eTrucks.pl • Od 17 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST

Pełna wersja: Poland Rebuilding [Worklog]
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
i parę zaginionych fot tak trochę pod Mundial; wyniki reprezentacji nie komentuje bo skończyło się jak zawsze ........

ale jakieś tam flagowe stadiony mamy Wink

Image

Image

Image

lokalne również będą

Image

Image

ale kto wie czy czasem gdzieś tam w kozich wolkach nie rośnie nam nowy talent na miarę Mbappe bo Lewy, Ronaldo, Messi itd to jednak przereklamowane stare odgrzewane kotlety Tongue

Image

ooo i jeszcze Pogoń Szczecin w trasie na ligę albo obóz treningowy czy cuuuś

Image

i parę fot z testów

Image

Image

Image

Image

Image

Image


PRZERWA WAKACYJNABig GrinTongue

Image


Wink
Pany, ale zdjęcia wrzucamy w jpg lub jpeg.
Narodowy to mnie zgiął w pół, dosłownie. :E
10/10
A te orliki to cud, miód...
Na jesieni będzie wszystko readyPytajnik
P.S. Ja w sumie, to tylko się jaram, bo poza graniem w randomowe giereczki typu LOL, Fortnite i inne Srajcrafty, to nie mam nic do roboty... A na ETS-a to neta mam mech, żeby to instalować.
Big Grin
Wiem że sam tą mapkę robisz ale to jest twoja decyzja bo kto by nie zrobił coś to i tak to poprawiasz po swojemu więc się nie żal że jesteś sam bo na ten temat rozmawialiśmy pewnie ponad rok temu ale widzę nic się nie zmieniło musisz mieć ostatnie zdanie co do wizualizacji mapki (no chyba że po GRAKUPL też poprawiasz co moim zdaniem jest jednym z najlepszych Mapmakerów w ETS 2) a to jest moim zdaniem błąd bo niektórzy Użytkownicy woleli by mieć np. przelotową jakąś miejscowość niż odwzorowane jakieś tam węzły które zajmują sporo miejsca na mapce.
Ja pracuje nad drogą między Mławą a Ostrołęka aby stworzyć jakiś kanał przelotowy, bo go tam brakuje. Przy okazji sektory na których jestem również zostały poprawione. Coś tam robię ale na małą skalę bo pracuje wolno... nawet bardzo. Już kiedyś wziąłem na swoje barki baaardzo duży teren, który wykończyłem w 50% jednak ostatecznie przez wersje, afery, brak czasu porzuciłem tamtą pracę.

Mapen machen... Tongue
A nie lepiej dać graczom np. przelotowe miejscowości (Bardziej by się ucieszyli się) niż jakieś odwzorowanie węzłów czy skrzyżowań.
To jest Euro Truck Simulator a nie Poland Truck Simulator... Graczom trzeba zapewnić miłą jazde po autostradach i węzłach a nie męczarnie przez ciągłe miejscowości. U nas jest to moim zdaniem wypośrodkowane idealnie.

Zapoznaj się z tym: https://www.gddkia.gov.pl/pl/1077/mapa-s...udowy-drog <- W Polsce się dzieje, budowane jest coraz więcej dróg szybkiego ruchu i austostrad. Nie pokazujmy poprzez ME światu, że Polska to zaścianek gdzie psy dupami szczekają a jeździ się tylko po jakiś wąskich ścieżkach.

Dowodem na to, że u nas działa to dobrze może być fragment DK16 - Grudziadz - Olsztyn. Jest tam proporcja Miasto - Trasa - Miasto - Trasa - Miasto - Trasa.

Nie wiem z czego bardziej ucieszą się gracze, każda osoba to indywidualista... a przynajmniej tak powinno być. Tongue Wiem czego ja sam oczekuję od mapy jako gracz który przejechał 1 000 000 km w ETS2 i tak właśnie robię mapę. Swoją wizją a jak się komuś nie podoba to Map Editor w ruch i róbta po swojemu. Poradniki są na moim kanale.

Pozdrawiam. Smile
"Tiry" coraz bardziej "są wyrzucane" poza obszary gęsto zabudowane.
Graku ma racje - trzeba to w sensowny sposób wszystko wypośrodkować i do tej pory w miarę to tak było.
Nawet było to lekko naginane choćby na terenie wokół Gdańska.
Teraz wyobraź sobie żeby tak zrobić wokół każdego dużego miasta Polski... Praktycznie jeździł bys zawsze w terenie zabudowanym - a po za tym chyba by się wszystko nie zmieściło.
Zapominacie o skali mapy i że granice Polski w ME są stałe.

Reasumując - musi to być w miarę realne ale w wersji 'mini'
Moim zdaniem ogólna wizja miast i tego co i w jakiej formie znajdzie się na mapce powinna zawsze być sprawą autorów mapki ponieważ słuchając ludzi w każdym duperelu byłby jeden wielki chaos (każdy by coś tam "swojego" chciał mieć na mapce a spełniając każde z oczekiwań prace by były mocno sparaliżowane).
Rozumiem też w pewien sposób graczy ponieważ każdy chciałby mieć tą swoją miejscowość czy jakieś tam większe miasto w swoich okolicach i to jest całkowicie normalne. Ale trzeba pamiętać także, że gra i ekipa PR mają pewne ograniczenia których się nie przeskoczy lub wymagają ogromu pracy (czy to np. modeli, prefabów itp. w samej grze czy zasobów ludzkich w przypadku ekipy PR) i tu odbiorcy mapki powinni trochę zrozumieć, iż zwyczajnie trzeba iść czasem na ustępstwa i nie można mieć wszystkiego.
Moim zdaniem mapa PR bardzo dobrze ma wszystko zrównoważone bo jest: ładna wizualnie, w miarę możliwości przypomina realną Polskę oraz jest bardzo grywalna czyli wszystko jest wykonane należycie i nie ma co się doczepiać detali, że za mało miast przelotowych czy też innych pierdołek nie mających większego znaczenia dla całości projektu. A najważniejsze jest to, że projekt cały czas się rozwija jest poprawiany, przebudowywany itp. dzięki temu z każdą nową wydaną wersją mamy jakieś nowości do podziwiania.
(01/07/2018 02:39 PM)GrakuPL napisał(a): [ -> ]Zapoznaj się z tym: https://www.gddkia.gov.pl/pl/1077/mapa-s...udowy-drog <- W Polsce się dzieje, budowane jest coraz więcej dróg szybkiego ruchu i austostrad. Nie pokazujmy poprzez ME światu, że Polska to zaścianek gdzie psy dupami szczekają a jeździ się tylko po jakiś wąskich ścieżkach.
No to zróbcie same autostrady i będziemy światowi co dupami nie szczekają (to jest tylko gra a nie realizm jak to niektórzy sobie wyobrażają)
Przekierowanie