 15,119
Dołączył: 08/10/2010
Reputacja: 641
Podziękował: 34163
Podziękowano mu 15589 raz(y)
Post: #210
RE: Projekt: Podkarpacie
Tak trochę mało by jakoś konkretnie ocenić ale jako przedsmak tego co nadejdzie za tydzień jest w sam raz Tongue

Image
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
31/05/2016 11:31 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Dominiko
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Projekt WWY ŁKowalski 12 6,910 17/01/2018 12:59 AM
Ostatni post: ŁKowalski

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 5 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa