(14/08/2019 11:59 AM)grisza141286 napisał(a): [ -> ]To może chociaż zdradźcie rąbka tajemnicy. Ilu Was aktualnie pracuje nad mapą łącznie z testerami ?
Polecam obejrzeć i dać suba Grakakowi (graku czy jak tam to się odmienia) to będzie się na bieżąco:
(25/07/2019 07:53 PM)Jakubek1993 napisał(a): [ -> ]Będzie jak będzie może do września może wcześniej nie wiadomo
Z takim podejściem Polski nie odbudujemy ^^ . Ja rozumiem, że nie macie czasu luba macie go zbyt mało lub Was jest zbyt mało aby w miarę szybko zaktualizować modyfikację. Ale z drugiej strony skoro robicie mapę nie tylko dla siebie ale również dla innych graczy pod publikę, więc nie dziwcie się ,że gracze się niecierpliwią. Bo spójrzcie ogólnie na promods , gigantyczny projekt a jednak prędko aktualizują swój projekt. Czekałem nieco ponad dwa tygodnie tym razem ale ogólnie w ciągu tygodnia zazwyczaj się wyrabiają a u Was od ponad miesiąca nie widać aktualizacji. Zaraz wyjdzie kolejny patch do gry a Wy nie możecie poradzić sobie z aktualizacją do poprzedniej wersji gry.
Troszkę zabawię się w adwokata...
Piszesz "Ja rozumiem..." - o to chodzi że nie rozumiesz.
Co innego tylko szybka aktualizacja aktualnej mapy pod wydany patch, a co innego aktualizacja wraz z dodaniem nowych lub/i przebudowanych terenów.
Najwidoczniej autorzy postanowili (lub zostali "zmuszeni" przez techniczne problemy) przeczekać z aktualizacją mapy do czasu zakończenia aktualnych prac na mapie.
Opóźnienie aktualizacji może wynikać z wielu czynników. Dodatkowo nigdzie nie wyczytałem aby ktoś się zobowiązał że aktualizacja będzie zawsze zaraz poo wydaniu nowwej wersji promods.
Po za tym PR to specyficzna nakładka na promods, więc siła rzeczy aktualizacja jest trudniejsza i jednocześnie MUSI ona nastąpić po aktualizacji promodsa.
Dlaczego napisałem że nie rozumiesz? Bo to trzeba być "w środku projektu" i mieć jako-tako pojęcie co, z czym i dlaczego tak a nie inaczej.
Skoro do tej pory nie było aktualizacji to znaczy że są ku temu jakieś ważne powody i raczej nie dlatego że komuś się nie chce tego zrobić.
Jak tak bardzo się niecierpliwisz to zrób sobie kopie swojego profilu (aktualny profil zapisz w bezpiecznym miejscu) i na razie graj tylko na promodsie.
p.s.
Jak ktoś myśli że pretensjami przyspieszy prace zespołu to raczej jest w błędzie bo ani to w zaden sposób nie przyspieszy prac ani ich nie spowolni.Jedyny efekt to zaśmiecenie tego tematu.
Nie żeby coś, ale Poland ma taki styl, że nowa wersja mapy nie jest jedynie aktualizacją na nowy patch.
Poland był znany z tego, że po dłuższym czasie wydawali bardzo duży update, a nie bawili się w nowszą wersję gry i jakieś bugfixy.
Dodatkowo są uzależnieni od ProModów w znacznym stopniu, ponieważ prace końcowe, zwłaszcza na terenach granicznych odbywają się na pobranej aktualizacji ProModa.
Więc radzę się wstrzymać z tą niecierpliwością, bo nawet nie wiadomo czy w tym roku wyjdzie nowy Poland.
A jak wyjdzie, to raczej ze znacznie większą zawartością.
P.S Zbliża się rok szkolny, to już stracicie czasu wolnego Maćki lat 15.
No dobra, dawno nic nie było tak samo jak na sektorach gdzie jest lub trzeba było wygospodarować trochę miejsca na nowe ...
samo się to wszystko jednak nie zrobiło
Dla niektórych a zwłaszcza dla jednego znawcy który z forum wyleciał mapowanie to tylko układanie klocków
niby prosta rzecz, racja ale pytanie; to dlaczego jest tak mało chętnych do mapowania?? pacjent klocków nie układał bo go to przerastało za to wymądrzał się za wszystkich i w każdym temacie klocki same się nie ułożą a jest to jedynie może nawet nie polowa czasochłonnej roboty przy mapie a zwłaszcza przy jej plikach, naprawie modeli itditd.
zwróćcie uwagę na ilość spawnu AI na goło (ujęcia nie obejmują wszystkich wygenerowanych pojazdów) i na to jest nałożona zabudowana mapa ...
z kabiny trucka widzicie ileś tam procent ruchu AI, resztę przesłaniają budynki/teren/roślinność itd. Dlatego w grze wydaje się Wam że pojazdów jest czasem mało itd.
Wtedy Stosujecie mody na wzmożony ruch AI itd. i okej widzicie wokół siebie więcej pojazdów niby wszystko jest tak jak powinno być ale w pewnych sytuacjach i momentach gra zaczyna z nieznanych przyczyn krztusić się i żabkować etc.
Na fotach widać min. jedną z przyczyn takiego stanu rzeczy
Dlatego też zawsze piszemy żeby nie kombinować z tym co ustawił SCS bo ma to zawsze ręce i nogi i niech jest to pkt wyjścia do eksperymentowania dla osób które mają TOP konfiguracje PC bo tylko taki sprzęt i to nie zawsze dźwignie wszystko to czego byście oczekiwali od tej gry.
a co nowego na mapie, ciągle się coś robi, poprawia itd
Nowego terenu będzie naprawdę dużo chociaż to pojęcie względne :szczerbol:ale trafić do każdego ciekawego miejsca, odkrycie każdej firmy itp zajmie Wam dużo czasu
Dla skrócenia czasu Oczekiwania i fanów zapętlony motyw muzyczny zzz
(19/11/2019 05:17 PM)wujek600kv napisał(a): [ -> ]A jak tam z optymalizacją ? Nowa wersja bedzie miała coś poprawione z optymalizacji ?
Każda osoba (no może nie każda ale większość ) pracująca w ME i ogólnie przy modach rozwija swoje umiejętności w miarę upływu czasu i postępów w pracach więc w tym przypadku na bank będzie tak samo czyli nowe tereny będą lepsze oraz coś tam bardziej optymalne niż obecne
Oczywiście tu pewnie nurtuję Cię jeszcze pytanie ile dokładnie będzie wydajniej ale to też ciężko oszacować bo są miejsca gdzie niezbyt da się coś uciąć nie tracąc przy tym na jakości - wszystko musi się równoważyć a praca, pracy nie równa i jest to ogólnie temat rzeka
Tak czy siak poczekajmy na premierę to wtedy będzie można ocenić dokładniej te nowe tereny.
Ps. DIESIRAE dobrze napisałeś, że budowanie w ME to nie tylko "stawianie klocków" a i cała masa pracy przy plikach - wiem po swojej mapce gdzie siedzę pewnie z 25% czasu w ME a pozostałe 75% to działanie w modelach, wszelkich innych plikach oraz zbieraniu potrzebnych danych w sieci (ale ja też mam trochę spaczoną wizję co do dokładności odwzorowania zabudowy i w normalnych projektach pewnie jest to coś mniej więcej 50/50)