Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 25 głosów - 4.56 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Poland Rebuilding 2.5.8 (1.49) [Download]
Autor Wiadomość
Misiek Offline
łachmyta
****
Trucker

Skąd: Mielec
Liczba postów: 961
Dołączył: 29/11/2015
Reputacja: 18
Podziękował: 175
Podziękowano mu 645 raz(y)
Post: #71
RE: Poland Rebuilding 2.0
Prosiłbym o założenie tematu w którym będzie można zgłaszać błędy :-) Dziękuje Wink
24/10/2017 06:11 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
xxtrokerxx Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd: Rabka Zdrój
Liczba postów: 180
Dołączył: 17/08/2016
Reputacja: -4
Podziękował: 48
Podziękowano mu 30 raz(y)
Post: #72
RE: Poland Rebuilding 2.0
(22/10/2017 06:11 PM)Bozo napisał(a):  
A teraz informacja zdjęciowa dla wszystkich jak poukładać mapy by wsio działało Smile

Image
Image
Image
Image

Nie mam Project Balkans 2.5.1, gdyż tereny byłej Jugosławii :E z ProMods są lepsze. A poza tym u mnie PB 2.5.1 powodował bugi Smile

P.s. Nie ma wszystkich miast z ItalyMap 2.0 w takim zestawieniu (brakuje kilku z północy), ale są za to wszystkie z ProMods-a i reszta miast z ItalyMap Smile.

EDIT: Fotka z gry jak wyglądają Włochy w takim zestawieniu Smile

Image

Edit: Przy takim ustawieniu, Siedlce są z ProMods...
zrobiłem tak i wywala ..Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
edit działa
25/10/2017 05:03 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Mazz Offline
Zarejestrowany
*
Zarejestrowani

Skąd:
Liczba postów: 1
Dołączył: 05/09/2013
Reputacja: 0
Podziękował: 0
Podziękowano mu 0 raz(y)
Post: #73
RE: Poland Rebuilding 2.0
Mam tylko pytanko, czy promods trzeba ściągać, inaczej nie odpale mapy w ogóle?
25/10/2017 10:27 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Bozo Offline
Zimol
******
Moderator

Skąd: Będzin
Liczba postów: 3,869
Dołączył: 16/06/2015
Reputacja: 81
Podziękował: 3491
Podziękowano mu 6105 raz(y)
Post: #74
RE: Poland Rebuilding 2.0
(25/10/2017 10:27 PM)Mazz napisał(a):  Mam tylko pytanko, czy promods trzeba ściągać, inaczej nie odpale mapy w ogóle?

Przeczytaj pierwszy post tego wątku, a wszystkiego się dowiesz Smile

Punk to brudas, punk to śmieć
Punk nie umarł, Punk's Not Dead
25/10/2017 11:01 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
koper007 Offline
Zarejestrowany
*
Zarejestrowani

Skąd: Lubicz Dolny/Toruń
Liczba postów: 1
Dołączył: 22/10/2017
Reputacja: 0
Podziękował: 0
Podziękowano mu 0 raz(y)
Post: #75
RE: Poland Rebuilding 2.0
Nie bierzcie tego za "hejt", są to moje spostrzeżenia i uwagi tego co widziałem na własne oczy w grze.

Te trójmiasto to trochę przesada jak na taką skalę w jakiej jest mapa. Wyszło "Trójmiasto Rebuilding" i tylko to powinno być w dodatku okrojone. Północ się tak skurczyła, że Grudziądz jest tuż pod Gdańskiem, a pod Grudziądzem jest Bydgoszcz (patrząc na pogląd mapy w grze). Krajowa dziesiątka na której jest przejazd kolejowy (w rzeczywistości nie ma żadnego przynajmniej nie pod Toruniem) i ten objazd gruntówką tuż za tym przejazdem to też jakaś porażka, zupełnie nie kojarzę żeby kiedykolwiek tak wyglądała krajowa dziesiątką obok, której mieszkam. Elbląg na równi z Gdańskiem powinien być zdecydowanie niżej. Skąd wy to wzięliście? Chyba z map historycznych połączonych lekko z obecnymi lub robicie fikcyjną. Ja doskonale rozumiem, że skala mapy jest jaka jest tylko po co jest zawsze mówione i tłumaczone o skali, że nie pozwala na to czy na to jak się okazuje, że trójmiasto zajmuje pół województwa pomorskiego. Północ mapy Polski, a południe Polski różni się bardzo zwłaszcza odległościami miast. Wyglądem też, ale widać że nie wszędzie pracowaliście jeszcze dlatego tutaj się za bardzo nie przyczepię. Jak na razie jedynym plusem jest to, że najlepiej mi się jeździ gabarytami po tej mapie właśnie. Podobają mi się nie które ścieżki ciasnawe czy bazy. Z kolei dużym minusem są za głośne efekty na zewnątrz. Testowałem mapkę w o 2/3 nocy, zmęczony już trochę, zajechałem do bazy gdzieś w Gdańsku, głośność ogólna trochę większa bo we wnętrzu kabiny jest znacznie ciszej, klikam kamerę z zewnątrz a tu jakaś łupanka jakbym wszedł do klubu nie mówiąc już jak się przestraszyłem. Gdzie indziej z kolei jak przejeżdżałem to dzwon kościelny bił bez przerwy. Pozdrowienia dla tych, którzy przeżyli to na słuchawkach. Efekty dźwiękowe są ewidentnie do ściszenia i to mocno. Co do optymalizacji to ja nie mam problemów (i5-7600k 3,8GHz, Zotac GeForce GTX 1060 6GB, 8GB RAM jak na razie) idzie płynnie na najwyższych ustawieniach używając tylko ProMods 2.20 i Poland Rebuilding 2.0, od czasu do czasu gdzieś tam się delikatnie przytnie.

To tyle jak na razie. Mapki nie usuwam jeszcze z profilu, bo wkręciłem się w gabaryty. Czekam na kolejne wersje, które na pewno będę testować i sprawdzać.

Image
26/10/2017 08:42 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
DIESIRAE Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 163
Dołączył: 24/05/2015
Reputacja: 15
Podziękował: 13
Podziękowano mu 770 raz(y)
Post: #76
RE: Poland Rebuilding 2.0
Ulalla brawo TY kolego @koper007 Skąd Cie tu przywiało?? albo może nie jesteś koper hmmmSmile

Każda opinia ważna i cennaBig Grin Szkoda tylko, że nie poświeciłeś tyle samo czasu na prześledzenie tematu mapy PR (jest w innym dziale) co na pisanie posta. Zapewne znalazłbyś tam kilka odpowiedzi na Twoje uwagi nawet te niezwiązane ze skaląWykrzyknik

Mapa jest modem, alternatywną nakładką na mapę PM z alternatywną, pomalutko ale ciągle modyfikowaną Polską więc wybór po czym w ogóle będziesz jeździł nie tylko gabarytami należy wyłącznie do CiebieSzczerbol

Cytat:Północ mapy Polski, a południe Polski różni się bardzo zwłaszcza odległościami miast. Wyglądem też, ale widać że nie wszędzie pracowaliście jeszcze dlatego tutaj się za bardzo nie przyczepię


O jejku, no co Ty nie powiesz Szczerbol dziękujemy, że zauważyłeś że nie wszędzie jeszcze hmmm pracowaliśmy i że nie czepiasz się tego.

