Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Problemy w zmod2 krysia992
Autor Wiadomość
krysio992
Gość
Gość

Skąd:
 
Podziękował:
Podziękowano mu raz(y)
Post: #21
RE: Problemy w zmod2 krysia992
Dzięki wszystkim za pomoc, biorę się do roboty

@KOWALSKI od zera już zrobiłem ten model Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.

Edit:
Już wiem jak przeskalować cały Wink
11/06/2015 05:57 AM
Odpowiedz cytując ten post
krysio992
Gość
Gość

Skąd:
 
Podziękował:
Podziękowano mu raz(y)
Post: #22
RE: Problemy w zmod2 krysia992
trucker2121 teraz już prawie wszystko rozumiem ale mam jeszcze jeden dylemat
mógłbyś pokazać jak zrobić na to siatkę do oskinowania bo nie mogę tego zrobić
11/06/2015 08:31 AM
Odpowiedz cytując ten post
DamianFH Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd:
Liczba postów: 14
Dołączył: 23/10/2014
Reputacja: 1
Podziękował: 0
Podziękowano mu 31 raz(y)
Post: #23
RE: Problemy w zmod2 krysia992
https://www.youtube.com/watch?v=2c4_iO63920

Konwerty i modyfikacje ETS2

TANIO!
Zapraszam Smile

GG:16108747
damianfh460@gmail.com

11/06/2015 10:08 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
krysio992
Gość
Gość

Skąd:
 
Podziękował:
Podziękowano mu raz(y)
Post: #24
RE: Problemy w zmod2 krysia992
Dzięki damian ale w tym przypadku jest to chyba bardziej skomplikowane wymodelowałem sobie takie coś (biedronka)
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść. i chciałbym abym na każdą ścianę miał osobną siatkę także na dach, i pytanie brzmi czy tak się da lub jak to zrobićPytajnik
11/06/2015 11:34 AM
Odpowiedz cytując ten post
Michal_Z_gno Offline
..::Administrator::..
*******
Administrator

Skąd: Gniezno
Liczba postów: 15,100
Dołączył: 08/10/2010
Reputacja: 640
Podziękował: 34110
Podziękowano mu 15553 raz(y)
Post: #25
RE: Problemy w zmod2 krysia992
Najprościej jak sobie taki model podzielisz na fragmenty (każda płaszczyzna osobno) opcją Modify / Submesh / Detach i wtedy zmapujesz każdą ścianę z osobna.

Image
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
11/06/2015 01:28 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
krysio992
Gość
Gość

Skąd:
 
Podziękował:
Podziękowano mu raz(y)
Post: #26
RE: Problemy w zmod2 krysia992
a który kwadracik wtedy powinienem mieć zaznaczony?
I przy okazji jak później to połączyć?

Sory że wam tak truje tyłki ale uczę się, już i tak sporo umiem i zaczynam to wszystko rozumieć
11/06/2015 08:37 PM
Odpowiedz cytując ten post
trucker2121 Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd:
Liczba postów: 94
Dołączył: 08/03/2014
Reputacja: 17
Podziękował: 110
Podziękowano mu 149 raz(y)
Post: #27
RE: Problemy w zmod2 krysia992
Zamiast modelować polecam abyś wygooglować sobie takie coś jak 3dwarehouse.sketchup. Jest tam sporo ciekawych modeli. Wystarczy że ściągniesz jakiś model oraz program sketchup. Zaimportujesz model do tego programu i wyeksportujesz do jakiegoś formatu obsługiwanego przez zmoda. Później w zmodku poprawisz co nieco przerobisz tekstury i do gry.
11/06/2015 09:34 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
krysio992
Gość
Gość

Skąd:
 
Podziękował:
Podziękowano mu raz(y)
Post: #28
RE: Problemy w zmod2 krysia992
Trucker znam to, ja jednak wolę zrobić coś samemu od początku do końca wtedy mam satysfakcje, a za godzinkę kończę biedronke do ME to wrzucę na forum Wink
11/06/2015 09:47 PM
Odpowiedz cytując ten post
krysio992
Gość
Gość

Skąd:
 
Podziękował:
Podziękowano mu raz(y)
Post: #29
RE: Problemy w zmod2 krysia992
Witam. Mam trzy kolejne pytania:
1. Jak zrobić kolizje do modeluPytajnik
2. Dlaczego jak tekstury do modelu biorę ze ścieżki model/dom to po exporcie w plikch .tobj jest ścieżka vehicle/truck/dom , dodam że w modelu z którego używam drzewka była ścieżka vehicle/truck/baza2 i tam były tekstury ale dlaczego ona zostaje i czy da się wybrać jaką ścieżkę ma generować .tobj Pytajnik
3. Michale bądź inna pomocna osobo, czy mógłbyś zrobić kilka screenów jak rozdzielić te ściany a następnie je połączyć bo jak biorę to Detach i klikam na model to nic się nie dzieje, a nawet jakbym to rozłączył to potem nie będę umiał połączyć.

Pozdrawiam
12/06/2015 07:05 AM
Odpowiedz cytując ten post
Michal_Z_gno Offline
..::Administrator::..
*******
Administrator

Skąd: Gniezno
Liczba postów: 15,100
Dołączył: 08/10/2010
Reputacja: 640
Podziękował: 34110
Podziękowano mu 15553 raz(y)
Post: #30
RE: Problemy w zmod2 krysia992
Więc tak:

1. Aby zrobić kolizję wystarczy dodać drzewko o nazwie coll które musi być w głównym katalogu (w drzewku z nazwą modelu). Do tego drewka coll należy skopiować model (wystarczą zewnętrze krawędzie - jak model ma więcej niż 1 element). Tu tekstura i .mat jakie będą na tym modelu kolizji są obojętne bo i tak tego nie widać w grze.

2. pliki .tobj możesz dowolnie edytowować (przed konwertem do ETS2) za pomocą programu:
http://etrucks.pl/thread-14563.html
Czyli w tym programie odpalasz sobie .tobj i edytujesz ścieżkę do tekstury.

3. Co do rozłączania elementów to musisz:
Zaznaczyć edycję poligon (kwadracik ten co na fotce poniżej)
Zaznaczyć opcję Auto i Selected Mode (na dole programu)
Zaznaczyć fragment modelu który chcesz odłączyć (aby się podświetlił na brązowo)
Użyć opcji Modify / Submesh / Deatch (jak masz to włączone to klikasz Lewym przyciskiem myszy na podświetlony fragment który się po kliknięciu odłączy od reszty).

Image

Image
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
12/06/2015 09:59 AM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Ciężka sprawa help me!!! [Zmod2] krysio992 6 3,699 05/05/2015 04:07 PM
Ostatni post: Storm*
  Pomoc w zmod2 Damixen 1 1,502 05/10/2014 07:52 AM
Ostatni post: The Domin162
  Problemy z blendą CzesieK_BS 0 1,467 10/08/2014 10:24 PM
Ostatni post: CzesieK_BS

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa