Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 13 głosów - 4.08 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MATAMET psuje grę
Autor Wiadomość
MATAMET Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd: Poznań
Liczba postów: 308
Dołączył: 11/02/2011
Reputacja: 86
Podziękował: 587
Podziękowano mu 1547 raz(y)
Post: #1
MATAMET psuje grę
Witam w moim nowym temacie w którym od czasu do czasu wrzucę to, nad czym obecnie pracuję Smile

Na pierwszy ogień idzie dworzec na osiedlu Sobieskiego w Poznaniu:

Image
Image
15/10/2018 09:02 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Jakubek , Michal_Z_gno , Adam.J , GrakuPL , mangat , PatrykPL , JakubTruck240 , err1911 , adamets2 , Pablo1985a8 , MichalPazoty
Michal_Z_gno Offline
..::Administrator::..
*******
Administrator

Skąd: Gniezno
Liczba postów: 15,115
Dołączył: 08/10/2010
Reputacja: 641
Podziękował: 34204
Podziękowano mu 15606 raz(y)
Post: #2
RE: MATAMET psuje grę
Pokaż pętlę tramwajową bo jednak od strony ul.Smoleńskiej będą ciekawsze tereny :E
Tak czy siak teren przypomina realny więc praca wykonana dobrze nawet bardzo dobrze.

Image
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
15/10/2018 09:37 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
MATAMET Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd: Poznań
Liczba postów: 308
Dołączył: 11/02/2011
Reputacja: 86
Podziękował: 587
Podziękowano mu 1547 raz(y)
Post: #3
RE: MATAMET psuje grę
(15/10/2018 09:37 PM)Michal_Z_gno napisał(a):  Pokaż pętlę tramwajową bo jednak od strony ul.Smoleńskiej będą ciekawsze tereny :E
Tak czy siak teren przypomina realny więc praca wykonana dobrze nawet bardzo dobrze.

Nie szalejmy, druga strona jest w budowie, za parę dni wrzucę jak wygląda Smile
15/10/2018 09:40 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Michal_Z_gno
Jakubek1993 Offline
Vip
***
ViP

Skąd: Wałbrzych
Liczba postów: 107
Dołączył: 17/04/2017
Reputacja: 2
Podziękował: 33
Podziękowano mu 165 raz(y)
Post: #4
RE: MATAMET psuje grę
Sam robiłeś ten model czy tam prefab tego dworca,bo wygląda to bardzo ładnie Smile
15/10/2018 09:56 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
MATAMET Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd: Poznań
Liczba postów: 308
Dołączył: 11/02/2011
Reputacja: 86
Podziękował: 587
Podziękowano mu 1547 raz(y)
Post: #5
RE: MATAMET psuje grę
(15/10/2018 09:56 PM)Jakubek1993 napisał(a):  Sam robiłeś ten model czy tam prefab tego dworca,bo wygląda to bardzo ładnie Smile

Model dworca jak i Solarki nie są moje, zrobił je Hapayek, mój spec od modeli Big Grin
16/10/2018 01:31 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
MATAMET Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd: Poznań
Liczba postów: 308
Dołączył: 11/02/2011
Reputacja: 86
Podziękował: 587
Podziękowano mu 1547 raz(y)
Post: #6
RE: MATAMET psuje grę

Mały apdejcik siatki dróg na wersji 0.9

Image

21/10/2018 06:52 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: kazan1234 , Bozo , ferNDawid , Michal_Z_gno , mangat , Jakubek , JakubTruck240 , darex2521 , Pablo1985a8
Truckere Offline
Vip
***
ViP

Skąd:
Liczba postów: 141
Dołączył: 04/10/2016
Reputacja: 12
Podziękował: 35
Podziękowano mu 150 raz(y)
Post: #7
RE: MATAMET psuje grę
Te Solarisy to tylko propy, czy będą takie pojazdy AI?

Mój Blaszak

AMD Ryzen 5 5600X GoodRAM IRDM X 2x8 GB 3200Mhz MSI GeForce GTX1660 Super 6GB Ventus XS MSI X470 Gaming Plus MAX

Peryferia
Klawiatura: Logitech G Pro
Mysz: Razer Mamba Chroma Wireless 16.000 DPI
Monitor: LG 29" 21:9 2560x1080p 60Hz
Kierownica: Logitech G923 + Driving Force Shifter
Dodatkowe peryferia: Almar SKRS, Makallos Indicator Box (kierunkowskazy) i buttonbox wykonany na zamówienie
Gamepad: Logitech Rumblepad
Słuchawki: Logitech G733
21/10/2018 07:22 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
MATAMET Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd: Poznań
Liczba postów: 308
Dołączył: 11/02/2011
Reputacja: 86
Podziękował: 587
Podziękowano mu 1547 raz(y)
Post: #8
RE: MATAMET psuje grę
(21/10/2018 07:22 PM)Truckere napisał(a):  Te Solarisy to tylko propy, czy będą takie pojazdy AI?

Póki co modele, plany odległe są takie by były w AI chociaż 12m, bo 18m nie będą się łamać i źle to będzie wyglądać, z drugiej strony, po Poznaniu 12m nie jeżdzą...chociaż, mapa "fikcyjna" to nikt się nie powinien uczepić akurat tego Tongue
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21/10/2018 07:26 PM przez MATAMET.)
21/10/2018 07:26 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Truckere , Michal_Z_gno
.:KoxTrucker:. Offline
Na detoksie etsowym
****
Trucker

Skąd: Z Polski :P
Liczba postów: 1,484
Dołączył: 22/10/2014
Reputacja: 46
Podziękował: 2993
Podziękowano mu 1068 raz(y)
Post: #9
RE: MATAMET psuje grę
Kto będzie robił oznakowanie węzłów i samego PoznaniaPytajnik A i fajny progres. Smile
Tak w ogóle to w leśnych terenach to możesz użyć trawy grass_green_weed_fr. :E
Taka jest subtelna różnica w roślinności lasu. Takie są jakby bardziej żywe. Bo ta trawa, co masz ją na mpie, to fajna jest w miastach czy też na łąkach.
Tongue
21/10/2018 07:58 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: MATAMET
Johny Trucker Offline
Per - Trans Racing Team
****
Trucker

Skąd: PODHALE/ORAWA
Liczba postów: 733
Dołączył: 23/12/2017
Reputacja: 60
Podziękował: 272
Podziękowano mu 890 raz(y)
Post: #10
RE: MATAMET psuje grę
Powodzenia przy pracach Smile Będziesz coś majstrował przy Witkowie lub Skorzęcinie? Tongue

"Success never sleeps, work hard in silence and that your success be the noise"
21/10/2018 08:02 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa