Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 13 głosów - 4.08 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MATAMET psuje grę
Autor Wiadomość
MATAMET Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd: Poznań
Liczba postów: 308
Dołączył: 11/02/2011
Reputacja: 86
Podziękował: 587
Podziękowano mu 1545 raz(y)
Post: #31
RE: MATAMET psuje grę

Kolejny raport z prac nad 0.9

Na pierwszym zrzucie w sumie nic takiego, zacząłem prace nad A2, odcinek który robię ma ok. 110km w skali 1:2 także...pracy trochę jest.
Image

Drugi screen to skończona w ok. 90% droga krajowa 92.
Image

Na trzecim obrazku jest węzeł S11/DK92, głownie brakuje tablic nawigacyjnych bo nie mam szablonów ale jestem dobrej myśli Smile
Image

Ostatni screen to fragment S11 w stronę węzła S11/A2, też praktycznie ukończony.
Image

09/12/2018 05:57 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Adam.J , .:KoxTrucker:. , Jakubek , mangat , Pablo1985a8
Wąski Offline
Mafia Gabaryciorzy :E
****
Trucker

Skąd: WLS
Liczba postów: 539
Dołączył: 13/07/2012
Reputacja: 52
Podziękował: 1078
Podziękowano mu 986 raz(y)
Post: #32
RE: MATAMET psuje grę
Cały projekt jest godny uwagi, szczególnie, że detale i odwzorowanie powalają. Życzę wytrwałości i sukcesów w całym tym przedsięwzięciu!

09/12/2018 06:00 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: MATAMET
Adam.J Offline
Map Maker na Emeryturze.
****
Trucker

Skąd: Rzeszów
Liczba postów: 1,053
Dołączył: 05/12/2014
Reputacja: 82
Podziękował: 2635
Podziękowano mu 1171 raz(y)
Post: #33
RE: MATAMET psuje grę
Super to wszystko wygląda oby tak dalej, powodzenia Smile 10/10

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
09/12/2018 06:48 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: MATAMET
Lanker Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 713
Dołączył: 12/08/2013
Reputacja: 22
Podziękował: 882
Podziękowano mu 863 raz(y)
Post: #34
RE: MATAMET psuje grę
Dobrą robote robi roślinność i tekstury, jestem ciekaw czy to surowe zdjęcia z gry czy robione na next genie?

09/12/2018 06:53 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: MATAMET
MATAMET Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd: Poznań
Liczba postów: 308
Dołączył: 11/02/2011
Reputacja: 86
Podziękował: 587
Podziękowano mu 1545 raz(y)
Post: #35
RE: MATAMET psuje grę
(09/12/2018 06:53 PM)Lanker napisał(a):  Dobrą robote robi roślinność i tekstury, jestem ciekaw czy to surowe zdjęcia z gry czy robione na next genie?

Na czystej grze, niektóra roślinność jest z najnowszego DLC Smile
09/12/2018 07:47 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
.:KoxTrucker:. Offline
Na detoksie etsowym
****
Trucker

Skąd: Z Polski :P
Liczba postów: 1,483
Dołączył: 22/10/2014
Reputacja: 46
Podziękował: 2991
Podziękowano mu 1066 raz(y)
Post: #36
RE: MATAMET psuje grę
Co do tych szablonów, to zapytaj sie Hapayka albo Michała z Polanda, żeby Ci to ogarnęli. :E
Tereny zajebioza. Big Grin
09/12/2018 07:51 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: MATAMET
GrakuPL Offline
World Designer
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 315
Dołączył: 11/07/2012
Reputacja: 21
Podziękował: 526
Podziękowano mu 899 raz(y)
Post: #37
RE: MATAMET psuje grę
Ja pier.... O k... Kawał dobrej roboty! <3

50km realnej drogi robi wrażenie. Powodzenia przy węzłach, one Cie pewnie będą sukcesywnie wykańczać. Big Grin

09/12/2018 11:01 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: MATAMET
Michal_Z_gno Online
..::Administrator::..
*******
Administrator

Skąd: Gniezno
Liczba postów: 15,100
Dołączył: 08/10/2010
Reputacja: 640
Podziękował: 34110
Podziękowano mu 15553 raz(y)
Post: #38
RE: MATAMET psuje grę
Tereny wyglądają świetnie 10/10

Image
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
11/12/2018 01:03 AM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: MATAMET
Ballino Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 333
Dołączył: 06/10/2013
Reputacja: 8
Podziękował: 13
Podziękowano mu 823 raz(y)
Post: #39
RE: MATAMET psuje grę
Pojezdzilem troszkę na wydanej wersji mapy i pirownalem ja do rzeczywistości jako, że dane tereny są mi bardzo dobrze znane. Jak dla mnie było to słabo odwzorowane i po prostu nie podobało mi się to. Ale patrząc na aktualne screeny projekt wygląda coraz lepiej ?

11/12/2018 11:58 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Adam.J Offline
Map Maker na Emeryturze.
****
Trucker

Skąd: Rzeszów
Liczba postów: 1,053
Dołączył: 05/12/2014
Reputacja: 82
Podziękował: 2635
Podziękowano mu 1171 raz(y)
Post: #40
RE: MATAMET psuje grę
(11/12/2018 11:58 AM)Ballino napisał(a):  Pojezdzilem troszkę na wydanej wersji mapy i pirownalem ja do rzeczywistości jako, że dane tereny są mi bardzo dobrze znane. Jak dla mnie było to słabo odwzorowane i po prostu nie podobało mi się to. Ale patrząc na aktualne screeny projekt wygląda coraz lepiej ?

Chyba źle zrozumiałeś Tytuł Mapy. Bo pisze jak Byk Fikcyjna Mapa Wielkopolski więc gdzie ty tu szukasz realizmu.

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
11/12/2018 12:45 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Jakubek , MATAMET
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa