13/06/2016, 04:54 PM
Czołem
Zacytuje sam siebie, tak będzie szybciej
Faktycznie wychodzą ostatnio cyrki ze strony PM, bo przecież mapa robocza od dawna jest wrzucana na ich serwer więc nie do końca zrozumiałym jest ich obecne biadolenie nad teoretyczną dezorganizacją rynku przesyłek. Być może ekipa PM obawia się dominacji i ew. popularności tego regionu nad pozostałą częścią mapy.
Oczywistą sprawą jest, że im więcej firm w danym mieście/lokacji tym więcej będzie generowanych przesyłek i połączeń a o to min. chyba chodzi w tej grze, żeby było co, skąd i dokąd wozić. Moim zdaniem Im więcej firm tym większy realizm a samo ich odnalezienie zajmie więcej czasu a gra trafi na półkę o wiele później.
Przyznaję, że faktycznie firm się namnożyło ale wynikło to spontanicznie w trakcie budowy i pojawienia się ciekawego miejsca na firmę, co automatycznie było adaptowane pod nią. Biorąc pod uwagę rozległość terenu samego Trójmiasta i ilość ciekawych, charakterystycznych i mam nadzieje choć trochę rozpoznawalnych dla niego miejsc które mimochodem powstały to ogólna liczba lub rozlokowanie firm na tych terenach w jakiś szczególny sposób nie rzuca się w oczy. Ot, wyszła spora, chyba unikalna w porównaniu do innych map aglomeracja miejska na której objechanie wszystkich zakamarków/firm zajmie pewnie a może i z ponad 1h.
Jeśli chodzi o generowanie ładunków z tego regionu to jest ich rzeczywiście sporo, co jest rzeczą oczywistą przy dużej ilości firm. Oczywista sprawą jest również spora ilość towarów generowanych na rynek "lokalny" co przy rozległości Trójmiasta nie powinno chyba stanowić problemu a tym samym nie możemy tu mówić o jakimś europejskim monopolu na towary czy dezorganizacji rynku towarów. Po prostu jest możliwość realizacji krótkich kursów regionalnych.
Natomiast co do losowego generowania ładunków z całej Europy do Trójmiasta to nie powinno mieć znaczenia, bo o ile do samego Trójmiasta jest spora ilość zleceń ogólnie, to jednak decydującym elementem jest tutaj miasto startowe i firmy znajdujące się w nim a raczej powiązanie przepływu towarów danego rodzaju z firmy A do B. No i przede wszystkim decyzja gracza skąd i dokąd chce jechać i co przewozić.
Pod tym względem losowość generowania zleceń jest taka sama jak dla każdego innego miasta.
ale
mając na uwadze kompromis z ekipą PM, na mapie dokonane będą pewne korekty wynikające bardziej potrzeby jak największej optymalizacji mapy oraz z dopracowania rodzajów użytych firm niż ich ilości. (Spora część firm ma tylko dostawę towaru i jest związana z raczej typowo polskim klimatem którego chyba oczekujecie). Wszystko jest w fazie dopracowywania a co będzie to będzie. Będziemy się starali żeby było tego jak najwięcej
P.S
Prywatnie powiem tak, że ukazanie się hipotetycznego ETS3 w takiej formie logistyczno - ekonomiczno - urbanistycznej jak obecna nie będzie żadną rewolucją a jedynie kontynuacją tego co jest klepane od wielu lat czy kolejnych odsłon gry.
Czyli moim zdaniem Wtórna nuda i schematyzm który w końcu tą grę uśmierci
Być może panowie z PM nie rozumieją tego i uparcie podążają tą samą drogą
ale tak jak pisał Radol
Mapa jest budowana dla Was i to Wy powinniście dokonać ostatecznej oceny i decydować o tym jak m/w mapy maja wyglądać.
Zacytuje sam siebie, tak będzie szybciej
Faktycznie wychodzą ostatnio cyrki ze strony PM, bo przecież mapa robocza od dawna jest wrzucana na ich serwer więc nie do końca zrozumiałym jest ich obecne biadolenie nad teoretyczną dezorganizacją rynku przesyłek. Być może ekipa PM obawia się dominacji i ew. popularności tego regionu nad pozostałą częścią mapy.
Oczywistą sprawą jest, że im więcej firm w danym mieście/lokacji tym więcej będzie generowanych przesyłek i połączeń a o to min. chyba chodzi w tej grze, żeby było co, skąd i dokąd wozić. Moim zdaniem Im więcej firm tym większy realizm a samo ich odnalezienie zajmie więcej czasu a gra trafi na półkę o wiele później.
Przyznaję, że faktycznie firm się namnożyło ale wynikło to spontanicznie w trakcie budowy i pojawienia się ciekawego miejsca na firmę, co automatycznie było adaptowane pod nią. Biorąc pod uwagę rozległość terenu samego Trójmiasta i ilość ciekawych, charakterystycznych i mam nadzieje choć trochę rozpoznawalnych dla niego miejsc które mimochodem powstały to ogólna liczba lub rozlokowanie firm na tych terenach w jakiś szczególny sposób nie rzuca się w oczy. Ot, wyszła spora, chyba unikalna w porównaniu do innych map aglomeracja miejska na której objechanie wszystkich zakamarków/firm zajmie pewnie a może i z ponad 1h.
Jeśli chodzi o generowanie ładunków z tego regionu to jest ich rzeczywiście sporo, co jest rzeczą oczywistą przy dużej ilości firm. Oczywista sprawą jest również spora ilość towarów generowanych na rynek "lokalny" co przy rozległości Trójmiasta nie powinno chyba stanowić problemu a tym samym nie możemy tu mówić o jakimś europejskim monopolu na towary czy dezorganizacji rynku towarów. Po prostu jest możliwość realizacji krótkich kursów regionalnych.
Natomiast co do losowego generowania ładunków z całej Europy do Trójmiasta to nie powinno mieć znaczenia, bo o ile do samego Trójmiasta jest spora ilość zleceń ogólnie, to jednak decydującym elementem jest tutaj miasto startowe i firmy znajdujące się w nim a raczej powiązanie przepływu towarów danego rodzaju z firmy A do B. No i przede wszystkim decyzja gracza skąd i dokąd chce jechać i co przewozić.
Pod tym względem losowość generowania zleceń jest taka sama jak dla każdego innego miasta.
ale
mając na uwadze kompromis z ekipą PM, na mapie dokonane będą pewne korekty wynikające bardziej potrzeby jak największej optymalizacji mapy oraz z dopracowania rodzajów użytych firm niż ich ilości. (Spora część firm ma tylko dostawę towaru i jest związana z raczej typowo polskim klimatem którego chyba oczekujecie). Wszystko jest w fazie dopracowywania a co będzie to będzie. Będziemy się starali żeby było tego jak najwięcej
P.S
Prywatnie powiem tak, że ukazanie się hipotetycznego ETS3 w takiej formie logistyczno - ekonomiczno - urbanistycznej jak obecna nie będzie żadną rewolucją a jedynie kontynuacją tego co jest klepane od wielu lat czy kolejnych odsłon gry.
Czyli moim zdaniem Wtórna nuda i schematyzm który w końcu tą grę uśmierci
Być może panowie z PM nie rozumieją tego i uparcie podążają tą samą drogą
ale tak jak pisał Radol
Mapa jest budowana dla Was i to Wy powinniście dokonać ostatecznej oceny i decydować o tym jak m/w mapy maja wyglądać.