Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dopisanie Sygnalizacji Świetlnej
Autor Wiadomość
Michaleczeq Offline
PR Team
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 441
Dołączył: 20/09/2016
Reputacja: 49
Podziękował: 81
Podziękowano mu 1443 raz(y)
Post: #2
RE: Dopisanie Sygnalizacji Świetlnej
Sygnalizacje świetlne nie stawia się w ME jako model. Jest to specjalny model generowany i wybierany w ustawieniach prefaba. Dopisuje się go w semaphore_model.<mod_id>.sii, a profil dla niego tworzy się w semaphore_profile.<mod_id>.sii
No i co ważne, sygnalizacja to nie jest zwyczajny model. Musi on być odpowiednio przygotowany w blenderze (czy czym to tam go modelujesz) tak, by gra wiedziała które elementy sygnalizacji to lampy, i które z tych lamp odpowiadają za który kolor.
Oczywiście o ile nie nadpisujesz istniejących, a dodajesz nowe, taki profil należy również dopisać do każdego prefabu, na którym chciałbyś go wykorzystywać.
07/05/2023 01:11 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: puotrek94K , Michal_Z_gno
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Dopisanie Sygnalizacji Świetlnej - Michaleczeq - 07/05/2023 01:11 AM

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Światła pojazdów i sygnalizacji świetlnej świecą nieprawidłowo Poter 1 758 01/08/2021 08:03 PM
Ostatni post: superpiotr4
  Synchronizacja sygnalizacji świetlnej semaphore profile. Teddy PL 0 590 15/02/2021 01:03 PM
Ostatni post: Teddy PL

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa