(16/12/2017 02:30 PM)DJ8928 napisał(a): [ -> ]ileż można czekać no ludzie...
Tyle ile trzeba będzie, widzę że co niektórzy nie ogarniają to co czytają. Ps do autorów PR taka mała sugestia zamknijcie temat dop
óki nie zrobicie mapy bo nie będą Was męczyć pytaniami typu kiedy ?, jak długo itp.
Zanim chłopaki nie wydadzą nowej wersji wypakujcie sobie poszczególne pliki mapy i zmieńcie w każdym archiwum, w każdym z tych plików manifest.sii ostatnie linie na takie:
# Mod is compatible with X game version.
compatible_versions[]: "1.30.*"
# Mod is compatible with X DLC.
dlc_dependencies[]: "dlc_east"
dlc_dependencies[]: "dlc_north"
dlc_dependencies[]: "dlc_fr"
dlc_dependencies[]: "dlc_it"
}
}
Pogrubionym zaznaczyłem co trzeba zmienić/dodać.
Potem ponownie spakować.
Normalnie można grać na 1.30 i nawet z tym ostatnim dlc ze specjalnym transportem uruchamiałem obie mapy... z tym że nie ma zleceń z tymi ładunkami.
Z ciekawości to zrobiłem czy będzie działać i działa.Na razie musi wystarczyć.
I przestańcie w końcu marudzić.
A nie dałoby rady zrobić jakiejś łatki? Ostatnio jak grzebałem w plikach to niestety skończyło się to reinstalacją ets2.
Tu nawet nie o mnie chodzi (ja siedzę na 1,29 i cierpliwie czekam)
, ale jest sporo niedoświadczonych użytkowników którzy mogą mieć problemy.
Zrobione sprawdzone i w menager mod pisze " mod niekompatybilny nie można zainstalować "
(18/12/2017 07:29 PM)prenrzyk napisał(a): [ -> ]Zrobione sprawdzone i w menager mod pisze " mod niekompatybilny nie można zainstalować "
Musisz to zrobić ze wszystkimi plikami,łącznie z fixami
Wiem zrobiłem, ale każdy z plików jest na czerwono i nie da się aktywować.
2 x sprawdzałem odpowiednie wpisy są zgodne ze wzorcem.
a - Po zmianach w pliku manifest.sii, ale jeszcze przed samym zapisem pliku, tam gdzie wprowadzasz nazwe - sprawdź jakie jest kodowanie wybrane.
Powinno być UTF-8.
b - zapisane ponownie archiwa .scs powinny być nieskompresowane
-------------------------------------------------------
Bardziej nie pomogę bo ja i tak mam inaczej zrobione pliki mapy bo wykorzystując że musiałem to wszystko i tak wypakowywać to sobie przy okazji ten patch do PR scaliłem bezpośrednio do głównych plików mapy - nadpisałem, więc mam tą poprawkę, ale ogólnie to tego dodatkowego pliku patcha nie mam.
Dzięki za pomoc.
Niestety nie jestem tak biegły w obsłudze komputera i nie potrafię sobie z tym poradzić.Poczekam na wersję oficjalną
(18/12/2017 07:56 PM)RadolSzczecin napisał(a): [ -> ]a - Po zmianach w pliku manifest.sii, ale jeszcze przed samym zapisem pliku, tam gdzie wprowadzasz nazwe - sprawdź jakie jest kodowanie wybrane.
Powinno być UTF-8.
b - zapisane ponownie archiwa .scs powinny być nieskompresowane
-------------------------------------------------------
Bardziej nie pomogę bo ja i tak mam inaczej zrobione pliki mapy bo wykorzystując że musiałem to wszystko i tak wypakowywać to sobie przy okazji ten patch do PR scaliłem bezpośrednio do głównych plików mapy - nadpisałem, więc mam tą poprawkę, ale ogólnie to tego dodatkowego pliku patcha nie mam.
Dzięki Radolu za poddanie pomysłu. W sumie nie wpadłem na to żeby sobie fix scalić z plikami mapy. Jak znajdę czas (czyli jak mi córa zaśnie przynajmniej do 22, bo potem wymiękam
) to sobie takie scalenie wraz z edycją manifestu zrobię.
Poradziłem sobie.Pliki wczytało i gra działa.
Dziękuje jeszcze raz RadolSzczecin za pomoc