Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 1 głosów - 5 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Masowy konwert modeli na nowe .pmg
Autor Wiadomość
Michal_Z_gno Offline
..::Administrator::..
*******
Administrator

Skąd: Gniezno
Liczba postów: 15,100
Dołączył: 08/10/2010
Reputacja: 640
Podziękował: 34110
Podziękowano mu 15553 raz(y)
Post: #1
Masowy konwert modeli na nowe .pmg
Wiele osób ma problem z pojawiającym się w logu gry błędem typu:
<WARNING> [model] Model geometry '/vehicle/wheel/abas_trailerwheels_kast/super_single_goodyear_krone17_nuts.pmg' has incorrect file version 506d6714 - expected version 506d6715. Converting...

W związku z tym w poniższym poradniku napiszę jak się tego pozbyć szybko i przyjemnie (bo nie jest to nic trudnego nawet dla początkującego w moddowaniu) Tongue

Co nam będzie potrzebne:
Gra Euro Truck Simulator 2 lub American Truck Simulator
Mod który chcemy nareperować.

Jeśli mamy wszystko to zaczynamy:

1. A początek tworzymy skrót do gry na pulpicie:
Tu dobrze sobie nadać mu jakąś inną nazwę abym wiedzieli o co chodzi (ja np. dopisałem konwert do nazwy)
Image

2. Tworzymy nowy folder na pulpicie (nazwa dowolna)
Image

3. Klikamy PPM na nasz skrót i wybieramy właściwości
Image

4. W zakładce Skrót szukamy opcji Element Docelowy
Image

5. W linijce Element Docelowy dopisujemy na końcu po spacji opcję -conversion_dump_path "C:\Users\micha\Desktop\Nowy folder (2)"
Image

W cudzysłowie oczywiście ma być ścieżka do naszego folderu utworzonego w punkcie 2.

6. Na koniec jeśli wszystko mamy dopisane zatwierdzamy całość:
Image

7. Teraz odpalamy grę z naszego skrótu i tu jeśli jest ona na steamie pojawi się okienko w którym oczywiście klikamy OK
Image

8. Teraz wczytujemy profil z modem (najlepiej dla porządku zrobić nowy profil z tylko z tym modem który konwertujemy).

9. Teraz oglądamy sobie mod w grze czyli np. jak jest to truck to przeglądamy wszystkie jego opcje konfiguracji i tuningu.
Możemy też dla pewności przejechać się kawałek itp.

10. Po zamknięciu gry w naszym folderze pojawią się automatycznie skonwertowane modele na najnowszą wersję gry z zachowanymi ścieżkami (nie trzeba nic szukać itp.) i wystarczy je tylko podmienić w pliku .scs aby cieszyć się logiem z gry bez błędów.


Dzięki tej metodzie możemy skonwertować wiele modeli na raz Wykrzyknik
Oczywiście działając na modach zawsze należy robić kopię zapasową jakby coś poszło nie tak Tongue



Autor poradnika: Michal_Z_gno
Zakaz kopiowania na inne strony w całości bądź części.

Image
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07/02/2020 01:29 PM przez Michal_Z_gno.)
07/02/2020 01:25 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Kukasz , PLAYER , dropfaraon , YogiLRA , Igieev_ , jakub0906 , Adam.J , Jakubek , Pablo1985a8
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
Masowy konwert modeli na nowe .pmg - Michal_Z_gno - 07/02/2020 01:25 PM

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Konwert do SA Koristo 0 1,547 14/06/2014 10:24 AM
Ostatni post: Koristo
  Edycja Anim.pmg mwl4 2 3,754 30/12/2011 09:12 PM
Ostatni post: mwl4
  [Poradnik] Odblokowanie .PMG w ETS i Haulin przemek_1992 1 7,702 12/03/2011 06:45 PM
Ostatni post: Mr._Zajc

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa