eTrucks.pl • Od 17 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST

Pełna wersja: Promar
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
super tiraski10/10
Bardzo dobry wybór! Niech ci służą Jakubie! Cool
Świetne się Maniki prezentują Wink
ładne triki Smile
Many spoko Smile fajnie wyglądają
Ładnie się prezentują Smile
Witajcie przybysze!

Wrzucam wam kilka fotek renatki, jako iż wiedziałem, że czeka mnie zmiana już na to auto to przed przesiadką zamówiłem 4 szt. obrysów i zamontowałem je od razu po podstawieniu auta na baze. Tak samo było z środkiem, tylko niedawno zamontowałem półkę, która przyszła z lekkim opóźnieniem, wraz z dromaderami.


Image

Image

Image

-----------------------------------------------------------------------------------------------------
To jest przedsmak relacji, którą wrzucę na dniach Tongue
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Foty ciekawe Smile spoko zestaw
Fajne foteczki a zestaw świetny Smile




Witajcie!

Jak widzicie zostałem nowym kierowcą w firmie Promar. Na początku miałem jeździć Manem TGX 460 lecz wybór padł na byłe Volvo Kuby, dzisiejszą krótką relacje poświęcę trasie (PL) Lublin --> (IT) Bolonia a więc zaczynajmy.
Tak jak na początku mówiłem dostałem Volvo FH4 500, jeździ mi się nim że tak powiem wyśmienicie! Po odbiorze kluczyków z bazy wpakowałem się do auta oraz zamontowałem moją tabliczkę którą zamówiłem odrazu gdy dowiedziałem się że będę jeździć tym autem. Wpakowany do auta mogę ruszać na załadunek do Lublina, foteczki z załadunku nie mam ponieważ miałem telefon na padnięciu a nie chciałem nie potrzebnie zużywać baterii. Gdy wyjechałem z załadunku podróż odbywała się naprawdę miło, leciała muzyka, ustawiłem tempomat na 89km/h i tak jak mówię, podróż mijała naprawdę spokojnie. W Austrii musiałem zrobić przymusową pauzę w nocy więc zdjęcia także nie robiłem ponieważ było bardzo ciemno i nic by nie było widać. Pauzę skończyłem rano około 6.00 rano, odrazu wystartowałem z tego parkingu i doleciałem do Włoch. Trasa we Włoszech mijała bardzo dobrze, cały czas spokojnie. We Włoszech wieczorem musiałem wykręcić pauzę oraz zatankować, a więc zjechałem na parking i wykręciłem pauzę. Rano gdy wstałem pojechałem zatankować, dystrybutor był obok więc wystarczyło kawałek podjechać i zatankować kotły. Po tej pauzie odrazu doleciałem na rozładunek w Bolonii gdzie się rozładowałem, oczywiście swoje pod rampą musiałem poczekać ale się udało i rozładowali po pięciu godzinach. Gdy rozładowałem spedytor odrazu wykonał do mnie telefon gdzie powiedział dokąd mam jechać na załadunek, jak się okazało załadunek mam w Budrio (IT) do Karlovac (CHR). Na załadunek dojechałem grubo po osiemnastej, a gdy załadowali była już po dwudziestej, załadunek był dosyć szybki ponieważ trwał około dwóch godzin czyli w miarę szybko. Trasę na Chorwację dokończę wam w innej relacji, pozdrawiam!

Pauza we Włoszech
Image


Tankowanie
Image


Dojazd na rozładunek
Image


Rozładunek pod rampą na firmie w Bolonii
Image


Oczekiwanie na rozładunek
Image


Załadowany na Chorwację
Image
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Przekierowanie