24/10/2017, 06:11 PM
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101
25/10/2017, 05:03 PM
(22/10/2017 06:11 PM)Bozo napisał(a): [ -> ]zrobiłem tak i wywala ..Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.A teraz informacja zdjęciowa dla wszystkich jak poukładać mapy by wsio działało
Nie mam Project Balkans 2.5.1, gdyż tereny byłej Jugosławii z ProMods są lepsze. A poza tym u mnie PB 2.5.1 powodował bugi
P.s. Nie ma wszystkich miast z ItalyMap 2.0 w takim zestawieniu (brakuje kilku z północy), ale są za to wszystkie z ProMods-a i reszta miast z ItalyMap .
Edit: Przy takim ustawieniu, Siedlce są z ProMods...
edit działa
25/10/2017, 10:27 PM
Mam tylko pytanko, czy promods trzeba ściągać, inaczej nie odpale mapy w ogóle?
25/10/2017, 11:01 PM
(25/10/2017 10:27 PM)Mazz napisał(a): [ -> ]Mam tylko pytanko, czy promods trzeba ściągać, inaczej nie odpale mapy w ogóle?
Przeczytaj pierwszy post tego wątku, a wszystkiego się dowiesz
26/10/2017, 08:42 PM
Nie bierzcie tego za "hejt", są to moje spostrzeżenia i uwagi tego co widziałem na własne oczy w grze.
Te trójmiasto to trochę przesada jak na taką skalę w jakiej jest mapa. Wyszło "Trójmiasto Rebuilding" i tylko to powinno być w dodatku okrojone. Północ się tak skurczyła, że Grudziądz jest tuż pod Gdańskiem, a pod Grudziądzem jest Bydgoszcz (patrząc na pogląd mapy w grze). Krajowa dziesiątka na której jest przejazd kolejowy (w rzeczywistości nie ma żadnego przynajmniej nie pod Toruniem) i ten objazd gruntówką tuż za tym przejazdem to też jakaś porażka, zupełnie nie kojarzę żeby kiedykolwiek tak wyglądała krajowa dziesiątką obok, której mieszkam. Elbląg na równi z Gdańskiem powinien być zdecydowanie niżej. Skąd wy to wzięliście? Chyba z map historycznych połączonych lekko z obecnymi lub robicie fikcyjną. Ja doskonale rozumiem, że skala mapy jest jaka jest tylko po co jest zawsze mówione i tłumaczone o skali, że nie pozwala na to czy na to jak się okazuje, że trójmiasto zajmuje pół województwa pomorskiego. Północ mapy Polski, a południe Polski różni się bardzo zwłaszcza odległościami miast. Wyglądem też, ale widać że nie wszędzie pracowaliście jeszcze dlatego tutaj się za bardzo nie przyczepię. Jak na razie jedynym plusem jest to, że najlepiej mi się jeździ gabarytami po tej mapie właśnie. Podobają mi się nie które ścieżki ciasnawe czy bazy. Z kolei dużym minusem są za głośne efekty na zewnątrz. Testowałem mapkę w o 2/3 nocy, zmęczony już trochę, zajechałem do bazy gdzieś w Gdańsku, głośność ogólna trochę większa bo we wnętrzu kabiny jest znacznie ciszej, klikam kamerę z zewnątrz a tu jakaś łupanka jakbym wszedł do klubu nie mówiąc już jak się przestraszyłem. Gdzie indziej z kolei jak przejeżdżałem to dzwon kościelny bił bez przerwy. Pozdrowienia dla tych, którzy przeżyli to na słuchawkach. Efekty dźwiękowe są ewidentnie do ściszenia i to mocno. Co do optymalizacji to ja nie mam problemów (i5-7600k 3,8GHz, Zotac GeForce GTX 1060 6GB, 8GB RAM jak na razie) idzie płynnie na najwyższych ustawieniach używając tylko ProMods 2.20 i Poland Rebuilding 2.0, od czasu do czasu gdzieś tam się delikatnie przytnie.
To tyle jak na razie. Mapki nie usuwam jeszcze z profilu, bo wkręciłem się w gabaryty. Czekam na kolejne wersje, które na pewno będę testować i sprawdzać.
Te trójmiasto to trochę przesada jak na taką skalę w jakiej jest mapa. Wyszło "Trójmiasto Rebuilding" i tylko to powinno być w dodatku okrojone. Północ się tak skurczyła, że Grudziądz jest tuż pod Gdańskiem, a pod Grudziądzem jest Bydgoszcz (patrząc na pogląd mapy w grze). Krajowa dziesiątka na której jest przejazd kolejowy (w rzeczywistości nie ma żadnego przynajmniej nie pod Toruniem) i ten objazd gruntówką tuż za tym przejazdem to też jakaś porażka, zupełnie nie kojarzę żeby kiedykolwiek tak wyglądała krajowa dziesiątką obok, której mieszkam. Elbląg na równi z Gdańskiem powinien być zdecydowanie niżej. Skąd wy to wzięliście? Chyba z map historycznych połączonych lekko z obecnymi lub robicie fikcyjną. Ja doskonale rozumiem, że skala mapy jest jaka jest tylko po co jest zawsze mówione i tłumaczone o skali, że nie pozwala na to czy na to jak się okazuje, że trójmiasto zajmuje pół województwa pomorskiego. Północ mapy Polski, a południe Polski różni się bardzo zwłaszcza odległościami miast. Wyglądem też, ale widać że nie wszędzie pracowaliście jeszcze dlatego tutaj się za bardzo nie przyczepię. Jak na razie jedynym plusem jest to, że najlepiej mi się jeździ gabarytami po tej mapie właśnie. Podobają mi się nie które ścieżki ciasnawe czy bazy. Z kolei dużym minusem są za głośne efekty na zewnątrz. Testowałem mapkę w o 2/3 nocy, zmęczony już trochę, zajechałem do bazy gdzieś w Gdańsku, głośność ogólna trochę większa bo we wnętrzu kabiny jest znacznie ciszej, klikam kamerę z zewnątrz a tu jakaś łupanka jakbym wszedł do klubu nie mówiąc już jak się przestraszyłem. Gdzie indziej z kolei jak przejeżdżałem to dzwon kościelny bił bez przerwy. Pozdrowienia dla tych, którzy przeżyli to na słuchawkach. Efekty dźwiękowe są ewidentnie do ściszenia i to mocno. Co do optymalizacji to ja nie mam problemów (i5-7600k 3,8GHz, Zotac GeForce GTX 1060 6GB, 8GB RAM jak na razie) idzie płynnie na najwyższych ustawieniach używając tylko ProMods 2.20 i Poland Rebuilding 2.0, od czasu do czasu gdzieś tam się delikatnie przytnie.
To tyle jak na razie. Mapki nie usuwam jeszcze z profilu, bo wkręciłem się w gabaryty. Czekam na kolejne wersje, które na pewno będę testować i sprawdzać.
27/10/2017, 12:52 AM
Ulalla brawo TY kolego @koper007 Skąd Cie tu przywiało?? albo może nie jesteś koper hmmm
Każda opinia ważna i cenna Szkoda tylko, że nie poświeciłeś tyle samo czasu na prześledzenie tematu mapy PR (jest w innym dziale) co na pisanie posta. Zapewne znalazłbyś tam kilka odpowiedzi na Twoje uwagi nawet te niezwiązane ze skalą
Mapa jest modem, alternatywną nakładką na mapę PM z alternatywną, pomalutko ale ciągle modyfikowaną Polską więc wybór po czym w ogóle będziesz jeździł nie tylko gabarytami należy wyłącznie do Ciebie
O jejku, no co Ty nie powiesz dziękujemy, że zauważyłeś że nie wszędzie jeszcze hmmm pracowaliśmy i że nie czepiasz się tego.
A kto powiedział, że mapowy odcinek 10 to jest rejon Lubicza Na mapie Torunia również nie ma Skoro jesteś testerem i znawcą map na których nie wiadomo co sprawdzasz to pewnie zauważyłeś, że nie tylko ten rejon to właściwie kosmetyka starego układu drogowego i tego co tam było na nim wcześniej (pewnie jeszcze GoingEast) poczyniona tylko i wyłącznie w celu odświeżenia wyglądu mapy. Więc koło Ciebie pozostał stary przejazd kolejowy doszedł mały objazd i impreza w remizie strażackiej
Pokaż co w tej grze nie jest fikcją
Odległości między miastami są umowne ale m/w zachowane w stosunku do realnych tam gdzie się to jak najdokładniej dało spreparować, a żeby się to udało dlatego miasta są tam gdzie są (z tych czy innych powodów związanych jednak ze skalą mądralo i nie tylko z nią - Bydgoszcz jest ze starej wersji mapy i być może w przyszłości zostanie przesunięta tam gdzie powinna być względem podkładu mapy bo akurat na taka operację chyba miejsca wystarczy no chyba, że nie będzie Torunia bo w sumie racja po co ma być Toruń przecież będzie albo za blisko albo za daleko pomimo tego, że jednak odległość w grze będzie się zgadzała) i nie ma się co sugerować wyglądem sieci dróg bo idąc tym tokiem myślenia wyszło by, że jednak najlepiej realizm odwzorowywało haha DLC Polska
No właśnie chyba nie rozumiesz jaka jest skala mapy Gdyby 3miasto nie zajmowało pół województwa to i tak miejsca od tego by nie przybyło. Byłaby jakaś 1-2 miejscowości i wioskowata aglomeracja trójmiejska zgodna ze skalą i standardem miast scsu i nie tylko scsu (ot taki kwadraciok z prostopadłymi avenue)
Kolego @koper007 zanim napisałeś polecałbym najpierw wykazać trochę inicjatywy własnej po testować i posprawdzać co można ustawić w menu gry w zakładce dot. dźwięków bo o ile pamiętam jest tam sporo opcji i chyba jedna z nich dot. poziomu głośności efektów w grze.
(Poziom głośności czy zasięg efektów poddany zostanie korekcie w przyszłości bynajmniej nie dlatego, że o tym napisałeś )
Mnie też bo drugich takich samych, czy powtarzających się chyba raczej nie znajdziesz na żadnej innej mapie, pozostałe "bazy" itd są wszędzie takie same ale czy to się wszystkim podoba
Dzięki Ci @koper007, że jeszcze nie usuwasz mapki z profilu Co mają gabaryty wspólnego z minusami mapy to wiesz chyba tylko TY. Ale skoro chcesz testować i hmmm sprawdzać kolejne wersje to chyba sam zaprzeczasz swojej ocenie mapy bo skoro nic się na niej nie zgadza i nic nie pasuje to po co po niej jeździsz
Zresztą podejrzewam, że mało kogo to obchodzi
Dobra a teraz przechodzę do meritum mojego pisania.
Na wstępie pisałem, że PRka jest alternatywą dla wszystkich którzy chcą po nią sięgnąć Decyzja o tym, że będzie to nakładka na PM zapadła z jednego prostego powodu. Naszym zdaniem dzięki temu otrzymujecie kawał zamapowanego uniwersum ETSa (uwzględnione inne kombinacje rożnych map które można połączyć) na którym każdy z Was znajdzie sobie kawałek tego co mu w tej grze najbardziej odpowiada w różnym wykonaniu, o zróżnicowanej "treści" i różnorodnym poziomie "atrakcyjności" terenów.
P.S
I żeby nie było, że hejtuje kolegę Kopra007 czy co tam. Ot ma po prostu pecha bo siedzę akurat w pracy, mam chwile wolnego czasu więc odpisałem Poza tym sam sobie odpowiedział w pierwszym zdaniu
Przecież to tylko GRA
P.S2 I już wiem gdzie widziałem Twojego nicka Panie Koper i dlatego też Darowałbyś sobie oceny i nie porównuj. "Coś ciekawego" chcesz się dowiedzieć ?? to myślę , że Większość woli jeździć po czymś po czym da się jeździć niż po czymś co momentami ledwo dyszy i jest jeszcze mniej realne oprócz tego na co 90% graczy nie zwraca uwagi (to moje zdanie). Poza tym cisza w pewnych tematach "gdzieś tam" jest wymowna, zwłaszcza po wydaniu PRki . "Coś ciekawego" to Zabawna lektura tym bardziej, że mało ma co wspólnego zarówno z prawdą jak i rzeczywistością ot taki sobie wywód i narracja prowadzona przez kogoś tam kto chyba ma jakieś kompleksy a swoją wiarygodność udowodnił już na szerokim forum a właściwie w operacji przeciwko pewnej popularnej tubie .... Koper, Jednak poświęciłeś "pamięć na dysku" na ściągnięcie PR (aż chyba +/- 1Gb tylko hmmm po co chcesz po tym jeździć i testować jak jest to mało realne jak wszystko w tej grze
Każda opinia ważna i cenna Szkoda tylko, że nie poświeciłeś tyle samo czasu na prześledzenie tematu mapy PR (jest w innym dziale) co na pisanie posta. Zapewne znalazłbyś tam kilka odpowiedzi na Twoje uwagi nawet te niezwiązane ze skalą
Mapa jest modem, alternatywną nakładką na mapę PM z alternatywną, pomalutko ale ciągle modyfikowaną Polską więc wybór po czym w ogóle będziesz jeździł nie tylko gabarytami należy wyłącznie do Ciebie
Cytat:Północ mapy Polski, a południe Polski różni się bardzo zwłaszcza odległościami miast. Wyglądem też, ale widać że nie wszędzie pracowaliście jeszcze dlatego tutaj się za bardzo nie przyczepię
O jejku, no co Ty nie powiesz dziękujemy, że zauważyłeś że nie wszędzie jeszcze hmmm pracowaliśmy i że nie czepiasz się tego.
Cytat:Krajowa dziesiątka na której jest przejazd kolejowy (w rzeczywistości nie ma żadnego przynajmniej nie pod Toruniem) i ten objazd gruntówką tuż za tym przejazdem to też jakaś porażka, zupełnie nie kojarzę żeby kiedykolwiek tak wyglądała krajowa dziesiątką obok, której mieszkam
A kto powiedział, że mapowy odcinek 10 to jest rejon Lubicza Na mapie Torunia również nie ma Skoro jesteś testerem i znawcą map na których nie wiadomo co sprawdzasz to pewnie zauważyłeś, że nie tylko ten rejon to właściwie kosmetyka starego układu drogowego i tego co tam było na nim wcześniej (pewnie jeszcze GoingEast) poczyniona tylko i wyłącznie w celu odświeżenia wyglądu mapy. Więc koło Ciebie pozostał stary przejazd kolejowy doszedł mały objazd i impreza w remizie strażackiej
Cytat: Północ się tak skurczyła, że Grudziądz jest tuż pod Gdańskiem, a pod Grudziądzem jest Bydgoszcz (patrząc na pogląd mapy w grze)
Cytat:Elbląg na równi z Gdańskiem powinien być zdecydowanie niżej. Skąd wy to wzięliście? Chyba z map historycznych połączonych lekko z obecnymi lub robicie fikcyjną
Pokaż co w tej grze nie jest fikcją
Odległości między miastami są umowne ale m/w zachowane w stosunku do realnych tam gdzie się to jak najdokładniej dało spreparować, a żeby się to udało dlatego miasta są tam gdzie są (z tych czy innych powodów związanych jednak ze skalą mądralo i nie tylko z nią - Bydgoszcz jest ze starej wersji mapy i być może w przyszłości zostanie przesunięta tam gdzie powinna być względem podkładu mapy bo akurat na taka operację chyba miejsca wystarczy no chyba, że nie będzie Torunia bo w sumie racja po co ma być Toruń przecież będzie albo za blisko albo za daleko pomimo tego, że jednak odległość w grze będzie się zgadzała) i nie ma się co sugerować wyglądem sieci dróg bo idąc tym tokiem myślenia wyszło by, że jednak najlepiej realizm odwzorowywało haha DLC Polska
Cytat:Ja doskonale rozumiem, że skala mapy jest jaka jest tylko po co jest zawsze mówione i tłumaczone o skali, że nie pozwala na to czy na to jak się okazuje, że trójmiasto zajmuje pół województwa pomorskiego
No właśnie chyba nie rozumiesz jaka jest skala mapy Gdyby 3miasto nie zajmowało pół województwa to i tak miejsca od tego by nie przybyło. Byłaby jakaś 1-2 miejscowości i wioskowata aglomeracja trójmiejska zgodna ze skalą i standardem miast scsu i nie tylko scsu (ot taki kwadraciok z prostopadłymi avenue)
Cytat:Z kolei dużym minusem są za głośne efekty na zewnątrz
Kolego @koper007 zanim napisałeś polecałbym najpierw wykazać trochę inicjatywy własnej po testować i posprawdzać co można ustawić w menu gry w zakładce dot. dźwięków bo o ile pamiętam jest tam sporo opcji i chyba jedna z nich dot. poziomu głośności efektów w grze.
(Poziom głośności czy zasięg efektów poddany zostanie korekcie w przyszłości bynajmniej nie dlatego, że o tym napisałeś )
Cytat:Podobają mi się nie które ścieżki ciasnawe czy bazy
Mnie też bo drugich takich samych, czy powtarzających się chyba raczej nie znajdziesz na żadnej innej mapie, pozostałe "bazy" itd są wszędzie takie same ale czy to się wszystkim podoba
Cytat:To tyle jak na razie. Mapki nie usuwam jeszcze z profilu, bo wkręciłem się w gabaryty. Czekam na kolejne wersje, które na pewno będę testować i sprawdzać.
Dzięki Ci @koper007, że jeszcze nie usuwasz mapki z profilu Co mają gabaryty wspólnego z minusami mapy to wiesz chyba tylko TY. Ale skoro chcesz testować i hmmm sprawdzać kolejne wersje to chyba sam zaprzeczasz swojej ocenie mapy bo skoro nic się na niej nie zgadza i nic nie pasuje to po co po niej jeździsz
Zresztą podejrzewam, że mało kogo to obchodzi
Dobra a teraz przechodzę do meritum mojego pisania.
Na wstępie pisałem, że PRka jest alternatywą dla wszystkich którzy chcą po nią sięgnąć Decyzja o tym, że będzie to nakładka na PM zapadła z jednego prostego powodu. Naszym zdaniem dzięki temu otrzymujecie kawał zamapowanego uniwersum ETSa (uwzględnione inne kombinacje rożnych map które można połączyć) na którym każdy z Was znajdzie sobie kawałek tego co mu w tej grze najbardziej odpowiada w różnym wykonaniu, o zróżnicowanej "treści" i różnorodnym poziomie "atrakcyjności" terenów.
P.S
I żeby nie było, że hejtuje kolegę Kopra007 czy co tam. Ot ma po prostu pecha bo siedzę akurat w pracy, mam chwile wolnego czasu więc odpisałem Poza tym sam sobie odpowiedział w pierwszym zdaniu
Cytat:.... , są to moje spostrzeżenia i uwagi tego co widziałem na własne oczy w grze.
Przecież to tylko GRA
P.S2 I już wiem gdzie widziałem Twojego nicka Panie Koper i dlatego też Darowałbyś sobie oceny i nie porównuj. "Coś ciekawego" chcesz się dowiedzieć ?? to myślę , że Większość woli jeździć po czymś po czym da się jeździć niż po czymś co momentami ledwo dyszy i jest jeszcze mniej realne oprócz tego na co 90% graczy nie zwraca uwagi (to moje zdanie). Poza tym cisza w pewnych tematach "gdzieś tam" jest wymowna, zwłaszcza po wydaniu PRki . "Coś ciekawego" to Zabawna lektura tym bardziej, że mało ma co wspólnego zarówno z prawdą jak i rzeczywistością ot taki sobie wywód i narracja prowadzona przez kogoś tam kto chyba ma jakieś kompleksy a swoją wiarygodność udowodnił już na szerokim forum a właściwie w operacji przeciwko pewnej popularnej tubie .... Koper, Jednak poświęciłeś "pamięć na dysku" na ściągnięcie PR (aż chyba +/- 1Gb tylko hmmm po co chcesz po tym jeździć i testować jak jest to mało realne jak wszystko w tej grze
27/10/2017, 11:43 AM
(25/10/2017 05:45 PM)xxtrokerxx napisał(a): [ -> ]edit działa
Kolego podeślesz jak masz kolejność plików?? Bo mnie wywala jakbym nie ustawiał SR, a bez SR samo PM PR RM plus Italy wszystko hula
jordix
27/10/2017, 12:28 PM
Wielkie dzięki, że mimo wielu przeciwności udało się Wam wydać PR ! Dźwięki, rzeczywiście są za głośne ale przecież archiwa są otwarte wystarczy 7z i audiacity (wszystkie darmowe) i można sobie je ściszyć najbardziej podobają mi się różne smaczki jak np. panie na brameczkach...no ale właśnie...czemu same panie Unia Europejska już grozi wszczęciem procedur w tej sprawie Brawo za optymalizacje !
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
27/10/2017, 12:32 PM
Długo wyczekiwałem na tą mapę i też po jej pobraniu nie pisałem nic na chybcika chcąc sobie troszeczkę pośmigać zebrać wszystkie odczucia i je przetrawić zanim wyleje jakiekolwiek żale na forum co jest nie tak ( bo pisać co jest ok nie ma sensu ... nie poprawia się tego co jest dobre tylko co słabe )
Tak jak było już pisane efekty są bardzo, bardzo, bardzo przesadzone. Zwłaszcza jak ktoś ma dobre słuchawki z dobrym basem pewne dźwięki potrafią drażnić. Fakt, faktem można ustawieniach pogrzebać i przyciszyć jednak jakoś pm to zrobił, że nie trzeba grzebać więc zamiast iść dalej od nich cofacie się.
Jeżeli chodzi o samą optymalizację. Oceniając tutaj ogólnie płynność na tym co prezentowaliście na pm tej wersji bez trójmiasta tak rozbudowanego a po tym co jest teraz jest też do czego się przyczepić. Szybciej spokojnie przy wysokich ustawieniach i skalowaniu 400 po Polsce jeździło się praktycznie płynnie, przyjemnie ładna grafika była i wszystko cacy można było się spodziewać, że tak będzie dalej przecież to wasze tereny były dlaczego miałoby się coś zmienić... a niestety zmieniło. By zachować ową płynność musiałem zejść z ustawieniami na średnie a na tym już troszkę cierpi grafika. Nie wiem czemu nie udało się wam zachować "płynności" jaką mieliście szybciej na pm. To dla mnie akurat wielki minus bo ja przykładam uwagę do grafiki by ładnie wyglądało wszystko zwłaszcza jak robię zdjęcia i bawienie się w zmianę ustawień przed każdym ujęciem męczyć będzie. Dodam, że nie mam innych dodatkowych modów które mogłyby wpłynąć na płynność gry bo zaraz pewnie by ktoś napisał, że to przez to.
Co do trójmiasta faktycznie chyba ktoś coś przedawkował robiąc tyle firm i nie dziwię się, że pm na to nie poszedł ... ale przecież to jest parę minut zabawy z defami i można sobie ograniczyć to do sensownych ilości więc to taki w sumie mały minus. Wystarczy raz pogrzebać i sprawa załatwiona więc nie męczy to tak jak powyższy punkt z zmianą ustawień co chwilę.
Ogólnie uważam, że każdy hejt coś buduję więc liczę że wyciągniecie wnioski i poprawicie się przy kolejnej odsłonie mapy w w/w kwestiach.
I na koniec taka mała prywata do Diesarae... Nie ładnie krytykować inne mapy za płynność, że się tnie, że coś nie wygląda realistycznie itd a przy swoim dziele na takowe zarzuty pisać to tylko gra. Jeżeli wymaga się jakości od innych map to nie wypada przy swoim dziele pisać to tylko gra. Albo wszystkie to tylko gra albo od wszystkich bez wyjątku wymaga się jakości.
Tak jak było już pisane efekty są bardzo, bardzo, bardzo przesadzone. Zwłaszcza jak ktoś ma dobre słuchawki z dobrym basem pewne dźwięki potrafią drażnić. Fakt, faktem można ustawieniach pogrzebać i przyciszyć jednak jakoś pm to zrobił, że nie trzeba grzebać więc zamiast iść dalej od nich cofacie się.
Jeżeli chodzi o samą optymalizację. Oceniając tutaj ogólnie płynność na tym co prezentowaliście na pm tej wersji bez trójmiasta tak rozbudowanego a po tym co jest teraz jest też do czego się przyczepić. Szybciej spokojnie przy wysokich ustawieniach i skalowaniu 400 po Polsce jeździło się praktycznie płynnie, przyjemnie ładna grafika była i wszystko cacy można było się spodziewać, że tak będzie dalej przecież to wasze tereny były dlaczego miałoby się coś zmienić... a niestety zmieniło. By zachować ową płynność musiałem zejść z ustawieniami na średnie a na tym już troszkę cierpi grafika. Nie wiem czemu nie udało się wam zachować "płynności" jaką mieliście szybciej na pm. To dla mnie akurat wielki minus bo ja przykładam uwagę do grafiki by ładnie wyglądało wszystko zwłaszcza jak robię zdjęcia i bawienie się w zmianę ustawień przed każdym ujęciem męczyć będzie. Dodam, że nie mam innych dodatkowych modów które mogłyby wpłynąć na płynność gry bo zaraz pewnie by ktoś napisał, że to przez to.
Co do trójmiasta faktycznie chyba ktoś coś przedawkował robiąc tyle firm i nie dziwię się, że pm na to nie poszedł ... ale przecież to jest parę minut zabawy z defami i można sobie ograniczyć to do sensownych ilości więc to taki w sumie mały minus. Wystarczy raz pogrzebać i sprawa załatwiona więc nie męczy to tak jak powyższy punkt z zmianą ustawień co chwilę.
Ogólnie uważam, że każdy hejt coś buduję więc liczę że wyciągniecie wnioski i poprawicie się przy kolejnej odsłonie mapy w w/w kwestiach.
I na koniec taka mała prywata do Diesarae... Nie ładnie krytykować inne mapy za płynność, że się tnie, że coś nie wygląda realistycznie itd a przy swoim dziele na takowe zarzuty pisać to tylko gra. Jeżeli wymaga się jakości od innych map to nie wypada przy swoim dziele pisać to tylko gra. Albo wszystkie to tylko gra albo od wszystkich bez wyjątku wymaga się jakości.
27/10/2017, 06:46 PM
No i znowu zostałem wywołany do tablicy
Miałem nie pisać bo przy mapie jest jeszcze mnóstwo roboty a takie bajdurzenie w sprawach oczywistych dla każdego kto jest ogarnięty i myśli odrobinę jest dla mnie stratą czasu. Przepraszam za wstęp ale na głupotę czy lenistwo nie ma rady.
a więc do rzeczy
kol. @someone
gdyby Ci się chciało to pogrzeb jednak przy tych ustawieniach dźwiękowych w menu gry przynajmniej z szacunku do programistów scsu, którym chciało się wprowadzić do gry bardzo duże możliwości ustawień wszystkiego co jest związane z dźwiękiem z wyłączeniem tych efektów dźwiękowych również (włączyłem nawet grę żeby sprowadzić jak to teraz wygląda i możesz zrobić to czego se tam oczekujesz tylko należy się odrobinę wysilić)
PM jakoś to nie zrobił i nie trzeba grzebać przy tym bo o ile pamiętam z jakiegoś filmiku ktoś powiedział, że oni nie używali na mapie tych efektów (poza chyba tymi które wprowadzało na mapę SCS) ale nie wykluczyli, że tego typu efektów będzie więcej w przyszłości.
Kolejna kwestia dot. optymalizacji
Jaki Twoim zdaniem wpływ ma 3miasto na płynność całej mapy Żaden to jest tylko lokacja na mapie bardziej zaawansowana i bardziej wymagająca niż inne tak samo jak każde kolejne DLC SCSu. Jeśli korzysta się z nowych bardziej zaawansowanych geometrycznie modeli itd. które te DLCki dodały naturalnym jest, że wymagania systemowe gry rosną Tutaj na tej lokacji jest akurat mix wszystkiego co nowe i stare tylko i wyłącznie po to żeby gra działała przyzwoicie
Pisanie, że po starej Polsce jeździło się płynniej jest bez sensu, a jak miało się Twoim zdaniem jeździć po terenach GoingEast
W ogóle jeżeli już coś piszesz, chcesz zgłosić problem itd. to prosiłbym więcej meteorytyki i konkretów w postaci chociażby jakichś zdjęć, opisów, podania konfiguracji PC. Jeśli są jakieś rzeczywiste problemy z mapą pozwoli to nam na zdiagnozowanie miejsca/przyczyny i na próbę poprawienia tego itd. A tak to jest indywidualne masło maślane z którego nic nie wynika
Ponadto radziłbym czytać ze zrozumieniem bo pozwoli to uniknąć zbędnej pisaniny. Wszystko co powinieneś wiedzieć o mapie i konfiguracji itd. jest w 1 poście (oraz w tematach związanych z mapą PR) a więc przypomnę;
- co zostało PRZEBUDOWANE jeszcze raz PRZEBUDOWANE czyli całkiem nowe
- co zostało zmodyfikowane/liftingowane czyli poprawione i dostosowane do aktualnych możliwości ME (nie dot. całej Polski bo na to potrzebny jest czas)
- jak i na czym były to testowane i przy jakich ustawieniach itd
- gdzie i w jakich momentach gra potrafi się zaburaczyć (to loteria)
A co zrobisz i jak sobie to ustawisz to już Twoja indywidualna sprawa
(dla przykładu przy wyżej podanych parametrach ustawień graf. fota z gry zrobiona przez amatora bez fovów i innych tego typu bajerów wygląda tak)
Moim zdaniem całkiem przyzwoicie jeśli chodzi o sam wygląd
Natomiast jeśli chodzi o płynność działania to w tym tygodniu krążę po tych najbardziej krytycznych miejscach głównie w godzinach szczytu ruchu AI i u mnie na razie chodzi wszystko bez zarzutów +/- 59-60fps (na tyle mapa i jej opty jest ogarnięta na ile pozwalają aktualne możliwości ME). Mało tego jazdy robię z ruchem AI x8 (zwiększony przy pomocy konsoli) i nie czyni to różnicy w fpsie
rzut oka na przykładową lokację
ta sama lokacja i ujęcie ujmujące ruch AI (nie wszystko na focie widać zwłaszcza intensywność spawnu kolejnych pojazdów a to jest ważne w grze bo z pozycji kabiny widać tylko te pojazdy które są w zasięgu wzroku a nie widać tych które spawnuja się w mijescu niewidocznym - dlatego na drodze czasem widać więcej pojazdów a czasem mniej )
Jeśli chodzi zaś o prywatę jak napisałeś w stosunku do mojej osoby
To ja nie przypominam sobie żebym krytykował inne mapy (oczywiście za wyjątkiem awantury z pewnym Teamem ale nie ja zacząłem wytykanie i czepianie się w sytuacji w której jest dla mnie jasne, że żadna mapa nie jest doskonała i ciągle na nich coś można poprawiać - ale ten temat od dawna uważam za zamknięty).
Co do płynności ich działania jest chyba wszystko jasne skoro mając powyżej konkret fotograficzny z wyjaśnieniem zagadnienia twierdzę, że po bardzo zaawansowanych i wymagających lokacjach PRki jeżdżę praktycznie bez żadnych ścin, lagowania itp. a przy tych samych ustawieniach graficznych itd. wjeżdżając "w inny teren" nawet taki który wydaje się być ubogi wizualnie mam spadki do 45 fps i dłuższe lagowanie no to chyba coś jest nie tak i o czymś to świadczy czyż nie Panie someone
Tak to tylko gra i tak to traktuje Nikt nigdy i nigdzie nie napisał w temacie dot. PRki, że ma ona być czy będzie realistyczna Tego w tej skali nie da się osiągnąć. Co jest PRZEBUDOWANE to chyba nikt nie ma wątpliwości lub to co zostało przebudowane na wcześniejszej wersji mapy np. Szczecin, Świnoujście, Koszalin i reszta Pomorza zachodniego itd. jest to bardziej lub mniej podobne do realnych miejsc. Pozostałe starsze miasta typu Gorzów, Rzeszów, Stargard, Zgorzelec, Łódź, W-wa itd. zostały bez zmian poza jedynie kosmetycznymi poprawkami lub zmianami już zrobionymi (kwestia lepszej optymalizacji / odświeżenia wyglądu) lub takimi które nastąpią w najbliższym czasie (skoro ktoś poświęcił kupę czasu na stworzenie tych miejsc na jednej z wcześniejszych wersji mapy to należy mu się za to ukłon i zachowanie jego pracy)
I ostatnia sprawa
Co ma piernik do wiatraka Skoro jest przy tym parę minut zabawy i sobie poradziłeś to z dźwiękami i nie tylko z nimi tez sobie pewnie poradzisz o ile będzie Ci się chciało Na pewno zajmie to mniej czasu niż pisanie posta
Zamiast wylewać żale, tracić czas na pisanie itd. Zrób Coś Sam (pliki nie są zabezpieczone)
Wtedy będziesz miał mapę taką jaką sobie zrobisz wg własnego widzimisię, ale gwarantuję że nie wszyscy docenia jej efekt końcowy
Gdybyś chciał dołączyć z nią do PR i udowodnić coś sobie i innym to zapraszam do współpracy
To tylko GRA
a nie hejt
P.S
który niczego nie buduje a wręcz przeciwnie, jak dorośniesz być może to zrozumiesz
P.S 2
jak ktos chce polemizować na konkrety to proszę bardzo, hejt po mnie spływa więc szkoda czasu na pisanie
Miałem nie pisać bo przy mapie jest jeszcze mnóstwo roboty a takie bajdurzenie w sprawach oczywistych dla każdego kto jest ogarnięty i myśli odrobinę jest dla mnie stratą czasu. Przepraszam za wstęp ale na głupotę czy lenistwo nie ma rady.
a więc do rzeczy
kol. @someone
Cytat:Tak jak było już pisane efekty są bardzo, bardzo, bardzo przesadzone. Zwłaszcza jak ktoś ma dobre słuchawki z dobrym basem pewne dźwięki potrafią drażnić. Fakt, faktem można ustawieniach pogrzebać i przyciszyć jednak jakoś pm to zrobił, że nie trzeba grzebać więc zamiast iść dalej od nich cofacie się.
gdyby Ci się chciało to pogrzeb jednak przy tych ustawieniach dźwiękowych w menu gry przynajmniej z szacunku do programistów scsu, którym chciało się wprowadzić do gry bardzo duże możliwości ustawień wszystkiego co jest związane z dźwiękiem z wyłączeniem tych efektów dźwiękowych również (włączyłem nawet grę żeby sprowadzić jak to teraz wygląda i możesz zrobić to czego se tam oczekujesz tylko należy się odrobinę wysilić)
PM jakoś to nie zrobił i nie trzeba grzebać przy tym bo o ile pamiętam z jakiegoś filmiku ktoś powiedział, że oni nie używali na mapie tych efektów (poza chyba tymi które wprowadzało na mapę SCS) ale nie wykluczyli, że tego typu efektów będzie więcej w przyszłości.
Kolejna kwestia dot. optymalizacji
Cytat:Jeżeli chodzi o samą optymalizację. Oceniając tutaj ogólnie płynność na tym co prezentowaliście na pm tej wersji bez trójmiasta tak rozbudowanego a po tym co jest teraz jest też do czego się przyczepić. Szybciej spokojnie przy wysokich ustawieniach i skalowaniu 400 po Polsce jeździło się praktycznie płynnie, przyjemnie ładna grafika była i wszystko cacy można było się spodziewać, że tak będzie dalej przecież to wasze tereny były dlaczego miałoby się coś zmienić... a niestety zmieniło. By zachować ową płynność musiałem zejść z ustawieniami na średnie a na tym już troszkę cierpi grafika. Nie wiem czemu nie udało się wam zachować "płynności" jaką mieliście szybciej na pm. To dla mnie akurat wielki minus bo ja przykładam uwagę do grafiki by ładnie wyglądało wszystko zwłaszcza jak robię zdjęcia i bawienie się w zmianę ustawień przed każdym ujęciem męczyć będzie. Dodam, że nie mam innych dodatkowych modów które mogłyby wpłynąć na płynność gry bo zaraz pewnie by ktoś napisał, że to przez to.
Jaki Twoim zdaniem wpływ ma 3miasto na płynność całej mapy Żaden to jest tylko lokacja na mapie bardziej zaawansowana i bardziej wymagająca niż inne tak samo jak każde kolejne DLC SCSu. Jeśli korzysta się z nowych bardziej zaawansowanych geometrycznie modeli itd. które te DLCki dodały naturalnym jest, że wymagania systemowe gry rosną Tutaj na tej lokacji jest akurat mix wszystkiego co nowe i stare tylko i wyłącznie po to żeby gra działała przyzwoicie
Pisanie, że po starej Polsce jeździło się płynniej jest bez sensu, a jak miało się Twoim zdaniem jeździć po terenach GoingEast
W ogóle jeżeli już coś piszesz, chcesz zgłosić problem itd. to prosiłbym więcej meteorytyki i konkretów w postaci chociażby jakichś zdjęć, opisów, podania konfiguracji PC. Jeśli są jakieś rzeczywiste problemy z mapą pozwoli to nam na zdiagnozowanie miejsca/przyczyny i na próbę poprawienia tego itd. A tak to jest indywidualne masło maślane z którego nic nie wynika
Ponadto radziłbym czytać ze zrozumieniem bo pozwoli to uniknąć zbędnej pisaniny. Wszystko co powinieneś wiedzieć o mapie i konfiguracji itd. jest w 1 poście (oraz w tematach związanych z mapą PR) a więc przypomnę;
- co zostało PRZEBUDOWANE jeszcze raz PRZEBUDOWANE czyli całkiem nowe
- co zostało zmodyfikowane/liftingowane czyli poprawione i dostosowane do aktualnych możliwości ME (nie dot. całej Polski bo na to potrzebny jest czas)
- jak i na czym były to testowane i przy jakich ustawieniach itd
- gdzie i w jakich momentach gra potrafi się zaburaczyć (to loteria)
A co zrobisz i jak sobie to ustawisz to już Twoja indywidualna sprawa
(dla przykładu przy wyżej podanych parametrach ustawień graf. fota z gry zrobiona przez amatora bez fovów i innych tego typu bajerów wygląda tak)
Moim zdaniem całkiem przyzwoicie jeśli chodzi o sam wygląd
Natomiast jeśli chodzi o płynność działania to w tym tygodniu krążę po tych najbardziej krytycznych miejscach głównie w godzinach szczytu ruchu AI i u mnie na razie chodzi wszystko bez zarzutów +/- 59-60fps (na tyle mapa i jej opty jest ogarnięta na ile pozwalają aktualne możliwości ME). Mało tego jazdy robię z ruchem AI x8 (zwiększony przy pomocy konsoli) i nie czyni to różnicy w fpsie
rzut oka na przykładową lokację
ta sama lokacja i ujęcie ujmujące ruch AI (nie wszystko na focie widać zwłaszcza intensywność spawnu kolejnych pojazdów a to jest ważne w grze bo z pozycji kabiny widać tylko te pojazdy które są w zasięgu wzroku a nie widać tych które spawnuja się w mijescu niewidocznym - dlatego na drodze czasem widać więcej pojazdów a czasem mniej )
Jeśli chodzi zaś o prywatę jak napisałeś w stosunku do mojej osoby
Cytat:I na koniec taka mała prywata do Diesarae... Nie ładnie krytykować inne mapy za płynność, że się tnie, że coś nie wygląda realistycznie itd a przy swoim dziele na takowe zarzuty pisać to tylko gra. Jeżeli wymaga się jakości od innych map to nie wypada przy swoim dziele pisać to tylko gra. Albo wszystkie to tylko gra albo od wszystkich bez wyjątku wymaga się jakości.
To ja nie przypominam sobie żebym krytykował inne mapy (oczywiście za wyjątkiem awantury z pewnym Teamem ale nie ja zacząłem wytykanie i czepianie się w sytuacji w której jest dla mnie jasne, że żadna mapa nie jest doskonała i ciągle na nich coś można poprawiać - ale ten temat od dawna uważam za zamknięty).
Co do płynności ich działania jest chyba wszystko jasne skoro mając powyżej konkret fotograficzny z wyjaśnieniem zagadnienia twierdzę, że po bardzo zaawansowanych i wymagających lokacjach PRki jeżdżę praktycznie bez żadnych ścin, lagowania itp. a przy tych samych ustawieniach graficznych itd. wjeżdżając "w inny teren" nawet taki który wydaje się być ubogi wizualnie mam spadki do 45 fps i dłuższe lagowanie no to chyba coś jest nie tak i o czymś to świadczy czyż nie Panie someone
Tak to tylko gra i tak to traktuje Nikt nigdy i nigdzie nie napisał w temacie dot. PRki, że ma ona być czy będzie realistyczna Tego w tej skali nie da się osiągnąć. Co jest PRZEBUDOWANE to chyba nikt nie ma wątpliwości lub to co zostało przebudowane na wcześniejszej wersji mapy np. Szczecin, Świnoujście, Koszalin i reszta Pomorza zachodniego itd. jest to bardziej lub mniej podobne do realnych miejsc. Pozostałe starsze miasta typu Gorzów, Rzeszów, Stargard, Zgorzelec, Łódź, W-wa itd. zostały bez zmian poza jedynie kosmetycznymi poprawkami lub zmianami już zrobionymi (kwestia lepszej optymalizacji / odświeżenia wyglądu) lub takimi które nastąpią w najbliższym czasie (skoro ktoś poświęcił kupę czasu na stworzenie tych miejsc na jednej z wcześniejszych wersji mapy to należy mu się za to ukłon i zachowanie jego pracy)
I ostatnia sprawa
Cytat:Co do trójmiasta faktycznie chyba ktoś coś przedawkował robiąc tyle firm i nie dziwię się, że pm na to nie poszedł ... ale przecież to jest parę minut zabawy z defami i można sobie ograniczyć to do sensownych ilości więc to taki w sumie mały minus. Wystarczy raz pogrzebać i sprawa załatwiona więc nie męczy to tak jak powyższy punkt z zmianą ustawień co chwilę.
Co ma piernik do wiatraka Skoro jest przy tym parę minut zabawy i sobie poradziłeś to z dźwiękami i nie tylko z nimi tez sobie pewnie poradzisz o ile będzie Ci się chciało Na pewno zajmie to mniej czasu niż pisanie posta
Cytat:Długo wyczekiwałem na tą mapę i też po jej pobraniu nie pisałem nic na chybcika chcąc sobie troszeczkę pośmigać zebrać wszystkie odczucia i je przetrawić zanim wyleje jakiekolwiek żale na forum co jest nie tak
Zamiast wylewać żale, tracić czas na pisanie itd. Zrób Coś Sam (pliki nie są zabezpieczone)
Wtedy będziesz miał mapę taką jaką sobie zrobisz wg własnego widzimisię, ale gwarantuję że nie wszyscy docenia jej efekt końcowy
Gdybyś chciał dołączyć z nią do PR i udowodnić coś sobie i innym to zapraszam do współpracy
To tylko GRA
a nie hejt
P.S
który niczego nie buduje a wręcz przeciwnie, jak dorośniesz być może to zrozumiesz
P.S 2
jak ktos chce polemizować na konkrety to proszę bardzo, hejt po mnie spływa więc szkoda czasu na pisanie
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101