Czołem i od razu do rzeczy
Cytat:Niestety grając w pewnym momencie wywaliło mnie do pulpitu ukazując run time error. Za 2 razem to samo, więc pojechałem inną trasą. Dopiero za 3 razem gra przepuściła mnie dalej. Moglibyście to sprawdzić? Wrzucam screena z tym miejscem Wink
Cytat:Szczerze zostałem zawiedziony gdyż po pobraniu wszystkich modyfikacji i ułożeniu ich w sekcji ustawiania kolejności modyfikacj tak jak jest to przedstawiane gra za każdym razem się crashuje. Myślałem że skoro jest to przeznaczone pod pro modsa to nie będzie z tym żadnych problemów a tu klops. Jestem zawiedziony w tym momencie
Cytat:1. Wlot do Ostródy od strony Olsztyna - pierwsze światła, barwa czerwona, a pojazdy w ruchu AI pędzą przed siebie bez trzymanki Wink
Cytat:Dlaczego mnie wywala do pulpitu Pytajnik Zróbcie coś żeby normalnie działała każdemu Sad
itd.
Panie klops i inni
błędy itp. zgłaszamy tutaj ;
http://etrucks.pl/thread-45008.html
żeby nie robić bajzlu
Wymagany koniecznie gamelog zwłaszcza w przypadku crashowania
Cytat:Witam mam takie pytanie normalnie w Krakowie miałem dilera Mana teraz mam Mercedesa. Odblokowane miałem wszystkich 7 dilerów teraz zniknął mi z listy Man. Czy diler Mana został przeniesiony do innego miasta czy mi coś przez mody krzaczy?
W Krakowie nic nie było zmieniane podejrzewam od DLC GoingEast a więc możliwe, że coś tam jakiś mod pozmieniał gameloga wstaw
.............................................
Co do lagowania i innych nietypowych objawów to w 1 poście było wyraźnie napisane
Cytat:W dużych miastach w specyficznych warunkach atmosferycznych (pogoda ULTRA i obfite opady deszczu) oraz w godzinach szczytu ruchu AI możliwość lokalnych lagów gry (to jest loteria niezależna od nas, w razie "zapętlenia" gry zalecany zapis stanu i restart)WykrzyknikWykrzyknik
Nie mówiąc już o używaniu modów z głową
(zwłaszcza mody jazzy są nieobliczalne z uwagi na to, że nie które użyte w nim ładunki "specjalne" czy Traffic AI a zwłaszcza autobusy (zdaje się, że mamy taki autobus jako model na mapę) są "ciężkie" czy np. maszyny rolnicze jako specjalne frachty (te modele na moje oko są wyciągnięte z "Farmingów" a to zupełnie inna gra, na inny silnik, inne wymagania inny limity tc itd. Jeżeli są to tylko konwerty na potrzeby ETSa to są one za ciężkie, ale to już musiałby się wypowiedziećktoś kto się zajmuje modelami).
Dlatego też pisane było aby używać tego co dało SCS
i testować mapę a potem dodawać mody z głową wtedy sami zauważycie ich wpływ na ogólne działanie gry
to daje możliwość optymalnego wyboru modów takich przy których komfort jest najwększy. Dodawanie wszystkiego na raz jest już Waszym ryzykiem
to jedna sprawa a druga jest taka,
że faktycznie jest coś od jakiegoś czasu na rzeczy, (pomijając już fakt że przed lub po wydaniu DLC Francja SCS odciążyło CPU od obliczeń i zrzuciło je na GPU a więc posiadacze starszych kart graf. mogą najbardziej odczuć spadek komfortu gry
)
otóż 2dni przed wydaniem mapy miała miejsce mała aktualizacja plików wsadowych gry (co zmieniła trudno powiedzieć bo nie ma opisu w każdym bądź razie faktycznie gra potrafiła zlagować i to nawet w szczerym polu
co nawet było powodem aby wstrzymac wydanie mapy w takim momencie kiedy nie znamy przyczyn. Ja byłem za wstrzymaniem wydania ale ekipa zadecydowała że puszczamy
). Takie rzeczy już się zdarzały, że w okolicy jakiegoś dużego DLC czy publicznej BETY gra zaczynała fiksować a właściwie mod mapy. O ile pamiętam DLC Skandynawia spowodowała, że całą optymalizację mapy trzeba było zrobić od nowa
Dlatego też na chwilę obecną nie robimy nic w kierunku okiełznania gry a czekamy na wydanie DLC, które jak okrzepnie powinno być stabilną najbardziej aktualną jej wersją
Zafiksowanie gry (jak ja to nazywam) z moich obserwacji zdarzyło mi sie również na samym np DLC Skandynawia i DLC Francja. Trudno powiedzieć czy wpływ na to miało równoczesne strumieniowanie radia, czy warunki pogodowe (wysokie/ultra) ale faktem jest, że scenariusz był zawsze bardzo podobny a mianowcie gra cisnęła bez zająknięcia aż do momentu odstawienia frachtu na miejsce przeznaczenia po czym po powrocie z menu do gry (po zejściu z przepraw promowych podobny efekt) zaczynało się fiksowanie gry w postaci spadku fps i permamentnego lagowania w każdym miejscu mapy (również terenów DLC)
Dlatego tez w 1 poście napisane jest, że w takim wypadku ratunkiem jest RESTART GRY
bo ona juz tak ma, że potrafi być bardzo nieobliczalna
i na koniec
Przed uruchomieniem gry, Dobrze jest wyłączyć wszelkie aplikacje, otworzone okna przeglądarek itd., wyczyścić jakimś programem Cashe, pamieć itd. bo ETS jest łasy na VM a tym jak wiemy zarządza SYSTEM OPERACYJNY i nie zawsze dobrze sobie z tym radzi
Nie piszę tutaj o wyłaczaniu pliku wymiany itp. (wtedy jest dostęp do całej pamięci RAM) i czy to coś zmieni/poprawi bo gra ma swoje wariacje i nie wiadomo nawet czy silnik nie ma napisanych jakichs ograniczeń żeby sobie z niej wpełni korzystać