18/12/2019, 11:47 AM
Z tym "Wy" to nie do końca zrozumiałeś bo chodziło raczej o podkreślenie faktu, że bardzo duża grupa osób ma z tą prostą i nawet powiedzmy podstawową oraz standardową czynnością problem (prawie nikt nie robi kopi profilu a później pojawiają się na forum "trudne sprawy" ).
Tak czy siak akurat trafił się Twój cytat (co pewnie źle odebrałeś za co przepraszam) ale myślę, że przekaz ogólny jest zrozumiany
Co do wracania na 1.35.x to robiłem taki powrót sam ponieważ musiał przystosować moją mapkę pod 1.36.x (był tam problem z kilkoma rzeczami a dokładniej teksturami i ich prawidłowym działaniem wraz z DX11) i nie było z tego tytułu żadnych problemów - profil sam cofnął się pod 1.35.x i działał prawidłowo a teraz już ponownie działa na 1.36.x również bezbłędnie.
Więc zrób kopię, wracaj śmiało na 1.35.x bo dla Polanda warto to zrobić aby zobaczyć co tam nowego się pojawiło
Ps. Też bym chętnie zagrał na Polandzie ale nie mam czasu to raz a dwa pracując w ME przy własnym projekcie musiałbym co chwilę pozbywać się PR i PM z folderu mod (wiadomo ME czyta wszystko z tego folderu a nie tylko to co mamy na danym profilu gry) co byłoby dość drażniące zwłaszcza, że sam SCS już pokręcił procedurę odpalania edytora i postarał się aby umilić zabawę (oczywiście pewnie skutek działań SCS jest raczej zniechęcający dla nowych mapperów tak na marginesie)
Tak czy siak akurat trafił się Twój cytat (co pewnie źle odebrałeś za co przepraszam) ale myślę, że przekaz ogólny jest zrozumiany
Co do wracania na 1.35.x to robiłem taki powrót sam ponieważ musiał przystosować moją mapkę pod 1.36.x (był tam problem z kilkoma rzeczami a dokładniej teksturami i ich prawidłowym działaniem wraz z DX11) i nie było z tego tytułu żadnych problemów - profil sam cofnął się pod 1.35.x i działał prawidłowo a teraz już ponownie działa na 1.36.x również bezbłędnie.
Więc zrób kopię, wracaj śmiało na 1.35.x bo dla Polanda warto to zrobić aby zobaczyć co tam nowego się pojawiło
Ps. Też bym chętnie zagrał na Polandzie ale nie mam czasu to raz a dwa pracując w ME przy własnym projekcie musiałbym co chwilę pozbywać się PR i PM z folderu mod (wiadomo ME czyta wszystko z tego folderu a nie tylko to co mamy na danym profilu gry) co byłoby dość drażniące zwłaszcza, że sam SCS już pokręcił procedurę odpalania edytora i postarał się aby umilić zabawę (oczywiście pewnie skutek działań SCS jest raczej zniechęcający dla nowych mapperów tak na marginesie)