Cytat:Krajowa dziesiątka na której jest przejazd kolejowy (w rzeczywistości nie ma żadnego przynajmniej nie pod Toruniem) i ten objazd gruntówką tuż za tym przejazdem to też jakaś porażka, zupełnie nie kojarzę żeby kiedykolwiek tak wyglądała krajowa dziesiątką obok, której mieszkam

A kto powiedział, że mapowy odcinek 10 to jest rejon LubiczaPytajnik Na mapie Torunia również nie maTongue Skoro jesteś testerem i znawcą map na których nie wiadomo co sprawdzasz to pewnie zauważyłeś, że nie tylko ten rejon to właściwie kosmetyka starego układu drogowego i tego co tam było na nim wcześniej (pewnie jeszcze GoingEast) poczyniona tylko i wyłącznie w celu odświeżenia wyglądu mapy. Więc koło Ciebie pozostał stary przejazd kolejowyTongue doszedł mały objazd i impreza w remizie strażackiejWink

Cytat: Północ się tak skurczyła, że Grudziądz jest tuż pod Gdańskiem, a pod Grudziądzem jest Bydgoszcz (patrząc na pogląd mapy w grze)
Cytat:Elbląg na równi z Gdańskiem powinien być zdecydowanie niżej. Skąd wy to wzięliście? Chyba z map historycznych połączonych lekko z obecnymi lub robicie fikcyjną

Pokaż co w tej grze nie jest fikcjąPytajnik

Odległości między miastami są umowne ale m/w zachowane w stosunku do realnych tam gdzie się to jak najdokładniej dało spreparować, a żeby się to udało dlatego miasta są tam gdzie są (z tych czy innych powodów związanych jednak ze skalą mądralo i nie tylko z nią - Bydgoszcz jest ze starej wersji mapy i być może w przyszłości zostanie przesunięta tam gdzie powinna być względem podkładu mapy bo akurat na taka operację chyba miejsca wystarczy no chyba, że nie będzie Torunia bo w sumie racja po co ma być Toruń przecież będzie albo za blisko albo za daleko pomimo tego, że jednak odległość w grze będzie się zgadzała) i nie ma się co sugerować wyglądem sieci dróg bo idąc tym tokiem myślenia wyszło by, że jednak najlepiej realizm odwzorowywało haha DLC Polska Big Grin

Cytat:Ja doskonale rozumiem, że skala mapy jest jaka jest tylko po co jest zawsze mówione i tłumaczone o skali, że nie pozwala na to czy na to jak się okazuje, że trójmiasto zajmuje pół województwa pomorskiego

No właśnie chyba nie rozumiesz jaka jest skala mapy Szczerbol Gdyby 3miasto nie zajmowało pół województwa to i tak miejsca od tego by nie przybyło. Byłaby jakaś 1-2 miejscowości i wioskowata aglomeracja trójmiejska zgodna ze skalą i standardem miast scsu i nie tylko scsu Wink (ot taki kwadraciok z prostopadłymi avenueTongue)

Cytat:Z kolei dużym minusem są za głośne efekty na zewnątrz

Kolego @koper007 zanim napisałeś polecałbym najpierw wykazać trochę inicjatywy własnej po testować i posprawdzać co można ustawić w menu gry w zakładce dot. dźwięków bo o ile pamiętam jest tam sporo opcji i chyba jedna z nich dot. poziomu głośności efektów w grze.
(Poziom głośności czy zasięg efektów poddany zostanie korekcie w przyszłości bynajmniej nie dlatego, że o tym napisałeś Tongue)

Cytat:Podobają mi się nie które ścieżki ciasnawe czy bazy


Mnie też bo drugich takich samych, czy powtarzających się chyba raczej nie znajdziesz na żadnej innej mapie, pozostałe "bazy" itd są wszędzie takie same ale czy to się wszystkim podobaPytajnik


Cytat:To tyle jak na razie. Mapki nie usuwam jeszcze z profilu, bo wkręciłem się w gabaryty. Czekam na kolejne wersje, które na pewno będę testować i sprawdzać.

Dzięki Ci @koper007, że jeszcze nie usuwasz mapki z profilu Szczerbol Co mają gabaryty wspólnego z minusami mapy to wiesz chyba tylko TY. Ale skoro chcesz testować i hmmm sprawdzać kolejne wersje to chyba sam zaprzeczasz swojej ocenie mapy bo skoro nic się na niej nie zgadza i nic nie pasuje to po co po niej jeździszPytajnik
Zresztą podejrzewam, że mało kogo to obchodzi Tongue

Dobra a teraz przechodzę do meritum mojego pisaniaTongue.

Na wstępie pisałem, że PRka jest alternatywą dla wszystkich którzy chcą po nią sięgnąćWink Decyzja o tym, że będzie to nakładka na PM zapadła z jednego prostego powodu. Naszym zdaniem dzięki temu otrzymujecie kawał zamapowanego uniwersum ETSa (uwzględnione inne kombinacje rożnych map które można połączyć) na którym każdy z Was znajdzie sobie kawałek tego co mu w tej grze najbardziej odpowiada w różnym wykonaniu, o zróżnicowanej "treści" i różnorodnym poziomie "atrakcyjności" terenów.Wink

P.S
I żeby nie było, że hejtuje kolegę Kopra007 czy co tamSzczerbol. Ot ma po prostu pecha bo siedzę akurat w pracy, mam chwile wolnego czasu więc odpisałemBig Grin Poza tym sam sobie odpowiedział w pierwszym zdaniuBig Grin

Cytat:.... , są to moje spostrzeżenia i uwagi tego co widziałem na własne oczy w grze.

Przecież to tylko GRA Wink



P.S2 I już wiem gdzie widziałem Twojego nicka Panie Koper i dlatego też Darowałbyś sobie oceny i nie porównuj. "Coś ciekawego" chcesz się dowiedzieć ?? to myślę , że Większość woli jeździć po czymś po czym da się jeździć niż po czymś co momentami ledwo dyszy i jest jeszcze mniej realne oprócz tego na co 90% graczy nie zwraca uwagi (to moje zdanie). Poza tym cisza w pewnych tematach "gdzieś tam" jest wymowna, zwłaszcza po wydaniu PRki Szczerbol. "Coś ciekawego" to Zabawna lektura tym bardziej, że mało ma co wspólnego zarówno z prawdą jak i rzeczywistościąTongue ot taki sobie wywód i narracja prowadzona przez kogoś tam kto chyba ma jakieś kompleksy a swoją wiarygodność udowodnił już na szerokim forum a właściwie w operacji przeciwko pewnej popularnej tubie .... Koper, Jednak poświęciłeś "pamięć na dysku" na ściągnięcie PR (aż chyba +/- 1Gb Facepalm tylko hmmm po coPytajnik chcesz po tym jeździć i testowaćPytajnik jak jest to mało realne jak wszystko w tej grzeBig Grin
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27/10/2017 07:53 AM przez DIESIRAE.)
27/10/2017 12:52 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Tedy , jakczo , Bozo , Ania , sebavr6 , Michal_Z_gno , panzerdragon , Dark Raven , .:KoxTrucker:.
kuri Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd: Garwolin
Liczba postów: 17
Dołączył: 19/03/2013
Reputacja: 0
Podziękował: 7
Podziękowano mu 5 raz(y)
Post: #77
RE: Poland Rebuilding 2.0
(25/10/2017 05:45 PM)xxtrokerxx napisał(a):  edit działa

Kolego podeślesz jak masz kolejność plików?? Bo mnie wywala jakbym nie ustawiał SR, a bez SR samo PM PR RM plus Italy wszystko hula
27/10/2017 11:43 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
jordix
Gość
Gość

Skąd:
 
Podziękował:
Podziękowano mu raz(y)
Post: #78
RE: Poland Rebuilding 2.0
Wielkie dzięki, że mimo wielu przeciwności udało się Wam wydać PR ! Dźwięki, rzeczywiście są za głośne ale przecież archiwa są otwarte wystarczy 7z i audiacity (wszystkie darmowe) i można sobie je ściszyć Wink najbardziej podobają mi się różne smaczki jak np. panie na brameczkach...no ale właśnie...czemu same panie Pytajnik Unia Europejska już grozi wszczęciem procedur w tej sprawie Tongue Brawo za optymalizacje !

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
27/10/2017 12:28 PM
Odpowiedz cytując ten post
someone1989 Offline
Zbanowany
Zbanowany

Skąd: Opole
Liczba postów: 46
Dołączył: 27/05/2016
Podziękował: 7
Podziękowano mu 22 raz(y)
Post: #79
RE: Poland Rebuilding 2.0
Długo wyczekiwałem na tą mapę i też po jej pobraniu nie pisałem nic na chybcika chcąc sobie troszeczkę pośmigać zebrać wszystkie odczucia i je przetrawić zanim wyleje jakiekolwiek żale na forum co jest nie tak ( bo pisać co jest ok nie ma sensu ... nie poprawia się tego co jest dobre tylko co słabe )

Tak jak było już pisane efekty są bardzo, bardzo, bardzo przesadzone. Zwłaszcza jak ktoś ma dobre słuchawki z dobrym basem pewne dźwięki potrafią drażnić. Fakt, faktem można ustawieniach pogrzebać i przyciszyć jednak jakoś pm to zrobił, że nie trzeba grzebać więc zamiast iść dalej od nich cofacie się.

Jeżeli chodzi o samą optymalizację. Oceniając tutaj ogólnie płynność na tym co prezentowaliście na pm tej wersji bez trójmiasta tak rozbudowanego a po tym co jest teraz jest też do czego się przyczepić. Szybciej spokojnie przy wysokich ustawieniach i skalowaniu 400 po Polsce jeździło się praktycznie płynnie, przyjemnie ładna grafika była i wszystko cacy można było się spodziewać, że tak będzie dalej przecież to wasze tereny były dlaczego miałoby się coś zmienić... a niestety zmieniło. By zachować ową płynność musiałem zejść z ustawieniami na średnie a na tym już troszkę cierpi grafika. Nie wiem czemu nie udało się wam zachować "płynności" jaką mieliście szybciej na pm. To dla mnie akurat wielki minus bo ja przykładam uwagę do grafiki by ładnie wyglądało wszystko zwłaszcza jak robię zdjęcia i bawienie się w zmianę ustawień przed każdym ujęciem męczyć będzie. Dodam, że nie mam innych dodatkowych modów które mogłyby wpłynąć na płynność gry bo zaraz pewnie by ktoś napisał, że to przez to.

Co do trójmiasta faktycznie chyba ktoś coś przedawkował robiąc tyle firm i nie dziwię się, że pm na to nie poszedł ... ale przecież to jest parę minut zabawy z defami i można sobie ograniczyć to do sensownych ilości więc to taki w sumie mały minus. Wystarczy raz pogrzebać i sprawa załatwiona więc nie męczy to tak jak powyższy punkt z zmianą ustawień co chwilę.

Ogólnie uważam, że każdy hejt coś buduję więc liczę że wyciągniecie wnioski i poprawicie się przy kolejnej odsłonie mapy w w/w kwestiach.

I na koniec taka mała prywata do Diesarae... Nie ładnie krytykować inne mapy za płynność, że się tnie, że coś nie wygląda realistycznie itd a przy swoim dziele na takowe zarzuty pisać to tylko gra. Jeżeli wymaga się jakości od innych map to nie wypada przy swoim dziele pisać to tylko gra. Albo wszystkie to tylko gra albo od wszystkich bez wyjątku wymaga się jakości.
27/10/2017 12:32 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
DIESIRAE Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 163
Dołączył: 24/05/2015
Reputacja: 15
Podziękował: 13
Podziękowano mu 770 raz(y)
Post: #80
RE: Poland Rebuilding 2.0
No i znowu zostałem wywołany do tablicyBig Grin

Miałem nie pisać bo przy mapie jest jeszcze mnóstwo roboty a takie bajdurzenie w sprawach oczywistych dla każdego kto jest ogarnięty i myśli odrobinę jest dla mnie stratą czasu. Przepraszam za wstęp ale na głupotę czy lenistwo nie ma rady.

a więc do rzeczy

kol. @someone

Cytat:Tak jak było już pisane efekty są bardzo, bardzo, bardzo przesadzone. Zwłaszcza jak ktoś ma dobre słuchawki z dobrym basem pewne dźwięki potrafią drażnić. Fakt, faktem można ustawieniach pogrzebać i przyciszyć jednak jakoś pm to zrobił, że nie trzeba grzebać więc zamiast iść dalej od nich cofacie się.

gdyby Ci się chciało to pogrzeb jednak przy tych ustawieniach dźwiękowych w menu gry przynajmniej z szacunku do programistów scsu, którym chciało się wprowadzić do gry bardzo duże możliwości ustawień wszystkiego co jest związane z dźwiękiem z wyłączeniem tych efektów dźwiękowych równieżWykrzyknik (włączyłem nawet grę żeby sprowadzić jak to teraz wygląda i możesz zrobić to czego se tam oczekujesz tylko należy się odrobinę wysilićWykrzyknik)

PM jakoś to nie zrobił i nie trzeba grzebać przy tym bo o ile pamiętam z jakiegoś filmiku ktoś powiedział, że oni nie używali na mapie tych efektówWykrzyknik (poza chyba tymi które wprowadzało na mapę SCS) ale nie wykluczyli, że tego typu efektów będzie więcej w przyszłości.

Kolejna kwestia dot. optymalizacji

Cytat:Jeżeli chodzi o samą optymalizację. Oceniając tutaj ogólnie płynność na tym co prezentowaliście na pm tej wersji bez trójmiasta tak rozbudowanego a po tym co jest teraz jest też do czego się przyczepić. Szybciej spokojnie przy wysokich ustawieniach i skalowaniu 400 po Polsce jeździło się praktycznie płynnie, przyjemnie ładna grafika była i wszystko cacy można było się spodziewać, że tak będzie dalej przecież to wasze tereny były dlaczego miałoby się coś zmienić... a niestety zmieniło. By zachować ową płynność musiałem zejść z ustawieniami na średnie a na tym już troszkę cierpi grafika. Nie wiem czemu nie udało się wam zachować "płynności" jaką mieliście szybciej na pm. To dla mnie akurat wielki minus bo ja przykładam uwagę do grafiki by ładnie wyglądało wszystko zwłaszcza jak robię zdjęcia i bawienie się w zmianę ustawień przed każdym ujęciem męczyć będzie. Dodam, że nie mam innych dodatkowych modów które mogłyby wpłynąć na płynność gry bo zaraz pewnie by ktoś napisał, że to przez to.

Jaki Twoim zdaniem wpływ ma 3miasto na płynność całej mapy Pytajnik Żaden Wykrzyknik to jest tylko lokacja na mapie bardziej zaawansowana i bardziej wymagająca niż inne tak samo jak każde kolejne DLC SCSu. Jeśli korzysta się z nowych bardziej zaawansowanych geometrycznie modeli itd. które te DLCki dodały naturalnym jest, że wymagania systemowe gry rosnąWykrzyknik Tutaj na tej lokacji jest akurat mix wszystkiego co nowe i stare tylko i wyłącznie po to żeby gra działała przyzwoicieTongue

Pisanie, że po starej Polsce jeździło się płynniej jest bez sensu, a jak miało się Twoim zdaniem jeździć po terenach GoingEastPytajnik

W ogóle jeżeli już coś piszesz, chcesz zgłosić problem itd. to prosiłbym więcej meteorytyki i konkretów w postaci chociażby jakichś zdjęć, opisów, podania konfiguracji PC. Jeśli są jakieś rzeczywiste problemy z mapą pozwoli to nam na zdiagnozowanie miejsca/przyczyny i na próbę poprawienia tego itd. A tak to jest indywidualne masło maślane z którego nic nie wynikaTongue

Ponadto radziłbym czytać ze zrozumieniem bo pozwoli to uniknąć zbędnej pisaniny. Wszystko co powinieneś wiedzieć o mapie i konfiguracji itd. jest w 1 poście (oraz w tematach związanych z mapą PR) Wykrzyknik a więc przypomnę;

- co zostało PRZEBUDOWANE jeszcze raz PRZEBUDOWANE czyli całkiem noweWykrzyknik
- co zostało zmodyfikowane/liftingowane czyli poprawione i dostosowane do aktualnych możliwości ME (nie dot. całej Polski bo na to potrzebny jest czas)
- jak i na czym były to testowane i przy jakich ustawieniach itd
- gdzie i w jakich momentach gra potrafi się zaburaczyćWykrzyknik (to loteria)

A co zrobisz i jak sobie to ustawisz to już Twoja indywidualna sprawaWink

(dla przykładu przy wyżej podanych parametrach ustawień graf. fota z gry zrobiona przez amatora bez fovów i innych tego typu bajerów wygląda tak)

Image

Moim zdaniem całkiem przyzwoicie jeśli chodzi o sam wygląd Tongue

Natomiast jeśli chodzi o płynność działania to w tym tygodniu krążę po tych najbardziej krytycznych miejscach głównie w godzinach szczytu ruchu AI i u mnie na razie chodzi wszystko bez zarzutów +/- 59-60fps (na tyle mapa i jej opty jest ogarnięta na ile pozwalają aktualne możliwości ME). Mało tego jazdy robię z ruchem AI x8 (zwiększony przy pomocy konsoli) i nie czyni to różnicy w fpsieBig Grin

rzut oka na przykładową lokację

Image

Image

ta sama lokacja i ujęcie ujmujące ruch AI (nie wszystko na focie widać zwłaszcza intensywność spawnu kolejnych pojazdów a to jest ważne w grze bo z pozycji kabiny widać tylko te pojazdy które są w zasięgu wzroku a nie widać tych które spawnuja się w mijescu niewidocznym - dlatego na drodze czasem widać więcej pojazdów a czasem mniejWink )

Image

Image


Jeśli chodzi zaś o prywatę jak napisałeś w stosunku do mojej osoby

Cytat:I na koniec taka mała prywata do Diesarae... Nie ładnie krytykować inne mapy za płynność, że się tnie, że coś nie wygląda realistycznie itd a przy swoim dziele na takowe zarzuty pisać to tylko gra. Jeżeli wymaga się jakości od innych map to nie wypada przy swoim dziele pisać to tylko gra. Albo wszystkie to tylko gra albo od wszystkich bez wyjątku wymaga się jakości.

To ja nie przypominam sobie żebym krytykował inne mapy (oczywiście za wyjątkiem awantury z pewnym Teamem ale nie ja zacząłem wytykanie i czepianie się w sytuacji w której jest dla mnie jasne, że żadna mapa nie jest doskonała i ciągle na nich coś można poprawiać - ale ten temat od dawna uważam za zamknięty).

Co do płynności ich działania jest chyba wszystko jasnePytajnik skoro mając powyżej konkret fotograficzny z wyjaśnieniem zagadnienia twierdzę, że po bardzo zaawansowanych i wymagających lokacjach PRki jeżdżę praktycznie bez żadnych ścin, lagowania itp. a przy tych samych ustawieniach graficznych itd. wjeżdżając "w inny teren" nawet taki który wydaje się być ubogi wizualnie mam spadki do 45 fps i dłuższe lagowanie Pytajnik no to chyba coś jest nie tak i o czymś to świadczy czyż nie Panie someonePytajnik

