(03/04/2015 05:25 PM)maniakunitra1 napisał(a): [ -> ]To jak w końcu bo nie kumam ? xD
Strona do tyłu i jak byk radol napisał że to żart
czy tak ciężko poszukać ?
Można prosić jakieś nowe info jak tam stan prac nad mapą?
a) 2-óch mapmakerów zakończyło prace nad 'swoimi' terenami.
b) Trzeci wciąż pracuje i czekam na zakończenie prac.
Później już z całą mapą czeka mnie sporo pracy:
a) Uaktywnienie wszystkiego co potrzeba (co zostało nowo zbudowane a nie uaktywnione) - czyli ekonomia.
b) Wymiana czyli aktualizacja prefabów do najnowszej wersji paczki od FLD 1.9 (robiąc to tym razem robię to ostatni raz - później prefaby bedą sie podmieniać automatycznie wraz z wydaniem nowej wersji paczki)
c) Sprawdzenie głównych połączeń szczególnie na krańcowych sektorach mapy.
To te najważniejsze etapy jakie musze zrobić aby uznać ze mapa jest przygotowana do wydania, choć nawet w takiej formie jak mam teraz jest grywalna na patchu 1.16 jednak wciąż z mapą promods w wersji 1.84.
Pytanie: Czy ta mapa będzie dostosowana pod ProMods wersji 1.90 na wersji gry 1.16
Radol, to już cudowna wiadomość. Twój żart w sercach dziesiątek jak nie setek lub tysięcy ludzi zasiał trwogę, bo był ostry. Z utęsknieniem czekamy aż mapka ujrzy światło dzienne, i ni cholerci ani troszkę nie ponaglamy, gdyż wiemy że wszystko potrzebuje swego czasu. Dodatkowo, wiemy że już na etapie wczesnych beta-testów sprawdzałeś co się będzie dziać w update 1.17 i pod to przygotowujesz mapkę, tak więc myślę że mogę w imieniu wszystkich czekających gratulować wspaniałej (choć nie poznanej jeszcze) pracy i twierdzić, że jest to najbardziej oczekiwany przez nas mod do ETS2.
Pozdrawiam,
skaecik
Ja tam mogę jeszcze rok poczekać puki GTA V wyszło na pc to będe praktycznie tylko w to grał. Tak czy siak powodzenia życzę przy pracach.
PS Nie rób blokady edycji mapy. Wiemy żeś się napracował i pracować jeszcze będziesz ale pomyśl każdy na mapie chciałby mieć swoją baze, domek, wioske, ulice czy podwórko
(14/04/2015 06:33 PM)TruckerArus napisał(a): [ -> ]Pytanie: Czy ta mapa będzie dostosowana pod ProMods wersji 1.90 na wersji gry 1.16
Tak - właśnie pod te wersje będę to robił i stąd musze walczyć z podmianą prefabów.
Na pewno ja będę posiadał działającą taką wersje pod promod 1.90 i patch 1.16 ale....
Nie wiem jednak czy dokładnie w takiej wersji mape wypuścimy jeśli w międzyczasie SCS wypuści patch 1.17 a ja nie skończe wykańczania mapy.
Sporo tutaj zależy jaki będzie w tym czasie aktualny patch, aktualna mapa promods...itd.
Niestety trochę niefortunnie się złożyło, że zbliża sie termin sporych zmian (nowy patch , dlc) i wydanie mapy celowo moge opóźnić aż "się wszystko uspokoi" by nie było trzeba wydawać co chwila nowej wersji mapy.
Na pewno przez pewien czas nie bedziemy kontynuować prac na samej mapie więc nie ma mowy o jakimś opóźnieniu ze względu na budowanie.
Musimy zrobić przerwę - i w końcu mapę wydać.
Zostanie mi tylko 'szybkie reagowanie' i dostosowanie tego co potrzeba do nowej wersji patcha i mapy promods.
(14/04/2015 06:41 PM).:KOWALSKI:. napisał(a): [ -> ]PS Nie rób blokady edycji mapy. Wiemy żeś się napracował i pracować jeszcze będziesz ale pomyśl każdy na mapie chciałby mieć swoją baze, domek, wioske, ulice czy podwórko
Napiszę tak:
Mapmakerzy jak i ja często nie raz siedzieliśmy i będiemy siedzieć dzień w dzień - noc w noc nad mapą i jakoś żaden z nas nie ma ani swojego domku, bazy, wioski czy ulicy.
Może My też byśmy chcieli - ale nie mamy bo w przeciwieństwie my przy pracy nad mapą nie myśleliśmy o swoich zachciankach i drażnji mnie trochę ten temat gdy nie mamy jeszcze mapy wykończonej a już muszę rozpatrywać kwestie zachcianek innych.
W tej kwestii mapmakerzy mają u mnie zdecydowanie pierwszeństwo i wolałbym aby blokada została odebrana nie jako taką "chciwość" ale jako to, że nawet mając okazje zrobienia coś przy okazji dla siebie mapmakerzy robili jednak mapę z myślą tylko o ogóle użytkowników.
Może by warto w taki sposób do tego podejść?
Akceptacja blokady będzie niejako docenieniem przez Was pracy i podejścia do niej przez mapmakerów.
Właściwie to nie wiem czy blokada w ogóle będzie ale napisałem to abyście przemyśleli tak na chłopski rozum kto tu faktycznie zasługuje i się powinien domagać swojego domka,bazy czy ulicy?
Ja bym chciał aby ilość użytkowników którzy chcą sobie zedytować później mapę była równa liczbie tych co umieją i czynnie nam pomagali w jakiś sposób czy to z modelami czy prefabami aby mapa była atrakcyjniejsza, lepsza ..itd.
Niestety tych drugich było znacznie mniej.
p.s.
Sorry za post pod postem - teraz auważyłem.
Zapomnialem że jako ostatni pisałem w temacie.
Co do blokowania mapki to wam powiem, że powinniście się cieszyć, iż tu Team robi w ogóle mapkę naszego kraju i to za darmo bo wiadomo jakie są teraz czasy (mało jest moderów robiących coś za darmo bo większość nawet za najdrobniejsze prace w zmodzie kasuję i to często nie mało). A co do blokowania to jest też wola autorów którym należy się szacunek za świetnie wykonaną robotę co widać po oficjalnych materiałach w temacie i tych które widziałem nieoficjalnie.
Świętym prawem autorów są warunki i forma wydania mapki i nie można tu im niczego narzucać.
Oczywiście należy tu w pełni zrozumieć team PR jeśli zablokują mapkę ponieważ tam są dodane elementy unikalne (modele itp.) które nadają mapce indywidualnego charakteru i nie powinny być użyte w innych projektach - chodzi o to aby za chwilę nie pojawiały się mapki z wykorzystaniem ich modeli gdzie ktoś powyciąga z niej co mu się przyda oraz zapomni sobie (niby przypadkiem) o tym skąd ma modele i będzie się uważał za mega moodera który zrobił mega mapkę która w rzeczywistości będzie projektem "na cudzych plecach". Ja sam od jakiegoś już czasu obserwuję tego typu trend zapominania o autorach (często to jest przy modelach pojazdów gdzie ktoś skonwertuję tylko model z GTS-a i uważa się za jedynego autora i właściciela modelu) i tu dobrze aby takie coś nie miało miejsca w przypadku tej mapki bo nawet nie chodzi o wykorzystanie samych sektorów mapki ale ich modeli w innych projektach map.
Tak więc szanujmy prawa i wolę autorów modów bo bez nich nie było by takiego zainteresowania ETS2 a Wy nie moglibyście cieszyć oka wieloma wspaniałymi projektami jakie powstały i zostały wydane do tej gry.