26/05/2015, 11:41 PM
27/05/2015, 12:16 AM
Jeżdżę raczej na krótkich trasach. Obecnie poziom 3 długich tras czyli do 850km. Tak jest mi wygodnie bez navi jeździć Wole sobie zwiedzać świat po znakach bo z nawigacją w ogóle się nie orientuje człowiek gdzie się znajduje i jak jedzie Często moja trasa świadomie jest wytyczana inną droga niż prowadzi nawigacja ale czasem się zdarzy tak ze zboczę z trasy nieświadomie
27/05/2015, 12:24 AM
Ja póki co objeżdżam tak Polskę. Jedynie przed trasą patrzę na co mniej wiecej mam się kierować. A jak się pomylę, to potem już zapamiętam, ale póki co nie ma dużych pomyłek no i daje to dużo wiecej radości z jazdy, a z navi to się jedzie jak automat bez patrzenia na cokolwiek. W ogóle powinna być opcja wyłączenia nawigacji.
Teraz mnie naszło... da się to zrobić ręcznie?
Teraz mnie naszło... da się to zrobić ręcznie?
27/05/2015, 12:28 AM
Nie wiem na obecną chwilę stare Volvo nie ma nawigacji w wersji standardowej
szukałem jakiejś na szybę lub laptopa ale nie znalazłem.
Sam zastanawiałem się and faktem wyłaczenia nawi w nastepnym trucku ale to tylko chyba modem który w miejsce mapy wyświetlał będzie np logo czy coś innego.
szukałem jakiejś na szybę lub laptopa ale nie znalazłem.
Sam zastanawiałem się and faktem wyłaczenia nawi w nastepnym trucku ale to tylko chyba modem który w miejsce mapy wyświetlał będzie np logo czy coś innego.
28/05/2015, 10:44 PM
Volvo świeżo opuściło serwis.
Trzeba było dokonać szeregu napraw bo na koncie już 21 500 km.
Naprawione podwozie, wymienione opony na nowe firmy Elemental, naprawione nadwozie i nowy lakier Czarny Metalik, wymieniona wysłużona skrzynia na skrzynie z Retarderem, chromy (lustra i klamki) lekkie orurowanie grilla, nowe felgi Easter Eagle na obie osie, pełne osłony zbiorników paliwa, wydech Falow 3 z prawej strony i tabliczka z Imieniem
Długo szukałem serwisu firmowego zanim trafiłem do Luksemburgu a gdzieś po małych warsztacikach nie chciałem się serwisować z racji gwarancji. No i serwis to serwis a nie jakiś tam warsztacik
Trzeba było dokonać szeregu napraw bo na koncie już 21 500 km.
Naprawione podwozie, wymienione opony na nowe firmy Elemental, naprawione nadwozie i nowy lakier Czarny Metalik, wymieniona wysłużona skrzynia na skrzynie z Retarderem, chromy (lustra i klamki) lekkie orurowanie grilla, nowe felgi Easter Eagle na obie osie, pełne osłony zbiorników paliwa, wydech Falow 3 z prawej strony i tabliczka z Imieniem
Długo szukałem serwisu firmowego zanim trafiłem do Luksemburgu a gdzieś po małych warsztacikach nie chciałem się serwisować z racji gwarancji. No i serwis to serwis a nie jakiś tam warsztacik
28/05/2015, 10:51 PM
Mogłeś do Wrocławia podjechać - tam jest "mały" salon.
28/05/2015, 11:49 PM
Mały salon nie ma serwisu. A to jeszcze ciągnik na gwarancji Dopiero niecałe 23 000 km ma nakręcone
29/05/2015, 01:03 AM
Opis przyjemnie uzupełnia fotkę
29/05/2015, 01:10 AM
Dziękuję ci bardzo
Martwi mnie tylko zakup tych nowych opon, liczyłem że wytrzymają wiecej niż poprzednie a tu się okazuje ze 860km na 1% zniszczenia. Dokładnie nie wiem jak przy poprzednich było ale chyba miały tak samo albo nawet były lepsze. Nowa skrzynia za to w górach i na tempomacie spisuje się rewelacyjnie
Martwi mnie tylko zakup tych nowych opon, liczyłem że wytrzymają wiecej niż poprzednie a tu się okazuje ze 860km na 1% zniszczenia. Dokładnie nie wiem jak przy poprzednich było ale chyba miały tak samo albo nawet były lepsze. Nowa skrzynia za to w górach i na tempomacie spisuje się rewelacyjnie
29/05/2015, 11:17 AM
Bezawaryjnej jazdy życzę po serwisowaniu. Ładnie wygląda, pasuje ta czerń