eTrucks.pl • Od 17 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST

Pełna wersja: MTD Stencel
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Image


Nasze usługi drogą do Twojego sukcesu.

Nasza firma posiada wieloletnie doświadczenie, dzięki któremu jesteśmy w stanie sprostać nawet najtrudniejszym zadaniom z dziedziny transportu i jego organizacji. Specjalizujemy się w transporcie drogowym z wykorzystaniem naczep typu plandeka. Posiadamy na swoim koncie setki zadowolonych klientów, tysiące wykonanych dostaw i miliony pokonanych kilometrów. Obsługiwane przez nas tereny to: cała Europa, Turcja oraz od niedawna tereny Bliskiego Wschodu. Zapraszamy do współpracy i korzystania z naszych usług.



Wspólnie tworzymy firmę.

Początki naszej firmy sięgają czerwca 2018 roku, gdy zaczynamy jako podwykonawca większej firmy transportowej. W sierpniu 2019 roku przekształciliśmy się w autonomiczną firmę i do dnia dzisiejszego prężnie rozwijamy się jako firma świadcząc usługi na terenie całej Europy, Turcji oraz terenów Bliskiego Wschodu. Od samego startu naszym głównym celem było zadowolenie naszych klientów i dążenie do rozwoju. Siedziba naszej firmy znajduje się w miejscowości Człopa, zlokalizowanej na pograniczu województw zachodniopomorskiego, wielkopolskiego oraz lubuskiego, co pozwala nam sprawnie
i szybko organizować transport nawet z najdalszych zakątków Polski. Posiadamy szereg kontaktów wypracowanych przez lata ciężkiej pracy, dzięki którym jesteśmy w stanie zachować ciągłość zleceń. Nasza firma posiada podpisany kontrakt z niemiecką firmą AI Automotive z siedzibą w Hanowerze, w ramach którego dostarczamy produkty naszego kontrahenta do klientów na terenie całej Europy. Zapraszamy do współpracy, nasza firma nieustannie poszukuje kolejnych kontrahentów.



Współpraca z nami to:

Bezpieczeństwo
Jakość
Profesjonalizm


Poznaj nasz tabor.

Nasza firma posiada zadbaną flotę nowoczesnych pojazdów znanych i renomowanych europejskich marek. Nasze pojazdy spełniają normy emisji spalin Euro 6 oraz Euro 5, dzięki czemu możemy świadczyć usługi w każdym państwie Unii Europejskiej. Każdy z naszych zestawów jest systematycznie serwisowany, by zachować bezawaryjność, a co za tym idzie bezproblemowość i ciągłość dostaw. Zapraszamy do szczegółowego zapoznania się z naszym taborem, poniżej znajdziecie Państwo zdjęcia i opis każdego z naszych zestawów.


Image

Marka i model: Mercedes-Benz Actros MP4
Kabina: GigaSpace
Silnik: 12,8L R6 450KM Euro 6
Rok produkcji: 2018
Wyposażenie: CB Radio, radio wielofunkcyjne marki Bosch, czujnik zmierzchu, czujnik deszczu, asystent pasa ruchu, mikrofalówka, ogrzewanie postojowe, klimatyzacja automatyczna, fabryczna klimatyzacja postojowa, centralny zamek, tempomat odległościowy i inne.

Ciągnik sprzęgnięty jest z naczepą plandeką marki Kogel Cargo z 2018 roku.


Image

Marka i model: Volvo FH IV
Kabina: Globetrotter XL
Silnik: 12,8L R6 460KM Euro 6
Rok produkcji: 2016
Wyposażenie: CB Radio, radio wielofunkcyjne, czujnik zmierzchu, czujnik deszczu, asystent pasa ruchu, ogrzewanie postojowe, klimatyzacja automatyczna, fabryczna klimatyzacja postojowa, centralny zamek, tempomat odległościowy i inne.

Ciągnik sprzęgnięty jest z naczepą plandeką marki Kogel Cargo z 2016 roku.


Image

Marka i model: DAF XF105
Kabina: Super Space Cab
Silnik: 12,9L R6 510KM ATE Euro 5
Rok produkcji: 2013
Wyposażenie: CB Radio, radio CD, ogrzewanie postojowe, klimatyzacja manualna, klimatyzacja postojowa, centralny zamek, tempomat i inne.

Ciągnik sprzęgnięty jest z naczepą plandeką marki Kogel Cargo z 2016 roku.



Image

Marka i model: Renault Magnum
Kabina: Excellence
Silnik: 12,8L R6 480KM Euro 5
Rok produkcji: 2013
Wyposażenie: CB Radio, oryginalne radio CD, ogrzewanie postojowe, klimatyzacja manualna, centralny zamek, tempomat i inne.

Ciągnik sprzęgnięty jest z naczepą plandeką marki Kogel Cargo z 2015 roku.


Image

Marka i model: Scania R500
Kabina: Topline
Silnik: 15,6L V8 500KM Euro 5
Rok produkcji: 2012
Wyposażenie: CB Radio, radio CD, ogrzewanie postojowe, klimatyzacja automatyczna, centralny zamek, tempomat i inne.

Ciągnik sprzęgnięty jest z naczepą plandeką marki Kogel Cargo z 2018 roku.


Kontakt z naszą firmą.

Siedziba: ul. Zwycięstwa Wojska Polskiego 35A
78-630 Człopa
Polska
Adres E-Mail: stencel23@gmail.com

Zapraszamy na nasze media społecznościowe.

Nasz Fanpage:Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
[size=x-large]Nasza strona internetowa: Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Na ten moment strona dostępna tylko w wersji na komputer


Dodatkowa informacja: być może ktoś z Państwa pamięta firmę MTD Stencel i jej poprzednie wcielenie. Firma nie upadła, lecz przeszła znaczne zmiany, dokładny opis całej sytuacji znajdziecie Państwo na naszym Fanpage'u.
Fajny zróżnicowany tabor, podoba mi się.
Bardzo dobra prezentacja firmy i taboru - powodzeniaSmile
Bardzo ładna i ciekawa prezentacja firmy a tabor wygląda dobrze ,więc powodzenia Smile
Super to wygląda powodzenia Cool
Prezentacja firmy spoko 10/10 zestawy są ciekawe
W imieniu całej firmy dziękuję za miłe słowa pod prezentacją. Czas na fotorelację ode mnie, co prawda ostatnią relację tego typu robiłem lata temu, ale mam nadzieję, że całkowicie z wprawy nie wyszedłem. Big Grin Oczywiście porady i sugestie mile widziane.

Załadunek: Stokes, Demminer Straße 30, 99091 Erfurt, Niemcy
Rozładunek: GNT, Alte Weide 15, 24116 Kiel, Niemcy
Ładunek: Materiały do produkcji szaf transformatorowych, 8 ton

Obudziłem się około 7:00, jeszcze przed budzikiem. Wstałem, wysiadłem z kabiny rozprostować kości i nastawiłem wodę na kawę. Po kilku chwilach zadzwonił telefon - spedytor z informacją o dzisiejszym planie. Złapał fajny przerzut po Niemczech z Erfurtu do Kiel, a że po ostatnim kursie stałem w Elxleben to na załadunek miałem rzut beretem. Pauza wychodziła mi na chwilę przed 8:00, więc stwierdziłem, że zjem spokojnie śniadanie, umyję gary, ogarnę się i równo o 8:00 ruszę w stronę załadunku. Spedytor dostał informację, że towar jest już gotowy i kazali podstawić zestaw około 8:30. Jak zaplanowałem tak zrobiłem i spokojnie ruszyłem w stronę podanego adresu, niby tylko kilka kilometrów, ale jak to w dużym mieście o tej porze, godziny szczytu zrobiły swoje i pod firmę zajechałem około 8:20. Zostawiłem auto przed bramą i poszedłem się zapytać co i jak. Kazali od razu wjeżdżać na plac i otwierać drzwi. Nastawiałem się na załadunek bokiem, a tu niespodzianka, otworzyłem drzwi, przyjechał wózkowy, wrzucił mi paleciaka na naczepę i ogień, musiałem samemu ustawiać towar. Trochę się upociłem przy robocie, ale nie ma co narzekać, wózkowy szybko i sprawnie podawał mi kolejne elementy i po około 40 minutach było po robocie. Na naczepie miałem zbieraninę różnych materiałów, od ściany poładowane palety z blachami, metalowe skrzynie z różnymi częściami, trochę stojaków transportowych, całość według Lieferscheina ważyła niecałe 8 ton. Przed wyruszeniem liczyłem, że wezmę szybki prysznic, ale nic z tego. Papiery gotowe, podpisuj pan i jedź, bo firma w Kiel pracuje tylko do 20:00, a to dzisiaj musi do nich dojechać. No nic, przebrałem się, sprawdziłem w nawigacji czy po drodze się nie korkuje i lecimy z tym koksem. Całe szczęście firma znajdowała się na obrzeżach miasta, więc już po chwili byłem na autostradzie 71. Na drodze spokój, aż w szoku byłem, jak nie w Niemczech. Szło elegancko i nim się obejrzałem zjeżdżałem na 7. w stronę Hanoweru. Droga szła sprawnie i bez problemów, ruch zwiększył się dopiero na węźle siódemki z dwójką pod Hanowerem, ale tam to standard, kawałek dalej jednak znowu była cisza i można było śmiało lecieć dalej. Cztery i pół godziny jazdy wykorzystałem niemal co do minuty, zjechałem na pauzę, szybko coś zjeść, kupiłem na stacji kawę i po 46. minutach ruszyłem w dalszą trasę. Za Hamburgiem odbiłem na autostradę nr. 20, w Bad Segerbergu złapał mnie lekki korek, ale nic wielkiego, minąłem miasto i już byłem niemal u celu. Rozładunek miałem w dalszej części miasta, więc chwilę mi zeszło zanim dojechałem, na szczęście całość drogi jechałem autostradą. Zajechałem pod firmę, od razu mnie wpuścili na plac i kazali otwierać prawy bok. Zanim ogarnąłem naczepę do rozładunku to wózkowy wrócił z przerwy i zaczął rozładowywać. Bez większych problemów towar został rozładowany, poszedłem po dokumenty dla mnie, przy okazji postanowiłem podpytać o jakieś miejsce na pauzę. Niestety, w okolicy ciężko z parkingiem dla dużych, ale powiedzieli, że często kierowcy stają wzdłuż drogi pod ich firmą i nikt się nigdy nie czepia. Stwierdziłem, że nie będę kombinował i zrobię tak jak mówią, na szczęście pozwolili mi skorzystać z toalety i prysznica na firmie. Wóz zaparkowany, kierowca ogarnięty, trzeba się szykować do spania. Na jutro plan ambitny, z samego rana ładuję na Pragę, ale szczegóły dostanę SMS'em za parę chwil. Ja tymczasem zasuwam firany, odpalę jeszcze może chwilę jakiś film i lulu. Trzymajcie się, do następnego.

Miejsce, w którym pauzowałem w Elxleben, spokój, cisza, nikt nie przeszkadzał.
Image

Wjazd do Erfurtu.
Image

Zestaw pod bramą, idziemy na piechotę się zameldować.
Image

Rękawice ubrane, paleciak w ruch, czekamy na towar.
Image

Załadowane, zepnę jeszcze tylko te dwa pojemniki i paletę i można jechać.
Image

Ruszamy w stronę autostrady.
Image

Wlatujemy na 71.
Image

Gdzieś na autostradzie 38.
Image

Za Hanowerem, lecimy dalej w stronę Hamburga.
Image

Pauza 45 gdzieś w okolicach Hamburga.
Image

Wpadamy na 20., coraz bliżej do celu.
Image

Widok na panoramę Kilonii.
Image

Autostradą wzdłuż Kilonii.
Image

Wjazd do miasta.
Image

Na placu u odbiorcy, odpinamy paski, puszczamy napinacze i ściągamy plandekę.
Image

Postawiłem klamota wzdłuż drogi tak jak radził gość z biura, idę pod prysznic na firmę i do spania.
Image
Fotorelacja jest niezwykle bardzo ciekawa i świetna , duży opis a ujęcia spoko Smile
Fotorelacja bardzo fajna Smile ciekawe są foty
Fotorelacja zasługuje w pełni na10/10
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Przekierowanie