eTrucks.pl • Od 17 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST

Pełna wersja: MTD Stencel
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Zacny zestaw....piękne Ujęcia Smile
Podoba mi się ten skład, jest tak bardzo polski Big Grin
Czas zaprezentować kolejną nowinkę w naszym taborze. Do floty naszej firmy dołączyła właśnie naczepa Wielton Bulk Master, jest to związane z podpisaniem przez nas nowej umowy z kontrahentem, z którym współpracujemy od lat. Na mocy kontraktu będziemy zapewniać dostawy produktów naszego klienta do odbiorców w całej Europie. Nasza firma jest nowa w tym rodzaju transportu, liczymy, że będzie to kolejna gałęź, w której prężnie będziemy się rozwijać. W związku z zakupem do dwóch naszych pojazdów została zamontowana hydraulika do wywrotu. Poniżej prezentujemy zdjęcia nowej naczepy, zostało ją tylko zarejestrować. Wink

Image

Image
To tylko życzyć powodzenia z nową naczepąSmile
Dobre fotki a naczepa wygląda bardzo ładne , tylko życzyć powodzenia Smile
Pierwsza fotorelacja z wywrotką oraz moim najświeższym zakupem, zapraszam. Wink

Załadunek: SMF GmbH, Jerischke 34, 03159 Neiße-Malxetal, Niemcy
Rozładunek: AgroNord, Salzwedeler Str. 16, 29578 Eimke, Niemcy
Ładunek: Kora drzewna, 16 ton.

Pierwszy kurs w ramach naszego nowego kontraktu, niejednokrotnie już współpracowaliśmy z tą firmą, więc nigdy nie ma problemu z dogadaniem się co i jak. Przed zamknięciem firmy udało mi się dolecieć i jeszcze załadować, plan taki żeby ruszyć następnego dnia o 4:00, zrzucić u klienta i wrócić na Jerischke po kolejny towar, ewentualnie jak się nie uda to dolecieć jak najbliżej to możliwe i następnego dnia załadować. Nim przejdziemy do trasy krótki opis "nowej" maszyny. Magnumka z 2013. roku, silnik 520KM, kabina salonka z przebiegiem 770000km. Co prawda kupiłem ją bardziej pod platformę, bo Mercedes średnio sobie daje radę pod dużym ciężarem i w terenie, no ale trafiła się ta robota, więc jeszcze dorzuciłem hydraulikę i można latać. Wracając jednak do rzeczy ważnych, zgodnie z planem wyruszyłem o 4:00, droga do Berlina przebiegała bez problemów, dopiero na 2. zrobił się lekki korek, bo zamknęli prawy pas w związku z wypadkiem, na szczęście nie pokrzyżowało mi to planów. O 8:30 stanąłem na pauzę na stacji w Uelzen, do celu zostało mi 13km. Około 9:35 byłem już u celu, ogarnęliśmy papierologię, wskazał gdzie kiprować i mogłem się brać za rozładunek. Chwilę po 10:00 byłem już gotowy do powrotu. Teraz tą samą drogą na pusto po kolejny ładunek, ale nie robiłem już zdjęć. Poszedłem na dychę i udało mi się wrócić na załadunek, po pauzie lecimy dalej z tematem.


Po załadunku, pauza do rana.
Image

Startujemy
Image

Wjeżdżamy na 15.
Image

Węzeł 15. i 13.
Image

Ring Berlina
Image

Image

Image

Dojeżdżamy do Uelzen
Image

Image

Dojazd na firmę
Image
Bardzo fajna fotorelacjaSmile
Świetne fotki i ciekawe , a magnumka ładne wygląda Smile
Magnumka z kiprem, to nie wygląda Wink
Piękne Ujęcia Smile
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Przekierowanie