Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 1 głosów - 5 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Masowy konwert modeli na nowe .pmg
Autor Wiadomość
Michal_Z_gno Offline
..::Administrator::..
*******
Administrator

Skąd: Gniezno
Liczba postów: 15,103
Dołączył: 08/10/2010
Reputacja: 640
Podziękował: 34122
Podziękowano mu 15567 raz(y)
Post: #3
RE: Masowy konwert modeli na nowe .pmg
(07/02/2020 03:14 PM)kazan1234 napisał(a):  Z mapami też to działa?

Z modelami do map też tylko trzeba obejrzeć dany obiekt w grze (czyli jeśli to dużo modeli na mapie to będzie wycieczka) Tongue
A i sam z tego korzystałem w przypadku ME bo zaktualizować ileś set obiektów klasycznie odpalając każdy w blenderze to byłoby zwykłe marnowanie czasu :E

Image
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
07/02/2020 04:26 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Adam.J , Pablo1985a8
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Masowy konwert modeli na nowe .pmg - Michal_Z_gno - 07/02/2020 04:26 PM

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Konwert do SA Koristo 0 1,550 14/06/2014 10:24 AM
Ostatni post: Koristo
  Edycja Anim.pmg mwl4 2 3,760 30/12/2011 09:12 PM
Ostatni post: mwl4
  [Poradnik] Odblokowanie .PMG w ETS i Haulin przemek_1992 1 7,711 12/03/2011 06:45 PM
Ostatni post: Mr._Zajc

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa