Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 4 głosów - 3 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[ZMODELER 3] ETS2/ATS Poradnik IMPORT/EXPORT MODYFIKACJA Część 1 - Przygotowanie
Autor Wiadomość
Matekones Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd:
Liczba postów: 111
Dołączył: 29/03/2014
Reputacja: 16
Podziękował: 744
Podziękowano mu 341 raz(y)
Post: #1
[ZMODELER 3] ETS2/ATS Poradnik IMPORT/EXPORT MODYFIKACJA Część 1 - Przygotowanie
Witam wszystkich, tak wiec postanowiłem napisać poradnik na temat Importu/Exportu oraz modyfikacji ciężarówki czy tez naczepy etc. do ETS2/ATS. W kolejnych edycjach nagram wideo które mam nadzieje pomoże w zrozumieniu moich wypocin.

Chciałem na początku zaznaczyć iż poradnik zostaje zrobiony tylko dla i jest własnością eTrucks.pl dlatego zakazuje się kopiowania i umieszczanie zawartych prze zemnie informacji na inne fora bądź portale bez zgody eTrucks.pl.

Dodatkowe programy
DXT Bmp Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Irfanview Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.

PORADNIK ver 1.0

Część 1 - Przygotowanie


Jak wiecie jest kilka możliwości modyfikacji modeli dla naszych simow od SCSu, od Blendera po 3Ds maxa, do gier serii SCSu używam, zawsze używałem Zmodelera i to własnie ten program zostanie bohaterem serii.

krok 1

Najważniejsza częścią jest utrzymanie porządku naszych plików czy programów dlatego krokiem numer jeden jest stworzenie (w dowolnym miejscu, ale zachęcam do zastosowania moich instrukcji zęby się nie pogubić) folderu na swoim pulpicie który nazwiemy "ETS2 MODS"



Następnie tworzymy pod foldery "BASE SCS" ''DONE'' ''SOURCE'' ''TEXTURES'' ''ZMODELER''


BASE SCS - Folder w którym wypakujemy oryginalne archiwa SCSu
DONE - Folder w którym będziemy pracować nad naszymi modelami
SOURCE - Folder z którego będziemy używać dodatkowych modyfikacji wykorzystywanych w folderze DONE
TEXTURES - Folder w którym będziemy trzymać dodatkowe pliki obrazów (Tekstur)
"ZMODELER" - Folder głównego programu



Teraz, wchodzimy do głównego folderu gry i kopiujemy wszystkie zaznaczone pliki (dlc jest opcjonalne)

"BASE" "BASE_CFG" "CORE" "DEF" "DLC_x" "EFFECT" "LOCALE"




Wklejamy powyższe pliki do naszego wcześniej stworzonego pod folderu "BASE SCS"

krok 2

Wchodzimy na poniższa stronę i ścigamy scs_extractor

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.

Następnie rozpakowujemy "scs_extractor" do naszego pod folderu "BASE SCS"


Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.

Dzięki programowi scs_extractor jesteśmy w stanie wypakować archiwa a robimy to poprzez "drag and drop" przeciągniecie i upuszczenie archiwa do programu scs_extractor.


[align=center]
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.

Kontynuujemy te metodę dla reszty archiw aby otrzymać poniższy efekt *już po rozpakowaniu i usunięciu archiw SCSu*


[align=center]Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.

krok 3

Pobranie oraz zarejestrowanie licencji Zmodeler 3 który można pobrać w poniższym linku:
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.

Tutaj nie będę się zbytnio rozpisywał aczkolwiek jeśli ktoś ma jakiś problem to proszę napisać pod tym postem a odpowiem i ponownie opisze krok 3.

Po pobraniu programu wypakowujemy go w naszym pod folderze ''ZMODELER"

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.

To koniec części pierwszej. Za kilka dni pojawi się kolejny post z częścią numer dwa a dla dokumentacji link umieszczę na dole powyższego postu.

Pozdrawiam Matekones

[align=center]CZEŚĆ DRUGA Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05/08/2020 12:46 AM przez Matekones.)
20/07/2020 06:32 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Bozo , PLAYER , AliPolaco , lulek48 , Kaczek , Pablo1985a8
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
[ZMODELER 3] ETS2/ATS Poradnik IMPORT/EXPORT MODYFIKACJA Część 1 - Przygotowanie - Matekones - 20/07/2020 06:32 PM

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  [ZMODELER 3] ETS2/ATS Poradnik IMPORT/EXPORT MODYFIKACJA Część 2 - Import/Eksport Matekones 6 5,830 05/08/2020 09:22 PM
Ostatni post: Matekones
  [PORADNIK] Problem z UV przy imporcie/exporcie | ZMODELER 3 | DX11 KacperKWC 1 2,085 27/01/2020 10:15 PM
Ostatni post: Igieev_
  [Zmodeler2] Import, usuwanie części, export. FarmerGamer 25 13,661 14/06/2016 03:00 PM
Ostatni post: siedlecki95
  [Poradnik]Konwert naczepy z GTS do ETS2 nirwana9 0 2,361 06/09/2015 08:21 PM
Ostatni post: nirwana9
  [Blender] Import i eksport modelu Michal_Z_gno 28 26,104 31/01/2015 09:18 PM
Ostatni post: .:KOWALSKI:.

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa