Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 1 głosów - 5 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Adison Cavani w Map Edytorze
Autor Wiadomość
.:KoxTrucker:. Offline
Na detoksie etsowym
****
Trucker

Skąd: Z Polski :P
Liczba postów: 1,380
Dołączył: 22/10/2014
Reputacja: 44
Podziękował: 2912
Podziękowano mu 935 raz(y)
Post: #31
RE: Adison Cavani w Map Edytorze
Planowałeś być może jakieś połączenie z PR albo PM?
30/03/2020 09:25 AM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
AdisonCavani Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd: Kraków
Liczba postów: 13
Dołączył: 14/01/2020
Reputacja: 0
Podziękował: 13
Podziękowano mu 68 raz(y)
Post: #32
RE: Adison Cavani w Map Edytorze
(30/03/2020 09:25 AM).:KoxTrucker:. napisał(a):  Planowałeś być może jakieś połączenie z PR albo PM?
Nie. Zbyt dużo zależało by od Promoda, a gdy postanowiłbym jeszcze dostosować się pod PR, czekałbyś bardzo długo na aktualizację. W niektórych patchach PM usuwa jakieś stare znaki, modele etc. przez co musiałbym te stare znaki, które użyłem usuwać i wstawiać te, które są dostępne na następnej wersji lub dopasowywać drogi, do ich nowych terenów. Zasoby z DLC pozwalają stworzyć w dobrą mapę i nie ma sensu podpinać się pod PM.
30/03/2020 05:11 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Michal_Z_gno Online
..::Administrator::..
*******
Administrator

Skąd: Gniezno
Liczba postów: 15,033
Dołączył: 08/10/2010
Reputacja: 592
Podziękował: 31684
Podziękowano mu 14153 raz(y)
Post: #33
RE: Adison Cavani w Map Edytorze
.:KoxTrucker:. podłączanie się pod inne projekty czyli robienie swojego rodzaju nakładki jak na moje jest kompletnie bezsensu w obecnych czasach bo jak wspomniał AdisonCavani to niepotrzebnie uzależnia a jednak w tworzeniu ważna jest niezależność - robi się co chcę, jak chcę, w swoim tempie i bez zbędnych stresów.
No i ważny plus jeśli taka mapka pojawia się w DL to gracz nie musi pobierać miliona innych map aby na takiej mapce zagrać, ma więcej alternatyw do wyboru dzięki czemu świat modów jest bardziej barwny Tongue


Ps. Oczywiście nie krytykuję tu PR (bo to jednak też nakładka na PM) a nawet wręcz przeciwnie ponieważ bardzo szanuję ten projekt i jego autorów ale tam jest jednak grubsza bajka i zaczynając coś od nowa nie ma zwyczajnie sensu pakować się w podobne problemy nawet biorąc pod uwagę kuszące zasoby większych projektów mapowych.

Image
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30/03/2020 09:40 PM przez Michal_Z_gno.)
30/03/2020 09:39 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: AdisonCavani , .:KoxTrucker:.
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Odyseja Szybkiego w Map Edytorze PioCze 24 2,070 24/02/2020 07:10 PM
Ostatni post: Merivox
  Jakubek w Edytorze. Jakubek 430 39,690 18/02/2020 10:24 PM
Ostatni post: Michal_Z_gno
  Moje zabawy w edytorze Jakubek1993 62 10,076 20/09/2019 09:42 PM
Ostatni post: Michal_Z_gno
  Prace Merivoxa w edytorze. Merivox 46 5,620 15/05/2019 08:12 PM
Ostatni post: Merivox
  Początki w Map-Edytorze. Morek. 13 1,394 18/03/2019 07:50 AM
Ostatni post: Adam.J

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości