eTrucks.pl • Od 17 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST

Pełna wersja: Pjoter Logistics
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Image

Image

Jesteśmy firmą świadczącą usługi transportowe oraz logistyczne, założoną 3 marca 2019 roku z siedzibą w Pile. Naszą podstawową działalnością jest chłodniczy transport międzynarodowy, który realizowany jest poprzez własny tabor oraz we współpracy z naszymi podwykonawcami. Od 2021 roku poprzez filię w Holandii zajmujemy się także dystrybucją kwiatów na obszar całej Unii Europejskiej oraz krajów EOG. Posiadamy 2 magazyny, pierwszy przeładunkowy zlokalizowany w Pile (Polska), oraz drugie większe centrum logistyczne zlokalizowane w Moerdijk (Holandia). Obydwa miejsca zapewniają wystarczające zaplecze dla naszych klientów. Poza dystrybucją kwiatów zajmujemy się także transportem oraz logistyką wszelkich towarów wymagających zapewnienia ściśle kontrolowanej temperatury.

Image

- własny, autorski zaawansowany system rozliczeń,
- przyjemną atmosferę,
- prywatny serwer Discord,
- bazę firmową,
- realistyczne i profesjonalne podejście.



Image

Nasza flota składa się z 28 zestawów renomowanych marek Scania, DAF, Renault oraz MAN, które spięte zostały z naczepami chłodniami renomowanych marek, wyposażone w agregaty Thermo King Advancer.

[01] MAN NG GX 18.580 (G0 PJORT)
Image

[02] MAN NG GX 18.580 (PP 8802S)
Image

[03] Scania NG 770S V8 Boogie (7-BBB-70)
Image

[04] DAF NG XG+ 530 Pusher (G4 PJORT)
Image

[05] Scania NG 500S Super Boogie (ZZ 50000)
Image

[06] DAF XF 106 530 SSC (G1 PJORT)
Image

[08] Scania R580 Streamline V8 (5-BBB-80)
Image

[10] Scania NG 660S V8 Boogie (P7 PJORT)
Image

[13] Scania NG 530S V8 (NO 825AC)
Image

[14] Scania 164L 480 V8 (ZZ 16480)
https://pts.pjotertransport.eu/assets/po...04d942.png

[15] Renault Range T 520 EVO Boogie (ZZ 52000)
Image

[16] Scania NG 770S V8 Boogie (P0 PJORT)
Image

[18] DAF NG XG+ 530 Pusher (PP 2530T)
Image

[19] MAN NG GX 18.580 (PP 8804S)
Image

[21] Volvo FH5 750 Boogie (ZZ 75000)
Image

[24] Scania NG 500S Super (G5 PJORT)
Image

[25] Scania NG 500S Super (G6 PJORT)
Image

[26] Scania NG 500S Super (PP 0026T)
Image

[27] Scania NG 500S Super (G2 PJORT)
Image

[28] Scania NG 500S Super (G3 PJORT)
Image

[30] Scania NG 770S V8 Boogie (ZZ 77000)
Image

[34] Scania NG 530S V8 (WPR 0740T)
Image

Image

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
kontakt@pjotertransport.eu
Ciekawie się zapowiada..
Widzę, że długo bez firmy nie wytrzymałeś :V Zestawy całkiem spoko, zobaczymy jak dalej będzie dziać się w temacie.
Super firma jes;o byłoby miejsce to jestem chętny
Pomarańczowa lepsza, żywo wygląda.
Siema, wrzucam graty do auta i jadymy z tematem, niedługo wpadnie jakaś relacyjka.

Image
Dzień Dobry!

Dzisiaj będzie, krótka relacyjka.

Bremen (DE) --> Manchester (UK)

Rozładowałem się we wtorek w Osnabrucku w magazynie Nordfrosta i dostałem kolejne zlecenie tym razem do Anglii. 120 kilometrów podlotu na pusto po całą naczepę kwiatów do Manchesteru. Waga cudowna bo niecałe 1.5 tony. Fotki z załadunku niestety nie posiadam. Zacząłem focić dopiero na granicy niemiecko-holenderskiej, gdzie wykręciłem pauzę 9h i wyruszyłem koło 3 w nocy. Jechało mi się fajnie, droga praktycznie pusta, dobre discopolo grało z głośników. Dopiero niedaleko Antwerpii lekko się przykorkowało. Kilka kilometrów przed granica belgijsko-francuską otrzymałem booking na pociąg. Nie byłem zadowolony z tej informacji, bo miałem wielką ochotę na obiadek na promie :E. No ale podobno Calais stoi przez protesty francuskich celników i pociągiem idzie szybciej. Doleciałem do pociągu, załadowałem się na wagon i poszedłem na szybką 30 minutową drzemkę. Obudziłem się chwile przed przyjazdem do Folkestone, wysiadłem z wagonu, odpaliłem kamiona i rura na Manchester. Londyn oczywiście zawalony, także straciłem tam trochę czasu. Do miejsca docelowego dojechałem na końcówce czasu, ustawiłem się pod rampą i poszedłem spać. Mają mnie obudzić jak rozładują, a z tego co wiem trochę to potrwa. Do następnego!

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Wszystko fajnie wygląda, ale te halogeny to tragedia Wink 8m2yza
Nie ma co stale pisać tego samego jak tu zawsze jest poziom nie mniej niż 10/10
Dzień dobry!

Jeszcze dzisiaj powinna ukazać się relacja z powrotu do Polski, a tym czasem przedstawiam wam nowy ciągnik, który przyprowadziłem wczoraj na bazę. Jest to Mercedes Actros MP4 z 2017 roku. Auto przyjechało z Niemiec i napędza je silnik OM471 o mocy 476KM. W środku poza dużym radiem z nawigacją oraz systemami bezpieczeństwa nie ma nic wyjątkowego. W tej chwili auto jest u lakiernika, gdzie malowany jest przedni zderzak aby zgrywał się z całością auta. Ogonem dla tego ciągnika będzie naczepa Krone z Nordfrosta. Pozdro!

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Przekierowanie