eTrucks.pl • Od 17 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST

Pełna wersja: R'n'R-screeny Slasza
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
Mojave -> Lone Pine
Ładunek: Cement
Idealna poniedziałkowa trasa.Wyjeżdżając z załadunku pod spedycję zmierzał Peterbilt którym wcześniej jeździłem*,z kierowcą na CB wymieniliśmy kilka zdań o tym trucku,o marce Peterbilt i tak on pojechał na rozładunek a ja zmierzałem w kierunku małego miasteczka pośród gór Sierra Nevada.
Image

Image

Image

Image
Typowy dla Ameryki billboard
Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

*
Jeśli się zastanawiacie po czym poznałem że to ten Peterbilt 378 którym jeździłem to wyjaśniam: w R'n'R w ruchu AI nie ma tuningowanych pojazdów poza tymi z "Wielki wyścig",jako że ciężarówki które kupiliśmy i na które posadziliśmy kierowców jeżdżą w AI to wiem która jest moja ciężarówka,poznać to mogę po tuningu i po rejestracji bo pojazdy AI mają białą urzędową rejestrację a moje trucki które kupiłem mają okazyjną niebieską rejestrację na której widnieje most Golden Gate.
Bardzo ładne fotki. ^^
Bardzo ladne fotki super.
Kolejna zmiana ciężarówki,tym razem niby na krótko a otrzymałem Sterlinga 9500 rocznik 2005.Sterling jak Sterling za dobry nie jest no ale Ford go produkował.Nawet kamerki wstecznej nie ma jak reszta firmowych ciągników :E
Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image


Tak planuję przejść na własny biznes ale jakoś narazie nic nie idzie w tym kierunku.
No ale tamten Peterbilt byl ladniejszy od tego.
(29/07/2013 09:07 PM)matigts napisał(a): [ -> ]No ale tamten Peterbilt byl ladniejszy od tego.

To powiedz to mojemu wirtualnemu szefowi :E Eh....podejście masz niezłe,w realnym świecie też powiesz szefowi że nie będziesz jeździł tą ciężarówka bo jest brzydka? Big Grin
Wygląd to tylko dodatek chociaż Sterling dobrze wygląda.
Pierwszy krok do samodzielnej firmy jest już wykonany,udało mi się odkupić od firmy tego Peterbilta 378 którym pracowałem na okresie próbnym,od czterech dni stał tak na bazie zaniedbany i poobijany,wczoraj zakończyłem jego renowację ale wciąż jednak pozostaję pod banderą Stallion transport.Pozostanę w firmie do czasu aż zarobię wystarczającą ilość pieniędzy by otworzyć własny biznes czyli siedziba firmy+kierowcy+ciężarówki dla nich.Ale aktualnie zdjęcia z odebrania trucka i rozpoczęcia trasy do Palmdale z rurami.
Image

Image

Image

Image


Za lusterka po znajomości dałem 45$ a średnio za lusterka do 378-ki są za 300$.
Powodzenia w biznesie Tongue

Ps. Fotki oczywiście fajne.
Jak poprawiłeś maszynę to o wiele lepiej wygląda i powodzenia w biznesie.
No gratuluję zaoszczędzenia kasy Wink
Super foteczki Big Grin
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
Przekierowanie