eTrucks.pl • Od 17 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST

Pełna wersja: M&D International
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Aż mnie serce zakuło jak zobaczyłem, że kręcisz pauze w domu.. :E Mercedes robi robotę ale dużo pali :E
Ja rozumiem, że cięcie kosztów itd. ale auto zarejestrować na Litwie...
(19/06/2019 07:42 PM)Heywood napisał(a): [ -> ]Ja rozumiem, że cięcie kosztów itd. ale auto zarejestrować na Litwie...

Tyle razy prosiłem obywatelu UA, żebyś się nie interesował pewnymi rzeczami. To, że firankę próbujesz zarzucić na dach wszyscy wiemy, ale nie ma co się zbytnio interesować Shy

Tymczasem, współpraca z Tomkiem została zakończona. Podwykonawców nie mogłem znależć, więc postanowiłem postawić na zakup kolejnego ciągnika. Tym razem wybór padł na Mana TGX 26.480 pierwszej generacji. Specjalistyczna naczepa rodzimej produkcji, ppochodzi z Wielunia czyli Wielton. Transport taką naczepą jest niesamowicie opłacalny, więc powoli staram się wdrażać takie pojazdy. Może następny będzie Daf, również 3 osiowy, czas pokaże. Cały zestaw ma odstępstwo na 60DMC. Rocznik 2011, przebieg 640tyś km. Naczepa jest fabrycznie nowa. Udało się ją wziąć, za kogoś kto zrezygnował. Wraz z zakupem Mana, kupiłem 3 komplety nerek oczywiście, bo to tylko Man. Skąd pomysł na Mana? Po prostu był na tą chwilę. Dafa 3 osiowego w Polsce w dobrym stanie bardzo ciężko kupić. Wręcz jest to niemożliwe. Stąd wybór padł na Mana.
MAN TGX26.480
Marka: Man
Model: TGX 26.480
Rok produkcji: 2011
Wyposażenie: Klimatyzacja postojowa w schowku, dodatkowe oświetlenie Hella, , ogumienie 70tki, trąby Hadley, dodatkowe oświetlenie ostrzegawcze, lodówka.
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Wypis z licencji już jest, więc auto pojechało w pierwszą trasę. Myślę niedługo wróci, zrobimy mały przegląd podzespołów. Zapraszam do komentowania!
Dolar auto super, ale to najmniejszy problem, a ty mi powiedz, co ty robisz w ETS'ie 2? :E
(19/06/2019 09:58 PM)kacper233 napisał(a): [ -> ]Dolar auto super, ale to najmniejszy problem, a ty mi powiedz, co ty robisz w ETS'ie 2? :E

Jak ktoś woli na ETSie2 nie widzę przeciwwskazań :E
(19/06/2019 09:31 PM)Dolar napisał(a): [ -> ]Od razu mówię, że naczepa jest też to specjalistyczna rodzimej produkcji, czyli Wielton.

To zdanie tak trochę przydałoby się ogarnąć stylistycznie bo wygląda jak … a może raczej nie wygląda wcale :E
A tak to innych felerów nie wyłapałem Tongue
Co racja to racja. Zdanie sformułowane tragicznie.



Nysa (PL) --> Hamburg (D)
Pospinałem wszystko pasami i wróciłem do domu. Wykąpałem się, wyszedłem z domu i znów spocony :E Masakra z tymi upałami. Klimę włączyłem, stacjonarną która jest na freon, oraz zwykłą. Niech się schłodzi auto. Trochę lepiej było, gdy zapadła noc. Wyłączyłem stacjonarną, żeby zostawić coś na rano do spania. Korzystając z takich upałów i niewielkiego przestoju wymieniłem wszystkie węże od wody. Wolę zapobiegać, niż potem stać na drodze.
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
Ładnie to wygląda Smile
Git szefu! Big Grin
opis jest, fotki tez Tongue relacja pryma sort 10/10
Przekierowanie