Witam.Chcę podziękować tym,którzy się na taką świetną robotę.Mapa u mnie jest połączony z 6 kart,wszystko działa poprawnie.Zrobił aż 5 wycieczek.Był w Szwecji,Norwegii,Finlandii,teraz jeżdżę w Polsce.Jeszcze raz chcę powiedzieć Wielkie Dziękuję za taką pracę.A Polska wykonana jest w ogóle SUPER
Ludzie zamiast wytykać ekipie Polanda dlaczego nie zrobili twojego miasta, małej wsi obejrzyjcie sobie ten film.
Może wtedy zrozumiecie dlaczego nie ma tego miasta, wsi itp i być może nie będzie.
Dlaczego miasto które już jest nie ma w nim tego i tamtego.
Że w takim i takim mieście jest dużo rzeczy ściśniętych.
Ekipa PR zrobiła naprawdę kawał dobrej roboty.
A więc Dziękuje to by było na tyle.
Jest początek listopada do gwiazdki niedaleko, dlatego też małe info a mianowicie w chwili obecnej trwa modyfikacja/odświeżenie okolic Warszawy Stolica mocno nam się w tej grze zestarzała i zaczęła się sypać po trochu (niektóre jej freagmenty za poźno są wyświetlane co na starszych patchach było nieobecne - to w sumie chyba koronny dowód na to że SCS coś tam pomału w kodzie silnika modyfikuje/poprawia i dlatego też działanie mapy to loteria).
Na dzień dzisiejszy na pierwszy ogień idą węzły obwodnic W-wy. Co i jak będzie wyglądało ostatecznie to jeśli czas pozwoli a SCS nie namiesza dostaniecie pod choinkę
poniżej 2 węzły w którym miejscu nie powiem
'
'
ale na pewno jeszcze min 3 będą wymagały skasowania starych prefabów i zrobienia ich na nowo pozostałe poddane bedą liftigowi itd.
Do twórców PR może jakiś filmik z tego jak robicie taką mapkę ( o ile jest to możliwe )
A dwa zastanawia mnie fakt jak PR rozwiąże problem z mapą pod nowe DLC oversize od scs ?
I jak najbardziej prawdziwe to Twoje zdanie Adamie
Poniżej seria zdjęć prefabów SCSu na tle tych autorskich węzłów
najmniejszy prefab SCSu chyba doskonale wszystkim znany z podstawek i lubiany mam nadzięję
wersja trochę większego prefabu
i największa standardowa koniczynka na tle jednego węzła
i w porównaniu z drugim
Atrakcyjność tego typu rozwiązań SCSsowskich jest Wam chyba znana
Niemniej węzły autorskie wielkością nie odbiegają od tych oryginalnych, zajmują podobną ilość miejsca i owszem szło by to ciaśniej upakować ale wtedy wyszłaby moim zdaniem karykatura węzła z nonsensownymi i abstarkcyjnymi łukami pionowymi i poziomymi niwelety drogi
Żeby miało to wygląd musi zajmować tyle miejsca a jak się to ma do skali to sami oceniacie pisząc o mało realnych odległościach, że to nie tu ani nie tam ma coś być, nie w tym miejscu itd. Niestety dlatego też coś jest bardziej albo mniej podobne do reala. Zawsze pozostaje powrót do DLC i emocjonowanie się terenem oryginalnym gdyż taki wygląd mapy, układu dróg, wielkości kwadratowych miast itd. odzwierciedla umowny realizm tejże gry
Jedyny atut węzłów oryginalnych jest taki, że generują się one i wyświetlają w całości w 1 momencie Natomiast węzły autorskie obojętnie PR, PM czy inne składają się z wielu lub nawet bardzo wielu "elementów" co w skrajnych sytuacjach (w zaleznosci od miejsca na mapie) może się przyczynić do wiecie już czego
Dlatego ja staram się to robić jak najoszczędniej ale żeby wyglądało jak najlepiej
Dawno tu nikogo nie było...
Ale mam pytanie, w Gdyni pod Lidlem (Przy światłach do ronda) ciągle w tym samym miejscu gra mi się crashuje.
Czy jest update do tego? Powinniście to naprawić
(12/11/2017 03:19 PM)Kuba6790 napisał(a): [ -> ]Dawno tu nikogo nie było...
Ale mam pytanie, w Gdyni pod Lidlem (Przy światłach do ronda) ciągle w tym samym miejscu gra mi się crashuje.
Czy jest update do tego? Powinniście to naprawić
Tutaj znajdziesz temat gdzie należy zgłaszać wszelkie błędy na mapce: http://etrucks.pl/thread-45008.html
Więc najlepiej tam opisz swój problem, dołącz screena gdzie on występuję oraz log z gry a twórcy mapki na bank postarają się Ci pomóc lub jeśli to jest rzeczywiście problem z samą mapką wezmą to pod uwagę przy tworzeniu FIX-a poprawiającego to i owo.