gdzie mam sprawdzic to kodowanie ? w 7zip ?
Jak edytuję pliki zadziała mi z pro modsem i rus map najnowszą ?
Bo po edycji jak włączam grę wpadam w dziurę i nic nawet na mapie nie widać konturów zadnego kraju
Widac nie wszystkie pliki edytowałes.Ja na początku zapomniałem o pliku def. I wtedy tez po wejsciu w mape zaraz mnie wywalało z gry.
Posprawdzaj spokojnie tak jak radził Radol.Do ogarnięcia wszystko w darmowym programie 7zip.
Układ map musi byc taki jak tu :
https://www.promods.net/viewtopic.php?p=...3e#p193322
Edycje plików tekstowych manifest.sii możesz robić dowolnym edytorem tekstów, ważne aby zapis był w kodowaniu czcionki UTF-8 i podczas zapisu tak powinno być ustawione w edytorze tekstów.
Należy to sprawdzić w ustawieniach programu bo nieraz standardowo w programie ustawione jest na ANSI
W notatniku wybór kodowania powinieneś mieć w oknie tuż przed zapisem pliku na dole w okienku opisanym jako "kodowanie: "
Już po edycji Przy późniejszym, ponownym pakowaniu już plików w 7-zip, archiwa powinny być pakowane bez kompresji - no i oczywiscie z końcówką .scs
Witam wszystkich,
zrobiłem dokładnie wszystko jak było opisane w notepadzie++.
Gra się uruchamia pod wersją 1.30, jednak po kilku sekundach wywala na pulpit.
Mapa łączona z Promods. W logu widziałem jakiś error w firmie w Ostrołęce.
To znaczy że nie będzie nowego PR na Święta tylko mamy gzrebać w jakiś plikach ? Nie każdy to potrafi. Szkoda
Nie chce się mądrzyć ale skoro ja dałem rade - zajęło mi to co prawda całe popołudnie - to każdy powinien dać rade.
W programie 7-zip
1.PPM wypakuj
2.w powstałym folderze otwieramy w notatniku plik manifest.sii
3.zmieniamy jak pisze Radol / jak ktos nie ma dodatku italia to niech tego nie dopisuje /
4.zapisz jako - na dole zmieniamy na wszystkie pliki i kodowanie na UTF-8 .nazwa pliku to manifest.sii
5.pyta czy zamienic plik - tak
6.zaznaczamy wszystkie pliki PPM otwieramy 7-zip /dodaj do archuwum.
7.ustawiamy format zip bez kompresji.
8.zapisujemy i gotowe
Robimy tak z kazdym plikiem od PR
(20/12/2017 09:33 AM)ojciecmajster napisał(a): [ -> ]Witam wszystkich,
zrobiłem dokładnie wszystko jak było opisane w notepadzie++.
Gra się uruchamia pod wersją 1.30, jednak po kilku sekundach wywala na pulpit.
Mapa łączona z Promods. W logu widziałem jakiś error w firmie w Ostrołęce.
Przypomnę aby pozmieniać w każdym archiwum , w tym także w "def' oraz w patchu do mapy również.
W Ostrołęce wziełem sobie zlecenie z Tartaku do Transinet i wsio ok.
Jeśli w logu miałeś jakiś błąd warto by było abyś go przedstawił.
Ponieważ nastąpiły pewne zmiany w plikach SCS-u warto najpierw odrzucić wszelkie inne używane mody i spróbować tylko z samymi mapami.
Takie "dostosowanie" mapy jak opisałem też trzeba traktować jako "próbne" i niepewne.
Nie ma pewności czy aby gdzieś coś nam się nie wykrzaczy. Jest nawet spore prawdopodobieństwo że może tak być.
Ja trochę pojeździłem i miałem ok, ale oczywiscie nie sprawdziłem wszystkiego i wszystkich firm, dostaw..itd..itd
Edit:
Patrząc w log gry widzę kilka drobnych errorów, które mogą spowodować wywalenie gry - ale nie muszą.
Reszta komunikatów to różne warrning lub konwersja prefabów do nowszej wersji - co nie powoduje żadnych ujemnych skutków podczas gry.
Wczytałem mapę na innym profilu gdzie garaż mam we Wrocławiu. Tam o dziwo wszystko działa. Natomiast na drugim profilu (garaż w Nurnberg) po kilku sekundach gra wywala do pulpitu.
oto kilka ostatnich linijek loga.
00:08:20.629 : Map loaded
00:08:20.641 : Loading save '/home/profiles/50696F7472204C6374/save/autosave/game.sii'
00:08:20.865 : Building routing graph.
00:08:21.910 : Route data generation started.
00:08:21.914 : Route data generation finished.
00:08:21.934 : Company item without company assignment! (4867.39 6.05078 -51951)
00:08:21.940 : Economy reset - company mismatch
00:08:26.508 : [actor] Initialized at [4155.7;62.9;8452.3]
00:08:26.510 : Road network navigation caching started.
00:08:27.484 : Cached navigation loaded
00:08:27.484 : Road network navigation caching finished.
00:08:27.577 : Garage update started.
00:08:27.634 : Garage spawn point not found! (brect)
00:08:27.667 : Garage spawn point not found! (ostroleka)
00:08:28.012 : Garage spawn point not found! (shlisselburg)
00:08:28.012 : Garage spawn point not found! (kholm)
00:08:28.012 : Garage spawn point not found! (gomel)
00:08:28.012 : Garage spawn point not found! (luga)
00:08:28.012 : Garage spawn point not found! (vyazma)
00:08:28.012 : Garage spawn point not found! (minsk)
00:08:28.012 : Garage spawn point not found! (voronezh)
00:08:28.012 : Garage spawn point not found! (velig)
00:08:28.012 : Garage spawn point not found! (borisoglebsk)
00:08:28.013 : Garage spawn point not found! (mstislavl)
00:08:28.013 : Garage spawn point not found! (engels)
00:08:28.013 : Garage spawn point not found! (orsha)
00:08:28.013 : Garage spawn point not found! (porkhov)
00:08:28.013 : Garage spawn point not found! (mozir)
00:08:28.013 : Garage spawn point not found! (kaluga)
00:08:28.013 : Garage spawn point not found! (volochyok)
00:08:28.013 : Garage spawn point not found! (vyborg)
00:08:28.013 : Garage spawn point not found! (tver)
00:08:28.013 : Garage spawn point not found! (roslavl)
00:08:28.013 : Garage spawn point not found! (sluck)
00:08:28.013 : Garage spawn point not found! (luki)
00:08:28.013 : Garage spawn point not found! (kolomna)
00:08:28.013 : Garage spawn point not found! (krasnoslob)
00:08:28.013 : Garage spawn point not found! (tambov)
00:08:28.013 : Garage spawn point not found! (saratov)
00:08:28.013 : Garage spawn point not found! (volgograd)
00:08:28.013 : Garage spawn point not found! (volzhskiy)
00:08:28.013 : Garage spawn point not found! (yukhnov)
00:08:28.013 : Garage spawn point not found! (klin)
00:08:28.013 : Garage spawn point not found! (valday)
00:08:28.013 : Garage spawn point not found! (kursk)
00:08:28.013 : Garage spawn point not found! (volokolamsk)
00:08:28.013 : Garage spawn point not found! (rgev)
00:08:28.013 : Garage spawn point not found! (baranovichi)
00:08:28.013 : Garage spawn point not found! (babruysk)
00:08:28.013 : Garage spawn point not found! (smolensk)
00:08:28.013 : Garage spawn point not found! (ostashkov)
00:08:28.013 : Garage spawn point not found! (mogilev)
00:08:28.013 : Garage spawn point not found! (orel)
00:08:28.013 : Garage spawn point not found! (peterburg)
00:08:28.013 : Garage spawn point not found! (novgorod)
00:08:28.013 : Garage spawn point not found! (moscow)
00:08:28.013 : Garage spawn point not found! (bryansk)
00:08:28.013 : Garage spawn point not found! (pskov)
00:08:28.013 : Garage spawn point not found! (pinsk)
00:08:28.013 : Garage spawn point not found! (tula)
00:08:28.013 : Garage spawn point not found! (nevel)
00:08:28.013 : Garage spawn point not found! (vitebsk)
00:08:28.013 : Garage spawn point not found! (obninsk)
00:08:28.595 : Garage update finished.
00:08:29.015 : [actor] Initialized at [4155.7;62.9;8452.3]
00:08:29.460 : Incompatible save game loaded.
00:08:43.127 : [model] Model geometry '/vehicle/ai/train_cars/sc_psgr_car.pmg' has incorrect file version 506d6713 - expected version 506d6714
EDIT:
sprzedałem garaż w Nurnberg i kupiłem jakiś w Nowogardzie. Póki co wszystko działa. Nie mniej jednak przydała by się fachowa korekta plików.
Wszystko piknie działało póki nie przekroczyłem granicy Niemiec. Od razu wywala. Czyżby już Niemcy nałożyli sankcje?
Koncówka loga:
00:04:26.724 : [prefab desc] Converting prefab descriptor '/prefab/_specjalne/01_common/common2.ppd' version 21 to current version (22)
00:04:27.186 : [di8] Input buffer overflow for device 'mouse' (error code: 0x1).
00:05:59.702 : Maximum water level count (2) exceeded!
00:05:59.702 : Failed to register water level for item: 0x750cf694f600000
00:06:23.725 : [prefab desc] Converting prefab descriptor '/prefab/_specjalne/01_common/common4.ppd' version 21 to current version (22)
00:06:44.375 : Creating save-game file (/home/profiles/50696F7472204C6374/save/autosave_drive/game.sii) ...
00:06:44.381 : Game has been auto-saved.
00:07:30.464 : [prefab desc] Converting prefab descriptor '/prefab/parked_physics/truck_always.ppd' version 21 to current version (22)
00:07:45.863 : Maximum water level count (2) exceeded!
00:07:45.863 : Failed to register water level for item: 0x39eb1f688600000
00:07:50.197 : Maximum water level count (2) exceeded!
00:07:50.197 : Failed to register water level for item: 0x17901832880007e
00:08:06.015 : Maximum water level count (2) exceeded!
00:08:06.015 : Failed to register water level for item: 0x7c5ca3136d00000
00:08:10.949 : Maximum water level count (2) exceeded!
00:08:10.949 : Failed to register water level for item: 0x734cb2ef0900001
00:08:32.188 : [music] Failed to load stream 'http://tx.whatson.com/icecast.php?i=northsound2.mp3'.
00:08:46.453 : Maximum water level count (2) exceeded!
00:08:46.453 : Failed to register water level for item: 0x734d1656af00001
00:08:54.254 : [music] Failed to load stream 'http://vipicecast.yacast.net/skyrock'.
00:09:16.476 : [prefab desc] Converting prefab descriptor '/prefab/parked_physics/truck_always.ppd' version 21 to current version (22)
00:09:33.723 : [prefab desc] Converting prefab descriptor '/prefab/parked_physics/car.ppd' version 21 to current version (22)
00:09:35.890 : [prefab desc] Converting prefab descriptor '/prefab/parked_physics/truck.ppd' version 21 to current version (22)
00:10:02.063 : [prefab desc] Converting prefab descriptor '/prefab/_agencja_pracy/agencja_pracy_01.ppd' version 21 to current version (22)
00:10:08.010 : [model] Unknown variant name 'default' on model '/road_template/pro/hw/hw2b_ow_pro_pl.pmd'
00:10:21.779 : [prefab desc] Converting prefab descriptor '/prefab/level_crossing/level_cross_pl_side.ppd' version 21 to current version (22)
00:10:49.937 : [prefab desc] Converting prefab descriptor '/prefab/_specjalne/01_common/common1.ppd' version 21 to current version (22)
00:11:06.487 : [prefab desc] Converting prefab descriptor '/prefab/parked_physics/car_always.ppd' version 21 to current version (22)
00:11:18.917 : [prefab desc] Converting prefab descriptor '/prefab/parked_physics/truck.ppd' version 21 to current version (22)
00:11:19.167 : [prefab desc] Converting prefab descriptor '/prefab/_stacje_benz/miasto/stacja_paliw_miasto.ppd' version 21 to current version (22)
00:11:24.302 : [model] Unknown look name 'old_city_2' on model '/prefab/ew/4x2_3a.pmd'
00:11:24.319 : [model] Unknown look name 'old_city_2' on model '/prefab/ew/4x2_3a.pmd'
00:11:25.701 : [prefab desc] Converting prefab descriptor '/prefab/_cross/road1_xroad1_t_nt_sidewalk_angle.ppd' version 21 to current version (22)
00:11:50.043 : Creating save-game file (/home/profiles/50696F7472204C6374/save/autosave_drive_1/game.sii) ...
00:11:50.049 : Game has been auto-saved.
00:11:57.011 : [prefab desc] Converting prefab descriptor '/prefab/parked_physics/truck.ppd' version 21 to current version (22)
00:12:03.493 : [prefab desc] Converting prefab descriptor '/prefab/_stacje_benz/miasto/stacja_paliw_miasto.ppd' version 21 to current version (22)
00:12:04.256 : [model] Model geometry '/vehicle/ai/train_cars/sc_psgr_car.pmg' has incorrect file version 506d6713 - expected version 506d6714