Tak to tylko gra i tak to traktujeBig Grin Nikt nigdy i nigdzie nie napisał w temacie dot. PRki, że ma ona być czy będzie realistycznaWykrzyknik Tego w tej skali nie da się osiągnąćWykrzyknik. Co jest PRZEBUDOWANE to chyba nikt nie ma wątpliwości lub to co zostało przebudowane na wcześniejszej wersji mapy np. Szczecin, Świnoujście, Koszalin i reszta Pomorza zachodniego itd.Pytajnik jest to bardziej lub mniej podobne do realnych miejsc. Pozostałe starsze miasta typu Gorzów, Rzeszów, Stargard, Zgorzelec, Łódź, W-wa itd. zostały bez zmian poza jedynie kosmetycznymi poprawkami lub zmianami już zrobionymi (kwestia lepszej optymalizacji / odświeżenia wyglądu) lub takimi które nastąpią w najbliższym czasie (skoro ktoś poświęcił kupę czasu na stworzenie tych miejsc na jednej z wcześniejszych wersji mapy to należy mu się za to ukłon i zachowanie jego pracySmile)

I ostatnia sprawa

Cytat:Co do trójmiasta faktycznie chyba ktoś coś przedawkował robiąc tyle firm i nie dziwię się, że pm na to nie poszedł ... ale przecież to jest parę minut zabawy z defami i można sobie ograniczyć to do sensownych ilości więc to taki w sumie mały minus. Wystarczy raz pogrzebać i sprawa załatwiona więc nie męczy to tak jak powyższy punkt z zmianą ustawień co chwilę.

Co ma piernik do wiatrakaPytajnik Skoro jest przy tym parę minut zabawy i sobie poradziłeś Big Grin to z dźwiękami i nie tylko z nimi tez sobie pewnie poradzisz o ile będzie Ci się chciałoTongue Na pewno zajmie to mniej czasu niż pisanie posta Patykiem_1

Cytat:Długo wyczekiwałem na tą mapę i też po jej pobraniu nie pisałem nic na chybcika chcąc sobie troszeczkę pośmigać zebrać wszystkie odczucia i je przetrawić zanim wyleje jakiekolwiek żale na forum co jest nie tak

Zamiast wylewać żale, tracić czas na pisanie itd. Zrób Coś Sam Wykrzyknik (pliki nie są zabezpieczone)
Wtedy będziesz miał mapę taką jaką sobie zrobisz wg własnego widzimisię, ale gwarantuję że nie wszyscy docenia jej efekt końcowyTongue
Gdybyś chciał dołączyć z nią do PR i udowodnić coś sobie i innym to zapraszam do współpracy

To tylko GRA

a nie hejtWykrzyknik

P.S
który niczego nie buduje a wręcz przeciwnie, jak dorośniesz być może to zrozumieszBig Grin

P.S 2
jak ktos chce polemizować na konkrety to proszę bardzo, hejt po mnie spływa więc szkoda czasu na pisanieBig Grin
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27/10/2017 07:22 PM przez DIESIRAE.)
27/10/2017 06:46 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Tedy , iwan4672 , panzerdragon , dandy1978 , rudenkov
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
Photo Poland Rebuilding [Worklog] RadolSzczecin 1,646 790,524 17/04/2024 10:00 PM
Ostatni post: RadolSzczecin
Question Poland Rebuilding [Pomoc] Michaleczeq 278 127,589 06/04/2023 05:11 PM
Ostatni post: abuk
  Poland rebuilding pachankz2 5 2,442 14/02/2021 02:04 PM
Ostatni post: pachankz2
Bug Poland Rebuilding [Błędy] DIESIRAE 300 140,133 03/12/2020 10:26 PM
Ostatni post: Michaleczeq
  ma ktos moze mda na baze poland rebuilding 1.35 z gorydzieki FELEK1234 1 2,891 21/04/2020 12:15 PM
Ostatni post: Bytnarek

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa