Ponieważ były drobne problemy techniczne. Coś co działało gdy robiłem zdjęcie, po przystosowaniu pod PM przestało działać i musiałem to naprawić, a mając gorączkę ciężko się pracuje.
Ale już dzisiaj powinno się pojawić jak tylko graku wgra to na swoje tuby
Ujęcia pochodzą jeszcze z wersji nieprzystosowanej pod PM (stare SCSowe słupy) przez co widać niepasujące znaki, ale to nie ma już znaczenia ponieważ wszystko działa jak należy
Pomysł i wykonane świetne tylko aby nie było tego za dużo na mapce (tak jak w realu nie jest to powszechne rozwiązanie) ale o to raczej mogę być spokojny w końcu przy polandzie siedzą rozsądni ludzie.
Ciężko by było ich pełno, jeżeli dopiero co będą powoli wprowadzane. Najpewniej na start będą w kilku losowych centrach miast. W końcu trzeba je ręcznie aktywować na takich skrzyżowaniach więc może to potrwać.
Znaczy mi chodziło żeby właśnie ich nie było za pełno bo to by było już nie realne i najlepiej (jak na moje) aby pojawiały się plus minus w takich miejscach gdzie w realu rzeczywiście takie rozwiązanie występuję
O ile na terenach tworzonych PO wprowadzeniu tego to nie sprawiało by to większego problemu, tak sprawdzanie każdego skrzyżowania na terenie PL i porównywanie do reala czy jest, czy nie ma jest nieco awykonalne jeżeli chce się by mapa się rozwijała, z tego też powodu będą one w losowych lokacjach.
Mogę dać przykład w Rzeszowie swego czasu pomontowali takie coś ale po jakimś czasie to zdemontowali nie wiadomo czego. Nie wiem czy wszędzie ale tam gdzie widziałem to teraz nie ma. Także losowe dodawanie tych świateł będzie moim zdaniem ok.
Cytat:Pomysł i wykonane świetne tylko aby nie było tego za dużo na mapce (tak jak w realu nie jest to powszechne rozwiązanie) ale o to raczej mogę być spokojny w końcu przy polandzie siedzą rozsądni ludzie.
A ja Uważam że w realu na wielu skrzyżowaniach powinno to być jak najbardziej powszechne zwłaszcza na takich na których zmiana świateł jest dłuższa niż by się to wydawało kierowcom lub zbyt krótka żeby tą zmianę zauważyć ot wynika to z priorytetu kierunków i obciążenia ruchem, a przede wszystkim gotowości kierowców zajętych swoimi srajfonami, pudrowaniem nosa przez Panie, szukania dziury w całym samochodzie i tym co tam jeszcze musimy ogarnąć w tym codziennym pędzie nie wiadomo dokąd względem gotowości do podjęcia płynnej jazdy Problemem są dodatkowe koszty wdrażania takiego nie do końca potrzebnego systemu kierowania ruchem allle śpieszącym się pozwala on Ogarnąc emocje
Na potrzeby Gry miły akcent, tak samo jak strzałki warunkowe które też niczego w grze nie zmienią bo gra sobie Spawnuje jak chce a AI jada tam gdzie chcą Przeważnie nie tak jakbyśmy tego oczekiwali jeśli chodziłoby o płynność działania Gry bo ma to istotny wpływ gdzie, co, jak i z której strony się spawnuje ... a strzałkami warunkowymi Na razie nie spowodujemy płynnego przepływu AI ..
Allle idąc dalej tym tropem Zielona ... Fala na kolejnych skrzyżowaniach w grze ze światłami .. gdyby to działało .... byłoby płynnie ... Teraz im częściej AI się Zatrzymuje i nie Wie co robić na skrzyżowaniach (często sie to zdarza) Tym Większe prwdpdb że gra zacznie zalagowywać
Wracając do WorkLogu
Gra się zmienia na +
Mapa stara się podążać
Zasadniczo połowa terenu jeszcze nie wydanego wymagała by Liftingu
Póki co jest cały czas robiony MIX
i zawsze będzie jakieś Wasze Alle
Dlatego też wymagana Wyrozumiałość
świeży Mix zmian na mapie (cześć Terenów znana być powinna) aczkolwiek podejrzewam że Większość tzw znawców nie Pamięta co robiła w Zeszłym Tygodniu