28/10/2017, 05:52 PM
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101
28/10/2017, 05:56 PM
(28/10/2017 05:52 PM)Rene-GAD napisał(a): [ -> ]A co robi PR fix na screenie na pierwszej str. ??
To jest informacja w którym miejscu ma być fix jak zostanie wydany
28/10/2017, 05:59 PM
(28/10/2017 04:54 PM)someone1989 napisał(a): [ -> ]Po pierwsze gdzie znajdziesz moje zdjęcia możesz wywnioskować z stopki i porównać sobie grafike na pm z tą którą ty pokazałeś bo twoje wygląda jakby było robione na ustawieniach niskich.
Więc tu trochę się mylisz bo fotka na bank nie była robiona na niskich Bo te w ETS2 wyglądają tak (Pierwsza lepsza fotka z neta):
A teraz małe porównanie czyli fotka autorstwa DIESIRAE:
I fotka by someone1989 (znaleziona w temacie TTP na naszym forum):
Czyli na moje oko to opcje graficzne macie ustawione podobnie (no może jest różnica w efektach HDR itp. ale większych różnic nie widzę no chyba, że jestem ślepy ). Oczywiście wybrałem dwie fotki o w miarę podobnej perspektywie aby było bardziej miarodajnie.
Tak więc spór o to kto i jakich tam ustawień graficznych gra i jakie ma z tego powodu spadki i upadki FPS jest trochę bez sensowny bo to raczej powinniście mieć na bardzo zbliżonym poziomie.
Co do mojej oceny mapki to na razie jej nie wyrażę tak bardzo dokładnie ponieważ nie miałem jeszcze przyjemności na niej zagrać (praca, brak czasu na cokolwiek itp.) ale znając ekipę PR i ich umiejętności podejrzewam, że wszystko ma wysoki poziom. Wiadomo błędy zdarzają się na każdej mapce i tu raczej nie ma co za bardzo na to patrzeć zwłaszcza, że projekt wstał na własne nogi niedawno (rozdział z PM) i w tej pierwszej nowej odsłonie należy raczej być wyrozumiałym, że coś tam może być za głośno, coś obniżać FPS czy coś innego nie grać. Wiadomo to wymaga czasu i ludzi aby wszystko dobrze dopracować a i tak finalnie zawsze dla kogoś coś będzie nie tak.
Sam jak będę miał tylko możliwość bankowo przetestuję tą mapkę ponieważ zawsze należy wspierać w pierwszej kolejności rodzime projekty
28/10/2017, 10:01 PM
(28/10/2017 04:54 PM)someone1989 napisał(a): [ -> ]Cytat:Czasem 100zł za wkład w pracę i pożytek z niej jest więcej warte niż 10 000zł wypłacone bardzo często nie wiadomo czasem za co ..... doczytaj cytat który wstawiłeś odnośnie mojego amatorskiego zdjęcia i pokaż Twój profesjonalizm bo akurat szukałem ale nie znalazłem żadnych zdjęć na forum co nie świadczy, że ich tam nie ma ... i wytłumacz ich związek (zdjęcie jest statyczne) ze spadkiem fpsPytajnik bo ja tu nie widzę żadnego związku ....
Po pierwsze gdzie znajdziesz moje zdjęcia możesz wywnioskować z stopki i porównać sobie grafike na pm z tą którą ty pokazałeś bo twoje wygląda jakby było robione na ustawieniach niskich.
Po drugie tłumaczenie statyczne zdjęcie - spadek fps nie ma co tłumaczyć. Nie chodziło mi że zdjęcie było robione przy niskich fps a przy niskich ustawieniach, że tak okropnie wygląda a mi się nie chce ganiać na niskich ustawieniach a do robienia zdjęć ustawiać wysokie by to ładnie wyglądało. Chce tak jak to było w pm 2.15 latać po Polsce bez większych ścin i spadków fps by granie na wysokich ustawieniach było komfortowe.
Cytat: Dla stabilizacji klatek jest coś takiego jak włączona synchronizacja pionowa, przydaje się najbardziej przy niestabilnych silnikach gry.Wink Wstaw fotę z parametrami konsoli gdzie masz te spadkiWykrzyknik
Rozumiem, że wystarczy odpalić konsole ~ w tych miejscach gdzie mi spadają fps i tyle? Czy coś mam wpisać?
Cytat:Ciekawe hmmm, udowodnij że coś się tam gdzieś nie tnieBig Grin (zrób filmik może zostaniesz gwiazdą tub) bo ja tez mam cały czas te same ustawienia i odrębne zdanie Szczerbol jak chyba większość Big Grin
No to słabo oceniasz swoją prace skoro twierdzisz że się tnie. Z tego co wiem w pm 2.15 tereny polskie były jeszcze wasze więc sam twierdzisz że Ci się cięło.
No więc jak to jest cięło Ci się na pm czy nie? bo mi jakoś wasze tereny na pm 2.15 się nie cieły za specjalnie. Jedynie wiadomo Świnoujście kiedyś szybciej łapało niezłe lagi np przy porcie gra się potrafiła zwiesić na 2-3 sekundy. Od jakiegoś czasu z tym nie ma problemu. Dało się? Dało... to niech się da tak w trójmieście.
Cytat:Żeby było jasneWykrzyknik ja i chłopaki z PR nie czepiamy się, nie wytykamy ani nie krytykujemy niczego. Nie wiem na której mapie jest więcej "potworków" ....
Ty wytykałeś barce w pewnym temacie radola, widzę pamięć nie ta... ale mniejsza bo to twoje zdanie zresztą każdy krytykował barce. Potworków jest więcej na bank na pm ale nie porównuj waszej malutkiej mapki do całej mapy z gry która jest w pm... Zresztą ilość błędów zgłaszanych do waszej mapy mówi sama za siebie przy tak małej mapie tyle błędów jakbyście zrobili mapę wielkości pm to pewnie byście prześcignęli ich pod kontem potworków. Więc nie ma co porównywać mapy która ma kilka % całości terenów do czegoś co jest całością w grze.
Cytat: Tak, mapa PM jest coraz lepsza Tongue szkoda tylko, że kuleje w zbyt wielu miejscach Szczerbol zwłaszcza tych najfajniejszych Facepalm
Ale nigdy nie będzie "super, super" bo jest za duża. Niczym wszystko naprawią wychodzi kolejna wersja która część błędów naprawiła, część zostaje i dochodzą nowe. Zbyt duży projekt by było inaczej.
Cytat: Na których mapach mądraloPytajnik, konkretnie pisz Big Grin
Na mapie wegrzech, na pm, na rus map wszedzie tam mam głośność na maksa i mogę spokojnie grać. Na waszej na początku kilka razy omal zawału nie dostałem w nocy grając... teraz już się tego człowiek spodziewa ale nie o to przecież chodzi...
Można powiedzieć, że można ustawienia zmienić. No spoko ale można też powiedzieć, że są inne mapy gdzie tego nie trzeba robić więc da się tak zrobić dźwięki by nie było problemu. Po co mam grzebać w ustawieniach jak odpalę inną mapę i tam na to nie tracę czasu?
Cytat:No właśnie każdy ma swoje zdanie więc po co te sugestie, że coś jest słabe ...
Bo po to jest forum by wyrazić swoją opinię więc to zrobiłem ... a to że nie pochlebną dla was to już nie moja wina. Gdyby produkt nie miał tych niedoróbek to bym się ich nie czepił to chyba logiczne. Być może ma ich więcej ale ich nie dostrzegłem więc mogłem coś pominąć.
Cytat:no wiesz 35fps a 10fpsFacepalm to naprawdę nie to samo 50%
czytaj dokładnie kolega napisał że ma spadki z 20 na 10 a nie z 35 na 10... więc 20 na 10 to 50% ja mam spadki z 60-70 ( bo nie mam synchronizacji pionowej by mieć stałe 60 na 40-35 ) żeby być sprawiedliwym takie spadki owszem też mam np w Barcelonie więc wasze trójmiasto akurat mogę do niej porównywać skoro mam takie same spadki w Barcelonie jak i Trójmieście.
Cytat:Ja potrzebuję konkretów a nie ogólników inaczej nie dam rady poprawić tego co konieczne żeby było lepiej, ot cala tajemnicaTongue Oczywiste rzeczy dla mnie to gamelog, foty z włączoną konsolą i aktualnie uchwyconymi parametrami gry a najlepiej filmiki testowe na których widzę to o czym wyżej napisałem Wink
Najlepiej wyśle Ci film bo z zdjęć i tak powiesz że coś przerobiłem by wyszło tylko na twoje.
...................................................................
Nic nie zrozumiałeś z tego co pisałem wcześniej
Pewnie mało konkretnie napisałem albo nie będę komentował tego czy czytasz i rozumiesz to co czytasz
prosiłem nie o posta
ale na początek o gameloga żebym wiedział czy wiesz o czym piszesz
GPU Nvidi a GPU AMD to dwie rożne konstrukcje, rożne sterowniki itd. a co za tym idzie różna jakość obrazu, efektów itd.
Jakie mam ustawienia itd. to jest napisane w 1 poście, gdybyś naprawdę poświecił czas na przeczytanie całego wątku ze zrozumieniem, nie musielibyśmy teraz tracić czasu Ustawienia mam cały czas takie same po to żeby wiedzieć o czym piszę i mieć pkt odniesienia do wszelkich zgłaszanych problemów dot. płynności
A skoro piszę, że po PR jeżdżę ze średnim +/- 60 fps to uważam to za normę przy podanych w 1 poście ustawieniach i przy użyciu konkretnych modów itd .... to jest dla mnie pkt wyjściowy względem działania mapy
Cytat:Rozumiem, że wystarczy odpalić konsole ~ w tych miejscach gdzie mi spadają fps i tyle? Czy coś mam wpisać?
Jak widać nie rozumiesz. Uruchom konsolę (znajdziesz na forach jak to zrobić - tyle możesz od siebie włożyć skoro za ciężko jest Ci przesunąć odpowiednio suwaki w menu gry dot. preferowanych ustawień dźwięków w grze po to żeby sobie ustawić odpowiedni poziom efektów dźwiękowych które Ci przeszkadzają po to jest menu GRY i jego OPCJE czy tylko Ty tego nie rozumiesz pisanie, że na jakiejś mapie jest to niepotrzebne bo ktoś to zrobił w mapie jest bez sensu, bo ani nie podpierasz tego żadnym dowodem ani nie masz pewności że na jakiejś mapie ktos użył tego typu efektów ....... ZROZUMIAŁ skoro ja potrafię sobie w menu wyłączyć te efekty albo zmniejszyć ich intensywność itd. to chyba każdy taki srednio inteligentny jak ja człowiek potrafi to samo
Cytat:No to słabo oceniasz swoją prace skoro twierdzisz że się tnie. Z tego co wiem w pm 2.15 tereny polskie były jeszcze wasze więc sam twierdzisz że Ci się cięło.
No więc jak to jest cięło Ci się na pm czy nie? bo mi jakoś wasze tereny na pm 2.15 się nie cieły za specjalnie. Jedynie wiadomo Świnoujście kiedyś szybciej łapało niezłe lagi np przy porcie gra się potrafiła zwiesić na 2-3 sekundy. Od jakiegoś czasu z tym nie ma problemu. Dało się? Dało... to niech się da tak w trójmieście.
Czytaj ze zrozumieniem popatrz co napisałem w poprzednim poście, popatrz co widać na zdjęciach, popatrz na zdjęciach i na doradce drogowego jakiego rejonu mapy dotyczą te zdjęcia, doczytaj w 1 poście co zmieniła mapa PR i jakie tereny, czy Augustów jest częścią mapy PR na zdjęciach u góry jest fps itd widać tez na nich teren jakiego dot. zdjęcia ja celowo nie piszę że to zdjęcie to tereny nie naszej mapy bo za chwilę napiszesz że się czepiam itd. Ludzie uruchomcie mózgownice
Okolice Augustowa itd dla jednych będą fajne dla innych byle jakie, to Wasza indywidualna ocena itd. dla mnie jest ważne to, że jakie by one nie były i przez kogo wykonane ale żeby działały w pełni płynnie Te foty to akurat przykład żebyś zrozumiał to co chcesz udowodnić a co ja podważam. Bo skoro piszę że u mnie w 3 mieście (jak na focie) jest fps przy stałych ustawieniach graf. jest taki jak widać i jest to teren napakowany to przy takich samych ustawieniach graf. na części nie będącej PR jest inny przy wizualnie mniejszym napakowaniu terenu itd fps jest inny Wnioski wyciągnij sam. To i tak jest złe porównanie jeśli chodzi o jakieś tereny ale to jest mało istotne.
I żeby było jasne nie wytykam tylko chciałbym żeby ten teren (nie zrobiony przez nas) też działał płynnie bo w końcu ktoś poświęcił czas żeby go zrobić
Cytat:Ty wytykałeś barce w pewnym temacie radola, widzę pamięć nie ta... ale mniejsza bo to twoje zdanie zresztą każdy krytykował barce. Potworków jest więcej na bank na pm ale nie porównuj waszej malutkiej mapki do całej mapy z gry która jest w pm... Zresztą ilość błędów zgłaszanych do waszej mapy mówi sama za siebie przy tak małej mapie tyle błędów jakbyście zrobili mapę wielkości pm to pewnie byście prześcignęli ich pod kontem potworków. Więc nie ma co porównywać mapy która ma kilka % całości terenów do czegoś co jest całością w grze.
Pamięć mi nie szwankuje to raczej TY nie rozumiesz co czytasz lub może nie czytasz w ogóle ale to w takim razie po co piszesz dalej jak nie czytasz ze zrozumieniem
przeczytaj post 83 i fragment
Cytat:To ja nie przypominam sobie żebym krytykował inne mapy (oczywiście za wyjątkiem awantury z pewnym Teamem ale nie ja zacząłem wytykanie i czepianie się w sytuacji w której jest dla mnie jasne, że żadna mapa nie jest doskonała i ciągle na nich coś można poprawiać - ale ten temat od dawna uważam za zamknięty).
oraz post 79 i fragment
Cytat:Każda opinia ważna i cennaBig Grin Szkoda tylko, że nie poświeciłeś tyle samo czasu na prześledzenie tematu mapy PR (jest w innym dziale) co na pisanie posta. Zapewne znalazłbyś tam kilka odpowiedzi na Twoje uwagi nawet te niezwiązane ze skaląWykrzyknik
Gdybyś poświecił czas na zaznajomienie się tematem PR to zaoszczędziłoby nam to czasu
Cytat:Można powiedzieć, że można ustawienia zmienić. No spoko ale można też powiedzieć, że są inne mapy gdzie tego nie trzeba robić więc da się tak zrobić dźwięki by nie było problemu. Po co mam grzebać w ustawieniach jak odpalę inną mapę i tam na to nie tracę czasu?
To jest Twoje lenistwo nic więcej. Po to ktoś (SCS) zadał sobie trudu żeby można sobie było to ustawić menu gry. Na innych mapach nie ma pewnie efektów dźwiękowych więc ich nie słychać i nie przeszkadzają (pewnie poza dźwiękami pociągów) ... ale skąd Ty to możesz wiedzieć skoro nie chce Ci się nawet zajrzeć do tego menu gry ....
Cytat:Bo po to jest forum by wyrazić swoją opinię więc to zrobiłem ... a to że nie pochlebną dla was to już nie moja wina. Gdyby produkt nie miał tych niedoróbek to bym się ich nie czepił to chyba logiczne. Być może ma ich więcej ale ich nie dostrzegłem więc mogłem coś pominąć.
Nie martw się My nie usuwamy Postów
Niedoróbek na razie nie widzę za dużo zgłoszonych więc nie przesadzaj
Poza tym (abstrahując od tego że już pisałem o zapoznaniu się najpierw z wszystkimi tematami związanym z mapą PR) idąc na skróty podrzucę Ci i tu cytat mnie samego z innego tematu dot. PR
Cytat:CZołem Smile
No wiadomo do czego służy tematWink I prosiłbym o nie pisanie tutaj niczego co nie jest z nim związane żeby nie robić bajzluWykrzyknik.
Porządek pozwoli na szybsze namierzenie byków i wprowadzenie poprawek.
Na dzień dzisiejszy poprawiłem już 2 istotne dla rozgrywki błędy
- rozjechane cięcie planu w rejonie portu Gdańsk
- DK18 na Olszynę blisko już granicy omijać lewy pas Szczerbol nie powiem dlaczego ale lepiej go omijać Tongue
- poprawiono optymalizację w rejonie Zgorzelca i okolicach Wrocka - wzdłuż A4 itd. (na dzień przed wydaniem miała miejsce mała aktualizacja gry która chyba trochę namieszała). Teraz rejon ten powinien śmigać bez zarzutów Wink
- poprawki kosmetyczne tego co się namierzyło itd.
P.S Jak się uzbiera większy pakiet poprawek puści się fixa na mapęSmile
Nie będę oceniał tego, że nie chciało Ci się tam zajrzeć (zapewne nie tylko Tobie) ale zanim coś się napisze może warto najpierw zapoznać się z całością tematyk dot. PRkii
i ostatnia sprawa
Cytat:czytaj dokładnie kolega napisał że ma spadki z 20 na 10 a nie z 35 na 10... więc 20 na 10 to 50% ja mam spadki z 60-70 ( bo nie mam synchronizacji pionowej by mieć stałe 60 na 40-35 ) żeby być sprawiedliwym takie spadki owszem też mam np w Barcelonie więc wasze trójmiasto akurat mogę do niej porównywać skoro mam takie same spadki w Barcelonie jak i Trójmieście.
Zanim coś napiszesz zagraj sobie na 10 fps , potem 20 fps a potem 35 fps Nie będziesz później pisał głupot bo chodzi o płynność gry dlatego 50% nie jest równe 50%
Porównaj B do 3M. nagraj film, pokaż ustawienia graf. przed wyjazdem w trasę, objedź mapę PR (jest przecież malutka cokolwiek to znaczy) potem wystartuj przy tych samych ustawieniach z B i sobie tam jedź gdzie chcesz
Dla mnie to jest wiarygodność o ile oczywiscie dołączony będzie gamelog
29/10/2017, 12:42 AM
Mapka świetna, co prawda w jednym miejscu wywaliło mnie do pulpitu, ale to jak się okazało niekompatybilność modu na realne nazwy firm od satana19990 w wersji 2.6.0. Po wywaleniu go z menadżera udało się przejechać dalej bez problemów.
http://steamcommunity.com/sharedfiles/fi...1183958018
Dokładnie wywalało mnie na światłach koło Lidla.
Log z gry: https://pastebin.com/qY5R6MQi
Na RusMapie zero problemów, pięknie śmiga z PR. Mod na wczesną jesień, też ładnie wygląda. Średnia fps od 40-50 za miastami 60. Bywały przycięcia nawet do 7 fps, ale tu znów podejrzewam jakiś mod (może nawet ten Real Company Logo 2.6) ale to dosłownie sekunda i dalej ok. Ale jak ktoś chce, może się przyczepić nawet o takie szczegóły. Gra jest na ssd a i tak nawet na podstawce przy zapisie na chwilę przytnie. Cóż proponuję zrobić samemu mapkę i zoptymalizować ją na 60fps. Takie rzeczy tylko w ATS na pustyniach Na PM w mieście jak miałem 25-30 to już był sukces. Grafika raczej daje radę, ale pewnie proc już nie. Każdy mod, nakładka graficzna, max ustawienia graficzne, to wszystko zabiera fpsy.
Gratulacje Panowie jeszcze raz. Przyjemnie się jeździ i czuć klimat, logo Społem itp. Miód malina.
http://steamcommunity.com/sharedfiles/fi...1183958018
Dokładnie wywalało mnie na światłach koło Lidla.
Log z gry: https://pastebin.com/qY5R6MQi
Na RusMapie zero problemów, pięknie śmiga z PR. Mod na wczesną jesień, też ładnie wygląda. Średnia fps od 40-50 za miastami 60. Bywały przycięcia nawet do 7 fps, ale tu znów podejrzewam jakiś mod (może nawet ten Real Company Logo 2.6) ale to dosłownie sekunda i dalej ok. Ale jak ktoś chce, może się przyczepić nawet o takie szczegóły. Gra jest na ssd a i tak nawet na podstawce przy zapisie na chwilę przytnie. Cóż proponuję zrobić samemu mapkę i zoptymalizować ją na 60fps. Takie rzeczy tylko w ATS na pustyniach Na PM w mieście jak miałem 25-30 to już był sukces. Grafika raczej daje radę, ale pewnie proc już nie. Każdy mod, nakładka graficzna, max ustawienia graficzne, to wszystko zabiera fpsy.
Gratulacje Panowie jeszcze raz. Przyjemnie się jeździ i czuć klimat, logo Społem itp. Miód malina.
29/10/2017, 11:59 AM
Witam mam takie pytanie normalnie w Krakowie miałem dilera Mana teraz mam Mercedesa. Odblokowane miałem wszystkich 7 dilerów teraz zniknął mi z listy Man. Czy diler Mana został przeniesiony do innego miasta czy mi coś przez mody krzaczy?
29/10/2017, 07:45 PM
Fix do połączenia PR 2.0 z RusMap 1.7.4. - Autor: bober.61
Pobieranie Modyfikacji:
Goście nie widzą linków. Proszę, zarejestruj się TUTAJ, żeby zobaczyć ukrytą treść .
Dzięki w/w fix-owi mamy Siedlce zrobione przez Team Poland Rebuilding (sprawdzone kamerą "0") - wyrzucamy fix na połączenie ProMods i RusMap a w jego miejsce wstawiamy ten, a jednocześnie odzyskujemy połączenie z RusMap 1.7.4 w starej wersji, ale bez świateł
Fotka z lotu ptaka jak prezentuje się połączenie z RusMap
Wybór należy do Was, czy chcecie Siedlce od ProMods czy te z PR .
EDIT:
Poglądowe fotki miasta Siedlce w 2 wykonaniach:
Jeżeli można to przenieście go do pierwszego posta (zieloni ) albo autor wątku by ludziska nie szukali i był porządek w temacie .
Pobieranie Modyfikacji:
Goście nie widzą linków. Proszę, zarejestruj się TUTAJ, żeby zobaczyć ukrytą treść .
Dzięki w/w fix-owi mamy Siedlce zrobione przez Team Poland Rebuilding (sprawdzone kamerą "0") - wyrzucamy fix na połączenie ProMods i RusMap a w jego miejsce wstawiamy ten, a jednocześnie odzyskujemy połączenie z RusMap 1.7.4 w starej wersji, ale bez świateł
Fotka z lotu ptaka jak prezentuje się połączenie z RusMap
Wybór należy do Was, czy chcecie Siedlce od ProMods czy te z PR .
EDIT:
Poglądowe fotki miasta Siedlce w 2 wykonaniach:
Jeżeli można to przenieście go do pierwszego posta (zieloni ) albo autor wątku by ludziska nie szukali i był porządek w temacie .
29/10/2017, 11:07 PM
Aktualizacja w 1 poście - dodałem link do łącznika RM+PR oraz przy okazji kolejność dla innych map (od razu mówię, nie obiecujemy że wszystko będzie działać poprawnie ponieważ nie pod te mapy robiona była PR'ka)
29/10/2017, 11:36 PM
A ja się zastanawiałem dlaczego dojazd do granicy w Brest jakiś inny jest
Dzięki za fixa
Dzięki za fixa
30/10/2017, 09:47 AM
Ja korzystam jeszcze z połączenia od Promods, ponieważ zależy mi na węźle dróg 2 i 19 a poza tym mam pytanko, czy ktoś może mi podesłać zdjęcie Siedlec od PR ponieważ mam tam garaż i wolę wiedzieć jak to wygląda zanim zainstaluje nowe polaczenie.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101