(17/12/2016 11:31 AM)vanhelsing74 napisał(a): [ -> ]Radol,mapa Poland Rebulding jako osobny projekt, z całą pewnością sie obroni!
Żeby była jasność - nie ma mowy o osobnej polsce czyli projekcie gdzie macie tylko przebudowaną polskę a reszta wkoło jest ze standardowej mapy.
Mowa jest tutaj o powrocie ponownie do schematu Promods+PR (wymagany promods)
Wszystko mamy tak scalone że odseparowanie całkowite raczej praktycznie jest nie do wykonania.
I to działa w dwie strony.
Nawet promods juz tak nie zdoła zrobić by znowu były tylko ich tereny a tereny Polski z dlc.
Każda z ekip musiałaby na nowo przebudowywać wszystkie sektory graniczne.
A teraz podzielę się z warunkami jakie postawił nam "szef" promods:
Tłumaczenie jest przez translator więc bierzcie poprawki
Witam Radol i przyjaciele,
To smuci mnie, aby zobaczyć, że dyskusja jest coraz bardziej podgrzewana.
Moglibyśmy napisać o tym w wielu punktach i stron, ale zrobię to kompaktowy i jasne.
# 1 - To nie jest czepianie się szczegółów o "złej jakości" lub krytykę na starych częściach mapy, istnieje wiele miejsc w Polsce, które powstały wiele lat temu i tam też jeszcze wiele obszarów, w ProMods które są do 4 lat. Znalezienie takiego krajobrazu jest łatwe do znalezienia i krytykują i możemy rzucać błotem w obu kierunkach, ale nie spowoduje niczego pozytywnego.
# 2 - Nie chcemy, aby zobaczyć tę zależność dłużej jako "my i oni". Albo jesteś częścią ProMods albo nie. Jesteś teraz zostały wyizolowane od początku partnerstwa, a komunikacja jest bardzo słaba w tej chwili. Nie możemy polegać na Radol co wygląd raz na miesiąc, jesteśmy zespołem ponad 40 osób i teraz musimy komunikować się na co dzień.
# 3 - Jesteśmy zmuszeni do szybkiego uwolnienia, gdy SCS sprawia ogromne zmiany (jak zwalniając wersji 1.26 i DLC). Wspólnota oczekuje aktualizacji w ciągu kilku dni, a nie wiele miesięcy. To nie jest celem wygenerowania darowizny / pieniądze / komercjalizację lub cokolwiek spisek może być. Jest to obowiązkiem gminy.
# 4 - To sprowadza mnie z powrotem do kombinacji # 2 i # 3. Jeśli trzeba szybko dostarczyć i skontaktujemy się z komunikacji szybkich działań jest najważniejszym aspektem. Mamy już zaplanowane wydanie 2,12 od września i mówiliśmy o tym przez cały ten czas.
# 5 - Nie możemy mieć obszary niesprawdzone wstawione w finale map buduje one spowodowane nam problemy i dlatego trzeba było je wycofać. To nie ma wiele wspólnego z jakością produkcji, chociaż istnieją pewne błędy, ale bardziej dlatego, że uwalnia kompatybilnością jak 2,12 i 2,15 potrzebują stabilności. Możemy poprawić i uwolnić nowe obszary w następnej wersji 2.20, w przyszłym roku.
# 6 - Jeśli się uwagi dotyczące wykonywania niektórych obszarach, prosimy sprawdzić także liczyć TC niektórych polskich modeli. Istnieje wiele modeli, które są setki TC i są bardzo ciężkie w grze.
# 7 - Stale pracujemy we wszystkich sektorach mapie i to jest problem, że polskie sektory są "zablokowane". Czasami robimy poprawki do stwierdzenia, że sektor został przywrócony do starej wersji, a błąd został zwrócony. Jesteśmy teraz w wielkim międzynarodowym zespołem i pracujemy w wielu strefach czasowych, jeżeli na przykład sektor Polski zostanie dodane w europejskim czasie wieczoru, to ktoś inny może kontynuować dodawanie szablonów wejść w nocy i po przebudzeniu znowu pracować następnego dnia widać szablony znak na mapie. Nie jest to możliwe w przypadku przepływu prądu roboczego.
W celu rozwiązania problemów wyżej, a przede wszystkim integracji i działa jako spółka Proponujemy następujące:
* Przerwać czat Gadu-Gadu: wszyscy polscy członkowie mogą komunikować się ProMods Niezgody, kanał #polska. Zobaczysz poprawia komunikację, ponieważ mamy trzy inne polskie członków (Hixo, Abraxas i Zniwek). Można także udostępniać zdjęcia rozwojowych tutaj.
* Wszystkie polskie członkowie powinni mieć bezpośredni dostęp SVN. Work In Progress musi być aktualizowany każdego dnia, że praca jest wykonywana. Nie przeniesienie ProMods WIP poprzez Sharemods i sektorów niezależnie, jest to uciążliwe i nieefektywne i spowalnia rozwój.
* Sektory, które są kompletne mogą zostać przeniesione do oficjalnego katalogu build, kiedy stabilna przez ProMods adminów / wiodącego dewelopera.
* Można korzystać z mapy sektora ProMods: Sektor alokacji terytorium (mogę dodać wszystkie edytory map tutaj).
* Musisz użyć ProMods Mantis systemu: Modliszka za zgłoszenie i poprawianie błędów. Można ustawić język na polski, jeśli chcesz.
Dziękujemy za współpracę i robisz wielką pracę w wielu miejscach na mapie i byłoby smutne, aby zobaczyć ten znika, po prostu chcemy, aby utrzymać te same standardy i przyjmuje ten sam przepływ pracy dla każdego modder która produkuje dla ProMods.
Jeśli nie zgadzasz się z tymi warunkami będziemy zakończyć naszą współpracę z dniem 1 stycznia 2017 r.
EDIT:
Na razie muszę się z tym przespać, skonsultować to z mapmakerami czy ewentualnie chcą przejść na ich system aktualizacji sektorów i przestawienia się na tryb pracy promods.
Wszystko jest do dogadania.
Dla mnie naistotniejszy punkt którego tutaj mi zabrakło to ingerencja w samo budowanie terenów, technika pracy..itd..itd.
Czyli po prostu wsadzanie nosa w nie swoje sektory
Nic nie jest wspominane tutaj, po za tym że wszędzie się błedy mogą znaleźć.
Dla mnie to żadna nowość, ale chyba oni dopiero teraz to zauważyli że nie są święci.